Tommi Kerttula – Ässien kehitysjohtaja

  • 454 091
  • 2 977

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Ei varmasti mutta ei myöskään huhuttua 180 000e palkkaa tule ensi kaudella Porissa saamaan. Lindsten on vielä niin nuori, että nyt kannattaa panostaa enemmän peliaikaan ja -paikkaan kuin rahaan, sitä voi olla tulevaisuudessa tarjolla x-kertainen määrä jos kaikki Ässissä seuraavan parin vuoden aikana menee putkeen....
Se on juurikin noin, nyt Ässissä hyvät kaudet ja sitten vaikka mihin.

Nyt tämänkin homman tultua kotiin ansaitsee Kerttula kyllä toiminnastaan mitä joukkueen rakentamiseen tulee kiitettävän arvosanan. Jäämme silmät ymmyrskäisininä odottamaan uutisia ensi kauden joukkueesta.

Kerttulan toimenkuvahan on hyvin laaja ja se tärkein eli koko seuran saaminen toiminnassaan ammattilaistasolle on se mitä vähiten täälläkin huomataan. Pois nyt vihdoin amatööritasolta ammattilaistasolle myös seuran johtamisessa. Ei olla enää preerialla biisoneita metsästämässä.

Tulevaisuus näyttää Ässissä hyvältä!
 

frodo

Jäsen
Ai mitkä tapahtumat? Sekö, että Ässät sai irrotettua Kärppien kokoonpanon ulkopuolelle jääneen pelaajan, jolla oli jo Ässäsopimus ens kaudesta Ässien kanssa? Vai se, että Ässät odotusten mukaan pesi ennakkoon huonommat SaiPan ja TPSn? Vai se, että Haapanen pelas perkeleen hyvin huonoja vastustajia vastaan ja teki kaks kuukauden maalia yhdessä pelissä?

Ässäfanin ilon hetket normikausina on vähissä, siksi niistä kannattaa toki sellaisen sattuessa kohdalle ottaa ilo irti. Kannattaa kumminkin näitten ilon hetkienkin aikana pitää pikku reality check. Kerttula olisi messias, jos hän olisi saanut napattua Jasperin loka-marraskuussa ja jos Jasper olisi sen jälkeen painanut jollain noin 0,7 pojoa / ottelu. Parempi kuitenkin edes nyt siirtorajalla varsinkin tässä loukkaantumistilanteessa kuin ei lainkaan. Nämä viikonlopun tapahtumat eivät kyllä saa minun mielestäni yhtään palstalaista näyttämään höpönassuilta, mutta olen toki iloinen niin Ässien, Ässäfanien kuin Tommi Kerttulankin kanssa näistä kauan odotetuista onnistumisista.

No onhan täällä ollut joillakin kaamea paniikki päällä. Kriisistäkin on joku puhunut. Osa oli aivan varmoja, ettei tänne ketään tule.

Niin nämä pelot osoittautuivat viikonlopun aikana turhiksi voittojen myötä. Ja nappihankinta sai suurimmat tärisijät näyttämään höpönassuilta.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No onhan täällä ollut joillakin kaamea paniikki päällä. Kriisistäkin on joku puhunut. Osa oli aivan varmoja, ettei tänne ketään tule.

Niin nämä pelot osoittautuivat viikonlopun aikana turhiksi voittojen myötä. Ja nappihankinta sai suurimmat tärisijät näyttämään höpönassuilta.
Älä nyt viitti. Turha ainakaan minua lainata noissa jutuissa. Minä olen jo kaksi viikkoa sitten julistanut Ässien sääläripaikan olevan varma. Sinä tässä se höpönassu olet.
 

frodo

Jäsen
Älä nyt viitti. Turha ainakaan minua lainata noissa jutuissa. Minä olen jo kaksi viikkoa sitten julistanut Ässien sääläripaikan olevan varma. Sinä tässä se höpönassu olet.

Myönnän. Olen höpönassu. En väittänyt sinua sellaiseksi. Siteerasin sinua koska kyselit minulta miksi joku näyttää mielestäni höpönassulta ja yritin perustella sen.

Mutta ei jäädä nyt tähän kuoppaan. Mukavaa viikonloppua.
 

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
Jännä kuulla pelin jälkeen, onko vahvistusten suhteen tiedotettavaa. Toivottavasti on, sillä nyt mennään kyllä hyokkääjien suhteen niin limiitillä.
Eipä tarvinnut pettyä, hienoa toimintaa Kerttulalta. Kun vielä Spink palaa niin tilanne rosterin osalta näyttää erittäin hyvältä.
 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Jeah, Tommi löysi kolme kuukautta kadoksissa olleen lompakon ja sainasi uuden suomalaisen.
Ihan ok fiilikset tästä uudesta herrasta vaikka ei nyt isompia muistikuvia hänen pelaamisesta.
Hyvältä näyttää nyt joukkueen tekeminen kaukalossa ja henki näyttäisi olevan hyvä.
Selin ja kumppanit melkoisia taikureita kun saa tuon junnulauman suorittamaan noin hyvällä tasolla.
Mäkisetkin näyttää ihan pelimiehiltä.
Katotaan nyt vielä kun tulee, joku top-kutosesta vastaan.
Enivei. Hienoa katsella pelejä pitkästä aikaa. Jatkakaa.

Edit
Korjattu kansalaisuus
 
Viimeksi muokattu:

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jeah, Tommi löysi kolme kuukautta kadoksissa olleen lompakon ja sainasi uuden ruotsalaisen.
Ihan ok fiilikset tästä uudesta herrasta vaikka ei nyt isompia muistikuvia hänen pelaamisesta.
Hyvältä näyttää nyt joukkueen tekeminen kaukalossa ja henki näyttäisi olevan hyvä.
Selin ja kumppanit melkoisia taikureita kun saa tuon junnulauman suorittamaan noin hyvällä tasolla.
Mäkisetkin näyttää ihan pelimiehiltä.
Katotaan nyt vielä kun tulee, joku top-kutosesta vastaan.
Enivei. Hienoa katsella pelejä pitkästä aikaa. Jatkakaa.
Minkä helvetin ruotsalaisen se nyt on sainannut? Jos viittaat Lindsteniin ni se on kylläkin ihan Salosta lähtöisin.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Isovelikin pelasi jo aikanaan Ässien junnuissa, niin Jasper oli valmiiksi jo melkein puoliksi porilainen.
Kyllä minä näen tämän niin, että tuo Jessen 8 ottelun visiitti Ässien junnuissa merkitsee sitä, että voin hyvällä omalla tunnolla sanoa jatkossa Jasper Lindstenin olevan Ässä-kasvatti. Onhan Sebastian Ahokin.
 

ParasSektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse luulen vieläkin Jari Korpisaloa Saksalaisen dekkarin pahikseksi.
Täh eikö hän muka ole? Korppi tuli sankarin maineessa johtotehtäviin joista hänellä ei ole oikeen ole mitään käryä. Vaika tuo yritys floppasi täydellisesti niin annan kyllä Korpille synninpäästön hänen saavutuksien takia pelaajana. Kaikessa ei voi onnistua. Suuri mies kentällä koostaan huolimatta.
Kerttula on sit taas täysin eri maata. Taustalla häärivä ja tuon ärsyttävän radiohiljaisuuden omaava. Tuskin on kauheita rahoja käyttänyt Ässien pelaajiin(pitää muistaa Hirsimäki jota pihtariksi sanottiin). Tämä on kasvojenpesukausi ja siinä on kyllä Kerttula onnistunut.
Iso nippu on jo nyt hyviä pelaajia tulevaksi kaudeksi.
Niin ja tämä kausi ei ole loppuun pelattu.
 

Jäässä

Jäsen
Kerttula tuli kyllä pelastamaan Ässät, mutta hänelle pitää myös tulevaisuudessa saada seuraaja. Oliko Hirsimäellä aikanaan muka sama työtehtävä kuin Kertulla?

Edit: Eikö Toivola ne pelaajat kuitenkin hankkinut jotka Hirsimäki vain hyväksyi?
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Osu kans twiitti silmään

Alppien juurelta.

Urheilu/kehitysjohtajan arkea, kaiketi. Siirtorajat tulee ja menee, mutta suunnitelmissa eletään kuukausia, ellei jopa vuosia edessä päin.

Niin eletään ja pitääkin. Ellei ole rahaa hankkia kaikkea mitä haluaa, kuten Kärpät, IFK ja Tappara niin täytyy olla antennit pystyssä joka suuntaan aina.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Kerttula ollut tutustumassa RedBull Academyn toimintaan.
Oli pikavisiitillä, tänään Klagenfurtissa. RBA:n toiminnassa mukana muuten ex-ässä Niklas Hede. Ja Porissa syntynyt poika Elis Hede siirtyi USHL sarjan Chicagossa Steeliin syksyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös