Tässä vaiheessa kautta ei ole joukkueen etujen mukaista kertoa julkisuuteen loukkaantumistietoja niinkuin ne on...?Alatalo valehtelee muikistelun lomassa päin naamaa?
Tässä vaiheessa kautta ei ole joukkueen etujen mukaista kertoa julkisuuteen loukkaantumistietoja niinkuin ne on...?Alatalo valehtelee muikistelun lomassa päin naamaa?
Missään vaiheessa selkä ei ole pipi ollutkaan, mutta samapa tuo. Hyvä homma että mies pääsee laatikkoon, centtereitä tässä tarvitaankin.
Ei Paakkista oikeasti mikään selkävamma rasita, se on vaan näitä toimiston juttuja nämä ainaset selkävaivat. Vika löytyy muualta, mutta on toivottavasti korjattavissa. Pelikunnossa ei ole ainakaan toviin.
Jotenkin vain pelottaa, että puuttuuko Paakkikselta sellainen pelisilmä, jota huippusenttereiltä vaaditaan. Sitä on hieman hankala hankkia kovalla treenilläkään.
Kyllä puuttuu. Paakkolanvaara on saanut pelata kymmeniä pelejä kahden viime kauden aikana huippulaitureiden kanssa ja tulokset ovat silti pisteiden suhteen laihoja. Paakkis on silti erinomainen kolmossentteri liigaan, varsinkin kun saa liikkeen edelliskausien tasolle. Tällä kaudella meno on ollut kankeaa ja hidasta, veikkaan selän vaivaavan. Viime peleissä liike on kuitenkin ollut jo selvästi parempaa kuin kauden alussa.
Aika helvetin kaukaa pitää koettaa kaivaa, että tuosta saisi syyn. Näin siksi, että jos syy todellakin olisi tuossa, Paakkiksen ei pitäisi pelata minuuttiakaan enemmän kuin Karppisen.vai onko syy sittenkin joukkueessa ja selkiytymättömässä pelitavassa, kun entinen luottosentteri on suurimman osan aikaa kuin rehusäkki.
Vähän kuten Aaltosen pelissä, välissä siinä on ideaa, enimmäkseen ei sitä vähääkään.Viime aikoina tosin on näkynyt merkkejä paremmasta: laukauksia, vääntöjä ja taklauksia. Kyllä viimekautinen Paakkis olisi silti aika paljon käyttökelpoisempi tähän saumaan.
Ei ole isosta ollut Aaltosen tehot kiinni, eikä ihme ettei välillä maistu, kun mikään ei tunnu onnistuvan. Kuitenkaan en missään nimessä toivo näkeväni Aaltosta missään muussa liigaseurassa. Ja olen aika vakuuttunut, ettei Junnokaan hevillä halua tuon tasoisesta taitoniekasta irti päästää.
Aaltosen kommenteista on kohtuullisen helposti voinut lukea rivien välistä että Oulu on jo nähty. Varmaan melkoista rahatukkua saa työntää että mies jäisi tänne. Toivottavasti olen väärässä
Mutta se, että kannattajatkin suorastaan työntävät muualle raastaa sydäntä. Noh, jokaisella on omat mielihalunsa.
Ööö, et kai heittänyt tuota kuittia minulle? Minähän kirjoitin nimenomaan että toivottavasti olen väärässä tuon lähtemisen suhteen.
Enkä todellakaan Paakkiksen.
Niille jotka kuvittelevat, että Mikael Granlund pelaa joku päivä Kajaanin Hokissa, niin älkää viitsikö. Mikael Granlund ei tule koskaan pelaamaan Kajaanin Hokissa. Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että Hokissa ei edes tiedetä, mitä Granlundilla/Granlundille pitäisi tehdä. Kärpät haluaa itse jalostaa timanttinsa. Jos toisin käy, niin ei Kärpät tiedä sitten itsekään mitä Granlundilla/Granlundille pitäisi tehdä. Silloin eletään sitten lopun alkua...sisään ajo tapahtunee laiturin paikan kautta ej ehkä jopa hokinkin kautta jos luullaan ettei A kehitä enää?
äläkää hä hättäilkö pois lähtöje kans. Granlund ei tule pelaamaan edustuksessa ensi kaudella koko kautta ja varsinkaan sentterin tontilla. sisään ajo tapahtunee laiturin paikan kautta ej ehkä jopa hokinkin kautta jos luullaan ettei A kehitä enää? Sentterin tontti on liian vaativa fyysisesti 16-17 vuotiaalle..
- Haettiin suomea puhuvaa keskushyökkääjää.