Individual kirjoitti:NOI CAPSIT ON AINA YHTÄ IHANIA.
Olen samaa mieltä!
Individual kirjoitti:NOI CAPSIT ON AINA YHTÄ IHANIA.
Patasydan! kirjoitti:Rahikainen on liittynyt ässien edustusrinkiin
Lähde: Ässien pelaajalta!
Niinpä, jos ihan kylmästi faktojen perusteella asiaa pohtii, niin millä näytöillä Rahikainen laskettaisiin ns. kovaksi pelaajaksi ?Lager Lager kirjoitti:Ehkä Shedden haluaa kovalle osastolle jonkun ansoituneen ja nimekkään pelaajan rapakon tuolta puolen.
Kyllä minä olen tupannut nämä Jatkoajan pelaajakortit arvostamaan aika paikkaansa pitäviksi. Eihän Rystyset viime kaudella Jokeri-pestinsä aikana näyttöjä tällä saralla antanut, mutta olihan valmennusjohto ja tilanne ihan toinen. Kyllä mä uskon että Rystyset olisi todella hyvä lisä repertuaariin ja liputan avoimesti hänen puolestaan, vaikka ehkä myöhäistä onkin.bozik kirjoitti:Niinpä, jos ihan kylmästi faktojen perusteella asiaa pohtii, niin millä näytöillä Rahikainen laskettaisiin ns. kovaksi pelaajaksi ?
Oksa taisi tehdä sopparin Sportiin tuossa joku aika sitten. Rikusta sen verran, että en minäkään hänelle paikkaa tuosta laiturijoukosta löydä, vaikka pelaajatyypistä pidänkin.wezq kirjoitti:Kenen paikan Rystyset teidän mielestänne ottaisi nykyisestä rosterista? Varsinkin jos tulossa on vielä 1-2 ulkomaalaista? Ihan ok loppukausi miehellä oli, mutta en nyt pahemmin jää kyllä kaipaamaan. Ei esittänyt mitään mihin nykyisillä pelaajilla ei pystyttäisi. Ei toimi edes pelotteena.
Tommi Oksa varmaan jatkaa uraansa divarissa?
eh kirjoitti:Rahikainen ei sitten saanut sopparia tryoutin jälkeen Ässiin. Oisko meillä käyttöä?
tilliliha kirjoitti:No joo näistähän täällä pääkaupunkiseudulla aina tapellaan että kenen kasvatti kukakin on esim. Tuomo Ruutu. Minä ainakin haluan omia Rahikaisen joten väitän silmät kirkkaina että hän on jokerikasvatti
Elrith kirjoitti:Siihen nähden että Riku tuskin mitään hunajaa maksaisi, niin tuntuu lievästi sanottuna tyhmältä ettei mies ole kokoonpanossa.
Elrith kirjoitti:Siihen nähden että Riku tuskin mitään hunajaa maksaisi, niin tuntuu lievästi sanottuna tyhmältä ettei mies ole kokoonpanossa.
Vakio kirjoitti:Mies, joka ei mahdu Ässiin eikä SaiPaan mihinkään rooliin, ei todellakaan ole sitä tasoa, mitä Jokereissa haluan nähdä. Riku on varmasti sympaattinen ja kova aiheuttamaan härdellejä, mutta pelitaitonsa ovat niin vajavaiset, että mieluummin sitten peliaikaa 19-v. Saariselle. Jalkasesta nyt en sano mitään. Ja onhan meillä vielä Kivistöä, Urosta, Lehterää jne.
Puukäsiä on jo nyt tarpeeksi.
Vakio kirjoitti:Puukäsiä on jo nyt tarpeeksi.