Tomi. Sinut on nähty. Kerää rojusi ja painu muualle. Mene jo! Juokse!
Isossa kuvassa myös Sahlstedtin asema täytyy ottaa tarkasteluun. Kaikista maailman valmentajista scouttasi Tomin ja tuonne joukkueeseen on raijattu ihan karmeita floppeja.
Tomi. Sinut on nähty. Kerää rojusi ja painu muualle. Mene jo! Juokse!
Oli toki hätäri kun aiempi valmentajavalinta epäonnistui ja piti reagoida.Kaikista maailman valmentajista scouttasi Tomi
Voidaanko vaihtaa päittäin Urama ja Sahlstedt?Isossa kuvassa myös Sahlstedtin asema täytyy ottaa tarkasteluun. Kaikista maailman valmentajista scouttasi Tomin ja tuonne joukkueeseen on raijattu ihan karmeita floppeja.
Ei voida.Voidaanko vaihtaa päittäin Urama ja Sahlstedt?
Olen niin paljon kuullut Uramasta juttua, että Turku tarvitsee varmasti jatkossakin Uramaa :)Voidaanko vaihtaa päittäin Urama ja Sahlstedt?
Oli toki hätäri kun aiempi valmentajavalinta epäonnistui ja piti reagoida.
Näin sen pitäisi olla, mutta valitettavasti ei vain ole.Maanataina se on Lämsälle tulos tai ulos.
Sanoisin, että isompi virhe oli jättää nämä kakkos- ja kolmosvalmentajat joukkueeseen, kun antoi Virtaselle monoa. Vuoriota lukuunottamatta kaikkien olisi pitänyt lähteä.Isossa kuvassa myös Sahlstedtin asema täytyy ottaa tarkasteluun. Kaikista maailman valmentajista scouttasi Tomin ja tuonne joukkueeseen on raijattu ihan karmeita floppeja.
Vastaavia löytynee kaikilta muiltakin. Kaikilta muilta ei kuitenkaan löydy sitä mitä Kallelta.Urheilujohtajalla näitä hätäreitä tuntuu riittävän. Lämsä, Tieksola, Jänis, Heshka jne. Kaikenlaista paskaa hankitaan, kun yritetään reagoida.
Ei voida.
Näin mä vähän pelkäsinkin. :DOlen niin paljon kuullut Uramasta juttua, että Turku tarvitsee varmasti jatkossakin Uramaa :)
Lukko ikävä kyllä joutuu myös valmentajille maksamaan sitä Rauma-lisää, jos seuraan juurtuu tavaksi hyvästellä aiemmat valmentajat kalossin kuvalla ahteriin.Lukko ikävä kyllä joutuu pelaajille maksamaan sitä Rauma-lisää jos tälläiset valmentajat Raumalla valmentaa.
Tämä on totta myös!Lukko ikävä kyllä joutuu myös valmentajille maksamaan sitä Rauma-lisää, jos seuraan juurtuu tavaksi hyvästellä aiemmat valmentajat kalossin kuvalla ahteriin.
Ei voida. Mutta Lämsän saatte ja Tommi tännepäin.Voidaanko vaihtaa päittäin Urama ja Sahlstedt?
Itse lähtisin tarjoamaan seuraavanlaista. Kalossia persuuksille jolloin saa palkkansa mutta jälleen potkut. Tai että tajuaa itse lähteä kättelyn ja mukavan erorahan kanssa.. Se on ensi kausi pilalla jos hänellä jatketaan. Jos ei 70 pelissä osaa ylivoimaan laittaa edes kätisyyksiä kuntoon niin miten muuttuisi ensi kaudella menoLämsä tulee penkin takana jatkamaan tulee Lukko pääsemään maanantaina jatkoon tai ei. Kiire oli Tomille tehdä 2-vuotinen sopimus kun näytötkin olivat niin hurjat. Lukko ikävä kyllä joutuu pelaajille maksamaan sitä Rauma-lisää jos tälläiset valmentajat Raumalla valmentaa. Pelaajat lähtökohtaisesti haluavat sellaiseen seuraan josta ponnistetaan muuallekkin kuin Euran homeisen uimahallin syvään päätyyn.
Lähteekö Lämsä vai Sahlstedt?