Toni Söderholm siirtyy HIFK:hon

  • 263 850
  • 789

Ardbeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Hieno mies, kaikkea hyvää jatkossa ja toivottavasti ura jatkuu tutun seuran palveluksessa!
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vilpittömät ja mitä nöyrimmät kiitokset Södelle. Olit esimerkillinen pelaaja, lojaali soturi sekä helvetin hieno mies kaikin puolin (toki olet sitä edelleen). Todellinen Mr. HIFK.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hieno mies ja hieno ura. Tämän päälle vielä esimerkillinen ja rehti pelaaja josta on helppo pitää yli seurarajojen. Niitä ei ole liikaa.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Upea ura ja Mestaruuden takuumies Villen kanssa 2011. Toivottavasti nähdään vielä IFK:ssa jossain roolissa. IFK saisi kyllä järjestää jonkun kunnioittamis tapahtuman Södelle ja Villelle. IFK voisi ottaa mallia vaikka Toronton tyylistä kunnioittaa pelaajia. Ei paitaa tarvitse nostaa kattoon, muitakin tapoja kunnioittaa vanhoja staroja on olemassa. IFK on toki Suomen mittakaavalla hyvin yhteydessä vanhojen starbojen kanssa, mutta olisi kiva nähdä, että heitä näkyisi matseissa ottamassa taputukset vastaan aina silloin tällöin.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Ohessa IFK:n facebook-sivulla julkaistu Söden kirje IFK-perheelle.

"Hyvä IFK-perhe,

Monesti tässä ammatissa näkyy ulospäin vain tulos. Mutta sen takana tämä perhe on muokannut minusta sen ihmisen, joka tänä päivänä olen. Täältä on ollut hienoa ponnistaa uusien haasteiden perään ja aina sitäkin hienompaa palata kotiin. Olen todella ylpeä tästä seurasta ja tästä ainutlaatuisesta yhteisöstä.

Mestaruus ja kaikki muutkin hienot voitot ovat yksi tärkeä osa urheilijan uraa, mutta sen taustalla tapahtuva ihmisen kasvu on jotain tärkeämpää. Iso kiitos Turo, Kibe, Arttu, Ville ja kaikki muut joukkuetoverit. Teidän kaikkien kanssa on ollut todella hienoa pelata ja jakaa kokemuksia ja hetkiä. Teiltä olen oppinut enemmän kuin pystyn tässä sanomaan.

Kaikille valmentajille olen tietenkin erittäin kiitollinen. Kaikilta olen jotain oppinut ja toivottavasti olen pystynyt antamaan kaikille jotain takaisin. Tuki on ollut mahtavaa. Arskalle iso kiitos siitä, että olet jaksanut kuunnella, kelata videoita, kannustaa ja välittää.

Tomppa, Valtsu, Rolle, Pia, Pirjo ja kaikki toimiston työntekijät: teidän tukenne ja työnne meidän pelaajien eteen on ollut uskomattoman hienoa ja aitoa. Huoltajat, fysiot, Petri ja muut, olette parhaita tukijoukkoja, mitä urheilija voi toivoa.

Meidän mahtaville faneille: Kiitos upeasta tuesta. Teidän edessä oli etuoikeus pelata. Tyyli, jolla te edustatte meidän seuraamme hakee vertaistaan ja te olette jokaisen uhrauksen arvoisia. Vaalikaa teidän upeaa fanikulttuurianne, sillä samanlaista ei ole kenelläkään muulla.

Kiitos, Tack teille kaikille. En gång Alltid!

