Ihmettelin sitä itekin, että ei löytynyt.Mitäs valmennus on selitellyt eilisen tappion jälkeen? Eilisen Sport-TPS pelin lehdistötilaisuutta en löytänyt Liigan sivuilta?
Ihmettelin sitä itekin, että ei löytynyt.Mitäs valmennus on selitellyt eilisen tappion jälkeen? Eilisen Sport-TPS pelin lehdistötilaisuutta en löytänyt Liigan sivuilta?
Liigavalmentajista, joilla ei tiettävästi ole vielä sopimusta ensi kaudeksi, ottaisin avosylin vastaan:
Helminen
Karjalainen
Ehkä:
Manner
Villinä korttina Liigan ulkopuolelta ehkä:
Matikainen
Kivi
Ei missään nimessä:
Lämsä
Norrena
Härkälä
Tiilikainen
Rautakorpi
Tukka-Jukka? :D
Ahokkaan soppari taisi vuotaa jo kalenterivuoden 2020 puolella julki. Joku voi fact checkata tuon. Eiköhän Helminen tiennyt jo TPS-sopimusta kirjoittaessa että vuoden tulee olemaan vaikka ei häviäisi peliäkään.En kyllä näe syitä, että Raipe Tepsiin tulisi. Viimeksi oli vuoden diili ja finaalipaikka palkittiin kenkimällä Ahokkaan tieltä pois. Toki siinä taisi olla Ahokkaan sopimus jo tehty niin hyvissä ajoin, ettei asialle sinänsä voinut mitään. SaiPa tarjoaa varmasti hyvää paperia ja tulee niitä muualtakin. Tietysti TPS on kysellyt vanhan tutun perään, kun näyttää taas kulkevan. Uuden koutsin nimi tai Miettisen jatko olisi hyvä saada asap tietoon. Helpottaa kummasti seuraavan kauden rakentamista.
Niin ja hyvä muistaa että se oli juuri TPS joka uskalsi ylipäätään antaa Raipelle mahdollisuuden päävalmentajana. Kyllä sitä valintaa silloin monessa paikassa naureskeltiin, tuskin hirveän huonot muistot ainakaan jäi.Ahokkaan soppari taisi vuotaa jo kalenterivuoden 2020 puolella julki. Joku voi fact checkata tuon. Eiköhän Helminen tiennyt jo TPS-sopimusta kirjoittaessa että vuoden tulee olemaan vaikka ei häviäisi peliäkään.
Mulle jäi käsitys, että Raipe viihtyi Turussa ja organisaatiokin oli tyytyväinen yhteiseen aikaan. En pidä missään nimessä mahdottomana Raipen tuloa, ellei mies itse ajattele Turun ja TPS:n olevan jo nähty.
Tarkoitat siis sitä, että kuulemasi mukaan Ruotsin suunnalta oltaisiin kartoitettu myös päävalmentajaa?Minä olin vahvassa luulossa jotta Miettisen kanssa mentäisiin, mutta jossain tuulen vireessä oli puhetta jotta pelkästään pelaajia ei kartotettaisi Ruotsista.
Ihan sama kuka sieltä tulee ja mistä, mutta valmista pitäisi alkaa tulla. Tammikuulle jos venyttää niin ollaan kyllä takamatkalla kaikessa ja kyllähän siellä on seppää niin paljon jotta sen tietävät.
Seuran optiolla, tuon lauseen voi kirjoittaa kuka tahansa, ennen kuin päätöstä on tehty ja tuotu julki :DMinne Raimo Helminen menee? Nyt selvisi uusi tieto
Raimo Helminen on valmentajamarkkinoiden kuuma nimi.www.is.fi
Huttusen tiedot toki ovat vähintään kyseenalaisia nykyään, mutta "Miettisen jatko Turussa ei ole vielä poissuljettu" hänen mukaansa.
Seuran optiolla, tuon lauseen voi kirjoittaa kuka tahansa, ennen kuin päätöstä on tehty ja tuotu julki :D
Mä luulen, että päätökset on jo tehty, mutta niitä ei vielä ole tuotu julki.Joo, mutta tällä palstalla kun taas joku totesi että takaraja option käytölle meni jo.
Mä luulen, että päätökset on jo tehty, mutta niitä ei vielä ole tuotu julki.
Aika samalla. Miettiselle jatkoa käy koska tahansa, mutta Raipe tai muu selvästi upsidejanari käy myös. Vaihtamisen vuoksi ja en kyllä nyt vaihtaisi, koska pitkäjänteisyyttä olisi varsin mukava nähdä enemmän.Joo, hyvin mahdollista. Itse edelleen sitä mieltä, että mikäli tulija on luokkaa Norrena, Tiilikainen, Lämsä, Härkälä niin menkööt Miettisellä mutta jos saatavilla on "Raipe" tai joku ruotsalainen kokenut valmentaja niin puikkoihin vaan.
Miettiselle jatkoa käy koska tahansa, mutta Raipe tai muu selvästi upsidejanari käy myös. Vaihtamisen vuoksi ja en kyllä nyt vaihtaisi, koska pitkäjänteisyyttä olisi varsin mukava nähdä enemmän.