LANTTA nyt Tepsiin hinnalla milla hyvänsä! Tätä me ollaan monta vuotta odotettu.Jess, toiveissa Tepsistä Liigan sikailujoukkue. Onko Lantan lisäksi jotain vapaaottelusankareita jotka voisi matkustaa Savosta takapenkillä?
Tuli paikallisessa baarissa seurattua kalpa-pelsu sarjaa pelicansin kannattajan kanssa ja tohon pistin itsekin huomion että valitti aika paljon :D no toivotaan että kaveri saa pelata omaa pelikirjaa, eikä ylhäältä huudella kuinka pelata.Onnittelut, hyvä valinta!
Samalla turkulaisille varoituksen sana, että Miettinen kuulemma itkee ja on vittumaisen näköinen ja yksi ärsyttävimmistä valmentajista.
Ja lisäksi hänellä on pitkät sekunnit.
Iso miinus tulee olemaan joukkueen koonti ilmeisesti suurelta osin Ahokkaan sapluunaan, joten ei siitä taas helppoa välttämättä tule.
Juttelin Ahokkaan kanssa vuodenvaihteessa ja mainitsi että asuu edelleen Espoossa kun valkkusopimukset ovat melko lyhyitä ja siihen myös liittyvät käytännön perhesyyt. Kenties tämäkin sitten enteili ettei jatkanut tämän kauden jälkeen, itse olin taas täysin siinä uskossa että olisi jatkanut.Tätä ihmettelin itsekkin. Joka paikassa puhutaan potkuista mutta eihän Ahokkaan option käyttöä koskaan tiedotettu seuran toimesta? Eli toisinsanoen Ahokkaan sopimus vain loppui eikä sitä jatkettu.
En usko mitenkään. Hallituksen kokouksessa puitu myös Uraman roolia.Urama ilmeisesti kaikesta huolimatta nauttii seuran ja omistajien luottamusta, erikoinen tilanne tämäkin.
KalPa oli edistyneissä tilastoissa jo hyvä kaudella 21-22. Mutta kukaan valmentaja ei voi etenkään keskikokoisissa ja pienissä seuroissa valmentaa menestyksellä, jos maalivahtipeli on niin heikkoa kuin KalPalla kyseisellä kaudella.Ei se vaihtamalla parane, itse ainakin pidän Ahokasta parempana valmentajana kuin Miettistä. Tämän kauden KalPa Miettisen komennossa veti kyllä hyvin, mutta jos katsotaan edellisiin niin kohtuu paljon KalPan kannattajat huutelivat Toman potkuja.
NYT NE KAUSIKORTIT MYYNTIIN!Miettisen aikana KalPa oli mielestäni jatkuvasti fyysisempi ja välillä ehkä liiankin, mutta peli perustui nimenomaan erittäin hyvään pelitempoon, jossa laitakin välillä nitisee ja taipuu ja ollaan aloitteellisia kiekon kanssa muutenkin. Tämä on siis lähestulkoon vastakohta sille mitä näimme kuluvalla kaudella eli hidasta, staattista ja vetäytyvää sekä hyvin tarkkailevaa Tepsiä.
Mun tekis mieli kysyä että mistä tiedät mitä siellä hallituksen kokouksessa on puitu. Mut en taidaEn usko mitenkään. Hallituksen kokouksessa puitu myös Uraman roolia.
En pysty uskomaan että Paananen, Koskinen ja Holma menis tähän Vierumäen klaanin kusetuksiin. Tästä viite nähtiin myös jo tänään kun edes Uramaa ei saatu kommentoimaan näin suurta muutosta.
En tiedä varmaksi, mutta kuulin sellaisen jutun että siellä oltais käyty yksi kerrallaan jokainen edustusjoukkueeseen ja urheilutoimeen kuuluva henkilö perusteellisesti läpi. En nyt tätä sano varmaksi, mutta kuulostaa todennäköiseltä ja näin myös päivällä mulle kerrottiin.Mun tekis mieli kysyä että mistä tiedät mitä siellä hallituksen kokouksessa on puitu. Mut en taida
Sä olet kuullut tässä aikojen saatossa palstan ja Twitterin mukaan helvetisti asioita, mutta jännästi se osumaprosentti on hyvin, hyvin laiha. Nekin harvat osumat alkavat olemaan luokkaa "kun haulikolla tarpeeksi räiskii niin kyllä sieltä yksi hauli puolivahingossa osuu".En tiedä varmaksi, mutta kuulin sellaisen jutun että siellä oltais käyty yksi kerrallaan jokainen edustusjoukkueeseen ja urheilutoimeen kuuluva henkilö perusteellisesti läpi. En nyt tätä sano varmaksi, mutta kuulostaa todennäköiseltä ja näin myös päivällä mulle kerrottiin.
Näin jokainen ammattilaisuuteen tähtäävä organisaatio tekisi ja uskon myös Tepsin tehneen näin.
Kuin omalta näppikselta. Ketään en ole vielä hiljentänyt tällä palstalla 20 vuoden jäsenyyden aikana, mutta tuon kanssa alkaa olla helvetin lähellä.Sä olet kuullut tässä aikojen saatossa palstan ja Twitterin mukaan helvetisti asioita, mutta jännästi se osumaprosentti on hyvin, hyvin laiha. Nekin harvat osumat alkavat olemaan luokkaa "kun haulikolla tarpeeksi räiskii niin kyllä sieltä yksi hauli puolivahingossa osuu".
Tsori, mut ei kuitenkaan tsori.
En tiedä varmaksi, mutta kuulin sellaisen jutun että siellä oltais käyty yksi kerrallaan jokainen edustusjoukkueeseen ja urheilutoimeen kuuluva henkilö perusteellisesti läpi. En nyt tätä sano varmaksi, mutta kuulostaa todennäköiseltä ja näin myös päivällä mulle kerrottiin.
Näin jokainen ammattilaisuuteen tähtäävä organisaatio tekisi ja uskon myös Tepsin tehneen näin.