liigajyrä kirjoitti:"rystyset" toivottavasti taklaat ja tsemppaat ,niin joku muukin kuin minä voisi innostua.
mutt kirjoitti:Taklasiko kertaakaan?
Kamoon, me ollaan oltu eri matsissa. Minulle yksi positiivisimmista asioista mitä matsista jäi mieleen oli Rahikaisen taklaus Jokerien vaihtoaition edessä. Se oli helvetin raskas pommi ja sellaisen pusun antamiseen tarvitaan taitoa. Aikanaan eräs legendaarinen kiekkovalmentaja selvensi meille pikkujunnuille, että vain hyvä koordinaatiokyky ja kropan hallinta mahdollistaa kovaa taklaamisen. Rahikaisen taustoja en tunne, mutta joko mies on treennanut helvetisti tai sitten on fyysisesti todella lahjakas.mutt kirjoitti:Eipä ainakaan tänään vakuuttanut yhtään. Taklasiko kertaakaan?
bozik kirjoitti:Rahikaisen taustoja en tunne, mutta joko mies on treennanut helvetisti tai sitten on fyysisesti todella lahjakas.
Freadrich#43 kirjoitti:Hieno peli Rahikaiselta Kalpaa vastaan, muutama taklaus ja rutkasti asennetta. Pientä maalinedushässäkkää oli myös kuvioissa ja varmasti hanskatkin vielä jatkossa tippuvat.
sekolust kirjoitti:Eiköhän seuraavassa paikallismatsissa Lostedtia vastaan. Tuon ottelun tahtoisin nähdä, ja nyt puhun juuri Rystyset vs Pate matsista. Taitaa Masa nyt loppukaudeksi hakea asennetta isolla alkukirjaimella narripakkaan, velttoilijat (Uuno ja pienellä varauksella Jarna) pois ja asennetta tilalle.
narri kirjoitti:Mä jaksan uskoa myös, että tämä "ottelu" nähdään ottelun aikana. Paten ja HIFK:n valmentajan taktiset kuviot tuntien tappelu käydään ennen kun matsia on pelattu 7min. Toivottavasti Canal plussan kuvaajat / ohjaaja on hereillä heti alusta asti.
lunar kirjoitti:Rahikainen on Kankaanperän ohella ainoa äijä joukkueessa. Todellaki sopparia ensi kaudeksiQUOTE]
Allekirjoitan. Ens kauden neloseen vaan tämä mies tai miksei kolmoseenkin. Asennetta ja yritystä näyttää olevan. Ja kovaa pelaavia ei ole koskaan liikaa. Läskit vaan tummumaan!