Söde"

Tämä mies on kyllä silkkaa tyyliä niin kentällä kuin sen ulkopuolella.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Kiitos ja kumarrus suurelle IFK-miehelle. Olisin toivonut kyllä uran loppuvan punaisissa. Noh, kesällä otetaan varmasti muutamat ruukut. Grilli kuumaksi ja rosepippuripihvejä tirisemään ; )
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Kyllä tässä olisi nyt sen paikka, että ens kauden ekaan matsiin seiskapakiksi Söde, joka pelaa erän ekan ja vikan vaihdon, sekä pari päälle, jollei kunto tai terveys kestä enempää. Standing ovation IFK legendalle olisi enemmän kun paikallaan. Yksi aikakausi päättyy taas.

Kiitos, tack, Söde
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
@Morten Halsted Söde ekaan peliin olis kyllä tyylikäs veto!

Tack Toni! Du har kämpat för laget på ett exemplariskt sätt och du har stått för en otrolig mängd viktiga poäng. Men ännu viktigare är din stil, din karisma, din gentlemanniga värdighet på isen och utanför. Du representerar klubbens värden på ett jäkla fint sätt och du är ett utomordentligt exempel för unga. Tack för alla dessa år. Synd, att du inte slutade din karriär hemma, med en guldmedalj kring halsen, men den sistnämnda fick du iaf :) Fint att avsluta med guld, grattis för det! Själv skulle jag gärna se din spelskjorta uppe i taket.

Ha en trevlig sommar och jag hoppas du och Valtsu/Tomppa hittar på nåt för dig att göra inom organisationen för nästa säsong :)
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mä olen @Red Machine yhä köysissä, mutta rosepippuripihvit käy hyvin.

Söde on yksi hienoimpia punaisen paidan ritareita ikinä. Toivottavasti näkyilee hallilla myöhemminkin jossain roolissa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelikentillä Söde oli kokonaisuudessaan viimeisten 10v paras puolustaja Liigassa. Mutta kentän ulkopuolella myös yksi fiksuimmista jääkiekkoilijoista.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos Söde vuosista IFK:ssa, monella tavalla IFK:n näköinen pelaaja ja persoona. Kiitos, tack.
 

Toke65

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK ja muita ei oo...
Kiitos Söde ja tsemppiä jatkoon! Toivottavasti IFK ymmärtää tarjota jotain hommia myös tulevaisuudessa, koska kaltaisiasi hienoja persoonia tarvitaan aina. Olet myös ollut mahtava esikuva nuorille, niin pelaajana kuin ihmisenä. Kaikkea hyvää!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
− Se on huikea fiilis, kun näkee, että kiekko valuu maaliin ja tietää, että ottelu ratkeaa siihen. Sitä ei voi sanoin kuvailla!

Noin kertoi joku Corey Perry eilen.
--

Kiitos Söde. En unohda sitä koskaan kuinka seisoit omalla maalilla kädet pystyssä juuri läpisyötön antaneena tyhjään maaliin, sinä keväänä 2011, siellä Espoossa.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Itseltä mennyt täysin ohi, mutta Södehän näyttää jatkavan Münchenissa, apuvalmentajan roolissa. Hieno homma, sillä eipä valmennushommiin paremmin sopivaa pelaajaa tule helposti mieleen.
Propsit @Tshekki77 :lle joka asiasta mainitsi CHL-ketjussa.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhhuh! On se meidän Toni viimeisen päälle herrasmies ja upea pelaaja. On ollut kunnia seurata miehen uraa ja olen äärettömän kiitollinen hänelle vuosistaan HIFK:ssa.

Mr. HIFK
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä sitä itselläkin meinasi kyynel tulla silmään. Uskomattoman hieno pelimies, jota ei voi kun arvostaa.

Nyt sitten odotellaan koska nousee Kiben ja Söden paidat kattoon.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kyllä sitä itselläkin meinasi kyynel tulla silmään. Uskomattoman hieno pelimies, jota ei voi kun arvostaa.

Nyt sitten odotellaan koska nousee Kiben ja Söden paidat kattoon.

Joo ja kyynel tulikin. 2011 Espoo, 2016 finaalipaikan tulo Jyväskylässä ja nyt Söde... Täähän on yhtä itkua :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös