Toni Koivisto palaa Lukkoon

  • 66 025
  • 229

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikös Koivisto ole maalillaan pudottanut Lukon (sääli)pelijareissa? Saavutus joka esim muilta jäädytetyiltä puuttuu. Hieno pelaaja ja lukkolainen, mutta kv-saavutuksetkaan ei riitä jäädytykseen. Vehanen eri tasolla.
Sori negasta.
Eri mieltä, mielestäni eniten pelejä Lukon paidassa on saavutus, mikä korvaa hyvin kv-meriittien puuttumisen. Tai itse asiassa minun papereissani on kovempi meriitti, nimittäin en ole koskaan ymmärtänyt miksi ei-Lukon paidassa tehdyt asiat vaikuttavat numeron jäädytykseen.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Eri mieltä, mielestäni eniten pelejä Lukon paidassa on saavutus, mikä korvaa hyvin kv-meriittien puuttumisen. Tai itse asiassa minun papereissani on kovempi meriitti, nimittäin en ole koskaan ymmärtänyt miksi ei-Lukon paidassa tehdyt asiat vaikuttavat numeron jäädytykseen.

Kyllä. Ensi kauden jos Tonto vielä vetää menee hän kaikista Lukkolegendoista ohi pelattujen pelien määrässä.
Jos kyseessä olisi syntyperäinen raumalainen paidan jäädyttämisestä ei edes keskusteltaisi. Moni täällä on jo nyt jäädyttämässä Janne Niskalan paitaa.
Koivistosta pitää kuitenkin muistaa, että vaikka onkin alunperin pohjoisen poikia, niin muutti jo 13-vuotiaana Raumalle ja pitää itsekin kasvattajaseuranaan Lukkoa.
 

Samppub

Jäsen
Eri mieltä, mielestäni eniten pelejä Lukon paidassa on saavutus, mikä korvaa hyvin kv-meriittien puuttumisen. Tai itse asiassa minun papereissani on kovempi meriitti, nimittäin en ole koskaan ymmärtänyt miksi ei-Lukon paidassa tehdyt asiat vaikuttavat numeron jäädytykseen.
Niin otetaan esimerkiksi SaiPan Ville Koho. Koko ura samassa seurassa ilman minkäänlaista kansainvälistä uraa, joten pitäisikö lappeenrantalaistenkin kylmästi vain sivuuttaa seuraikoni. No ei todellakaan.

Toni Koivisto on raudanluja ammattilainen ja isolla Lukkosydämellä varustettu. Kattoon vaan, kunhan nyt ensin annetaan pojan vielä pelailla, kun kerran kulkee.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eri mieltä, mielestäni eniten pelejä Lukon paidassa on saavutus, mikä korvaa hyvin kv-meriittien puuttumisen. Tai itse asiassa minun papereissani on kovempi meriitti, nimittäin en ole koskaan ymmärtänyt miksi ei-Lukon paidassa tehdyt asiat vaikuttavat numeron jäädytykseen.
Kv-näytöt kertovat pelaajan tasosta. Se yhdistettynä seurauskollisuteen = jäädytysperuste.
Koivisto pelasi uransa parhaat kaudet Oulussa ja Tampereella. Ei riitä mitenkään, tai sitten on tosiaan jäädytettävä myös Maukka. Niskalalla saattaa jopa riittääkin.
Jotain samanlaista kuin HIFK piti Luttiselle.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jos Lukko voittaa joskus Koiviston kanssa mestaruuden niin paita kuuluu kattoon. Muuten ei mielestäni riitä.
 

Samppub

Jäsen
Niitä paitoja voisi nostaa herkemminkin sinne kattoon (tilaa kyllä on), mutta pelinumeroiden jatkokäytöstä voisi olla joku tiukka linjaus.
Tällä tavalla seuralegendat saisi arvostusta osakseen, jäisi historiaa näkyville, mutta normaali arki ei vaikeudu, vaan kuka vaan saa silti pelata millä numerolla tahansa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen jo aikaisemmin sanonut, mutta paitojen viemisellä kattoon täytyy olla jotain aivan poikkeuksellisia meriittejä, eikä sinne voida vain nostamisen ilosta nostaa numeroita roikkumaan.

Mielestäni ylätorille voitaisiin rakennuttaa joku wall of fame tapainen kunniapaikka, jossa on pieni siivu pelaajasta sekä hänen pelipaitansa kiinni seinässä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen jo aikaisemmin sanonut, mutta paitojen viemisellä kattoon täytyy olla jotain aivan poikkeuksellisia meriittejä, eikä sinne voida vain nostamisen ilosta nostaa numeroita roikkumaan.

Mielestäni ylätorille voitaisiin rakennuttaa joku wall of fame tapainen kunniapaikka, jossa on pieni siivu pelaajasta sekä hänen pelipaitansa kiinni seinässä.
Olen tästä samaa mieltä, mutta nyt kun Lukko on linjansa valinnut (esim. Vehasella ei minusta ole poikkeuksellisia meriittejä seurapaidan jäädytyksen kannalta), niin reiluuden nimissä kovemmilla Lukko-meriiteillä (minun mielestäni) varustetun Koiviston #22:n jäädytys pitäisi olla no-brainer. Toki nyt kun tuon numeron tuohon kirjoitin, niin oudoltahan se tuntuisikin jos/kun joku muu joskus vetäisi kakskakkonen selässä Lukon paidassa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Olen jo aikaisemmin sanonut, mutta paitojen viemisellä kattoon täytyy olla jotain aivan poikkeuksellisia meriittejä, eikä sinne voida vain nostamisen ilosta nostaa numeroita roikkumaan.

Mielestäni ylätorille voitaisiin rakennuttaa joku wall of fame tapainen kunniapaikka, jossa on pieni siivu pelaajasta sekä hänen pelipaitansa kiinni seinässä.

Tämä on hyvä idea. Olisi aika hieno, kun vitriinissä olisi sen ajan pelipaita ja muuta rekvisiittaa.
 

Pattero

Jäsen
Olen jo aikaisemmin sanonut, mutta paitojen viemisellä kattoon täytyy olla jotain aivan poikkeuksellisia meriittejä, eikä sinne voida vain nostamisen ilosta nostaa numeroita roikkumaan.

Mielestäni ylätorille voitaisiin rakennuttaa joku wall of fame tapainen kunniapaikka, jossa on pieni siivu pelaajasta sekä hänen pelipaitansa kiinni seinässä.

Itsekin olen tällaisesta konseptista puhunut ja sillä tavoin voitaisiin antaa kunniaa niille, jotka sitä ansaitsevat. Seinästäkin saisi pienellä vaivalla näyttävän, mutta on eri asia minne se sijoitettaisiin ja minkä kokoisena.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Koivisto huilaa huomisen pelin, loppuviikon peleissä jo ehkä mukana kertoilee Länsi-Suomi.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Koivisto huilaa huomisen pelin, loppuviikon peleissä jo ehkä mukana kertoilee Länsi-Suomi.
Tuleekohan kokoonpanoon sitten Ruotsi tai Ylitalo, vai saisikohan Lukko jo Laakson mukaan? Ylitalo voisi itseasiassa sopia tuohon Koivistoisen ja Nymanin kanssa yllättävänkin hyvin.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tuleekohan kokoonpanoon sitten Ruotsi tai Ylitalo, vai saisikohan Lukko jo Laakson mukaan? Ylitalo voisi itseasiassa sopia tuohon Koivistoisen ja Nymanin kanssa yllättävänkin hyvin.
Mielenkiintoista nähdä kyllä että lähdetäänkö kokoonpanoa sotkemaan enemmänkin, vai koitetaanko mennä paljon pienemmillä muutoksilla. Jos Laakso palaa kehiin, niin kaiketi toinen Petman Koiviston paikalle. Ellei Laakso palaa, niin neloseen en koskisi, vaan korvaaja suoraan Koiviston paikalle.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koivisto huilaa huomisen pelin, loppuviikon peleissä jo ehkä mukana kertoilee Länsi-Suomi.
Olikos se niin, että jos Koivisto missaa tuon huomisen pelin, mutta kaikissa lopuissa mukana, niin nousee runkosarjan päätöskierroksella eniten liigapelejä Lukkopaidassa pelanneeksi (682) ohi Eepin (681). Toki Eepillä ei ole tuossa mukana divaripelejä (36), eli ensi kaudella (toivottavasti) Tonto nousee kokonaistilastossakin ohi.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuleekohan kokoonpanoon sitten Ruotsi tai Ylitalo, vai saisikohan Lukko jo Laakson mukaan? Ylitalo voisi itseasiassa sopia tuohon Koivistoisen ja Nymanin kanssa yllättävänkin hyvin.

Ylitalo tulee tilalle Koivistoisen ja Nymanin ketjuun.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #16

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Ei muuten nouse enää Tonto pelitilaston kärkeen, vaan mahdollisuus on enää päästä tasoihin Eepin kanssa.
Toivon todella että Koivisto saa/haluaa jatkaa myös ensi kaudella Lukossa. Tuo tärkeää kokemusta, jota muuten on Lukolla kasassa hyvin vähän.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toivon todella että Koivisto saa/haluaa jatkaa myös ensi kaudella Lukossa. Tuo tärkeää kokemusta, jota muuten on Lukolla kasassa hyvin vähän.

Kyllä Tontolle pitäisi aina löytyä paikka Lukon ensi kauden joukkueesta, vaikka sitten pienemmillä pelimäärillä. Nuff said, paljonko on Bonon sekä hänen rauhallisuutensa ansiota nykyinen vire, mutta ainakin Tarmon pelaaminen on niiden alkukankeuksien jälkeen ottanut Heikkisen vierellä aivan jättiharppauksen eteenpäin. Tonto on aivan samankaltainen isähahmo varmasti hyökkäyksessä.

Hassua sinäänsä, että jälleen syyskaudella Koiviston pelaaminen näytti siltä, ettei miehestä oikein apuja löydy joukkueelle. Mutta kuten niin monena muunakin aikaisempana kautena, niin Koivisto on näyttänyt vahvuutensa kun kevät lähenee. Kokonaisvaltaisesti ollut yksi parhaimmista suorittajista jo hyvän tovin, vaikkei se varsinaisesti tehopisteiden muodossa enää huippuaikojen tahdilla ole näkynyt.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Joo ei loista parrasvaloissa aina pisteiden muodossa mutta on äärimmäisen hyvällä jalalla aina liikkeellä vaikka kilsoja reilusti jo takana. Aina antaa 100% logolle ja Tonton pelisilmä joukkueen parhaita.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja huomenna Koivisto menee Eepin ohi yksinään piikkipaikalle pelimäärässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös