John Lidgett
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KouPa ( Kouvolan Paska)
Kiitos Tommi! Onneksi pestisi Kouvolassa kestää enää yhden pelin verran. Ei tule ikävä.
Ei saatana mitä touhua. Ei kai tolle herralle voida mitenkään jatkoa antaa. Toivotaan, että uutiset tulevasta valmennuksesta saadaan mahdollisimman pian ulos.Pirkkolan reissulla kuultua.. Maalivahdit Malik ja Setänen ovat toistakymmentä kertaa olleet kauden aikana puhelimitse yhteydessä Leke Lehtoseen, kun homma ei ole Satosaaren kanssa toiminut. Satosaari oli Lehtosen suositus työn jatkajaksi, mutta Leke oli itse todennut, että Satosaari oli huono valmentamaan ihmisiä.
Olettaisin, että tuleva valmennus julkaistaan kokonaisuudessaan sen jälkeen, kun muutaman nimeltä mainitsemattoman mestisseuran kausi saadaan päätökseen.Toivotaan, että uutiset tulevasta valmennuksesta saadaan mahdollisimman pian ulos.
Jos pitää paikkansa niin selittää kyllä ihan täysin tämän kauden maalivahtipelin ongelmat. Vittuun Kouvolasta ja äkkiä.Pirkkolan reissulla kuultua.. Maalivahdit Malik ja Setänen ovat toistakymmentä kertaa olleet kauden aikana puhelimitse yhteydessä Leke Lehtoseen, kun homma ei ole Satosaaren kanssa toiminut. Satosaari oli Lehtosen suositus työn jatkajaksi, mutta Leke oli itse todennut, että Satosaari oli huono valmentamaan ihmisiä.
Jos pitää paikkansa niin selittää kyllä ihan täysin tämän kauden maalivahtipelin ongelmat. Vittuun Kouvolasta ja äkkiä.
Laitetaanko kolehti pystyyn että saadaan Leke takaisin Kouvolaan? :D
Mun puolesta hankitaan Lekelle vaikka pyörätuoli kunhan saadaan mestari takaisin laittamaan meille moket kuntoon.Ei auta mikään kolehti. Leke ei pysty olla enää jäällä, siinä on syy lopettamiseen.