Tomi Lämsälle kenkää!

  • 58 709
  • 588

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Joo siis yhtään arpaa ei kyllä kaivata. Tapola on myös mulle erittäin fine. Kyllä hyviä valmentajia riittää, eikä sen oikeastaan ole pakko olla kotimainen. Mutta sanoisin kotimaisuuden olevan eduksi.

Mä mielessäni toivon ulkomaalaisen päävalmentajan perään. Jonkun uuden naaman tähän Liigaympyröihin joka tuo jotain uutta.

Grönborgin kaltainen vauhtikiekon edelläkävijä ja pelaajahankinnat myös sen mukaan
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä mielessäni toivon ulkomaalaisen päävalmentajan perään. Jonkun uuden naaman tähän Liigaympyröihin joka tuo jotain uutta.

Grönborgin kaltainen vauhtikiekon edelläkävijä ja pelaajahankinnat myös sen mukaan

Grönborgista myös pakko sanoa, että vaikuttaa kaverilta, jonka alaisuudessa ei kehtaa/uskalla alisuorittaa. Lämsän kohdalla on vaikea kuvitella samaa. Meillä pelaa kaikki.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No joo, kyllähän Virta ilman muuta kelpaisi ainakin mulle. Mutta mistä nuo jutut ovat lähteneet liikkeelle, että terveys ei antaisi enää myöten toimia täyspainoisesti valmentajana?

Mitä taas Tapolaan tulee, niin sitä on on ihan turha odotella Lukkoon tulevaksi. Voi olla että jotain tunnusteluja on tehty, mutta mä luulen että Tapolalla on muitakin ottajia ja nuo Lukon kehumiset nyt voi pistää sen piikkiin että eivät kaikki ole mitään kiljunkeittäjä Pasi Kaukorantoja jotka nolaavat itsensä lehdistön edessä haukkumalla hävinnyttä joukkuetta ja sen valmentajaa samaan aikaan kun oma joukkue on sarjassa jumbona historian pienimmällä pistemäärällä.

Jos Tapola olisi saatavilla, niin ilman muuta kelpaisi hänkin. Kuten Kari Jalonenkin tietysti, Jukka Jalosesta puhumattakaan.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Lämsä ei saanut koskaan sitä kuukautta kiinni mikä treenaamisessa menetettiin chl pelien takia. Kyllä jäi ihan vitullinen sarka ensi vuodeksi Lämsälle. Paljon saa piikkiinsä ottaa, mutta kyllä tuossa joukkueessakin vikaa on. Joku asia mättää ja isosti.
 

Pupsi8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onkos täällä Lukon kausi jo päättynyt?
Ei mutta vaaditaan suurempi ihme, kuin tapahtui ässien mestaruus keväänä. Vaati kyllä aika ison viinipullon ja uskomattoman puheen mattilalta, että ollaan välierissä, mikä tietääkseni on se tavoite joka kausi. Ehkä Uusitalo voi antaa vähän apua...
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei mutta vaaditaan suurempi ihme, kuin tapahtui ässien mestaruus keväänä. Vaati kyllä aika ison viinipullon ja uskomattoman puheen mattilalta, että ollaan välierissä, mikä tietääkseni on se tavoite joka kausi. Ehkä Uusitalo voi antaa vähän apua...
Pelataan nyt kuitenkin ja kokeillaan. Ei Lukon joukkue nyt niin huono ole, että se olisi ihme. Iso yllätys toki.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei mutta vaaditaan suurempi ihme, kuin tapahtui ässien mestaruus keväänä. Vaati kyllä aika ison viinipullon ja uskomattoman puheen mattilalta, että ollaan välierissä, mikä tietääkseni on se tavoite joka kausi. Ehkä Uusitalo voi antaa vähän apua...

Saisivat siellä Kalliossa lopettaa oluen tarjoamisen. Punaviiniä vaan pojille.
 

Pupsi8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli kyllä taas sana valinnat, lehdistötilaisuudessa pelin jälkeen. No sanoinkin jo itse, että puhuu hyvin lätkästä. Voisin kyllä vannoa, että katsoin eri peliä lämsän kanssa tänäänkin.
 

Bugiranne

Jäsen
Mä mielessäni toivon ulkomaalaisen päävalmentajan perään. Jonkun uuden naaman tähän Liigaympyröihin joka tuo jotain uutta.

Grönborgin kaltainen vauhtikiekon edelläkävijä ja pelaajahankinnat myös sen mukaan
Kyllä Lämsä ainakin itselleni oli sopivasti uusi naama tuon perus piirin ulkopuolelta. Sehän vasta olisikin vituttanut kun sieltä olisi tuotu Selin,Matikainen jne.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli kyllä taas sana valinnat, lehdistötilaisuudessa pelin jälkeen. No sanoinkin jo itse, että puhuu hyvin lätkästä. Voisin kyllä vannoa, että katsoin eri peliä lämsän kanssa tänäänkin.
Kannattaa hakeutua valmentajaksi. Voisit pärjätä. Tai et.
 

Juubailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Porukka tuntuu unohtuvan myös Virran pari ekaa kautta ja potkuja vaadittiin useasti. Ensimmäinen ainakin karmeaa sekoilua, joka päättyi 0-2 sääleihin. Kesken kauden hankittiin juhokeräsiä ja williamwrennejä, eikä joukkue ollut yhtään Virran näköinen. Pikkuhiljaa peli parani kun Virta pääsi ajamaan pelitapaa sisään ja mukaan joukkueen kasaamiseen.
Virralla sentään oli joku tavoite ja sitä kutsuttiin myös projektiksi. Lämsältä oli odotusarvot samantien top 6 ja hyvää peliä. Ei lämsän peli mun mielestä ole kehittynyt kauden aikana ollenkaan.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Maanantaina se on Lämsälle tulos tai ulos. Saa nähdä onko Lämsän taktiikka peruutella ja roiskia kiekkoa ulos alueelta, sekä uskoa vastaiskuihin. Näin itse luulen.
 
Viimeksi muokattu:

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt loppui minun uskoni tähän valmentajaan! Totaalisen paskaa tekemistä ja vain paheni loppua kohden. Lukko oli täysin aseeton. Tepsi marssii tästä maanantaina jatkoon ja Lämsä saa miettiä jälleen miksi hän ei onnistu keväisin.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tomi. Sinut on nähty. Kerää rojusi ja painu muualle. Mene jo! Juokse!
Rauhoitutaan. Tomi kaikkensa koittaa. Annetaan nyt se ensikausi ainakin aikaa. Yli 60 peliä pelattu ja peli on niin lasten kengissä kuin olla ja voi. Laskiko kukaan kahteen viimeiseen erään Lukon saamat laukaukset taikka järkevät hyökkäykset? Ei tämmösellä pelillä vaan tarvitse kauempaa pelata. Turha sitä on puolustella. Moni kyllä puolustelee. Tässä ei ole kyse tästä pelistä vaan koko kaudesta. Moni varmaa lakaisee maton alle ja ensi kaudella ollaan taas kuin tätä kautta ei olisi ollutkaan. Huippu pelikirja. Mitä jos penkin takana ei olisi ketään seisomassa ja nauttimassa palkkaa? Miten paljon tulos olisi huonompi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös