Tomi Lämsä – Lukon päävalmentaja 2023–2025

  • 200 378
  • 1 474
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
-Sillä tavalla harmittaa, että meitä on tässä koeteltu. Olemme pelanneet hyviä jääkiekkopelejä, mutta silti tulosten tekemisen kanssa on ollut heikkoa. Olemme itse tuhrineet otteluita, Lämsä arvioi.

-Tänään joukkueen piti olla tosi valmis ja nöyrä pelaamaan, mutta silti peli oli meiltä vähän sellaista kahden kerroksen suorittamista. Ei tässä sarjassa näin hyviä vastuksia vastaan voi vedellä puolella teholla. Silloin se tulos on tällainen kuin tänään oli, valmentaja jatkoi.

Siinä Lämsän kootut selitykset eiliseltä. Noh kukin tyylillään.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
-Sillä tavalla harmittaa, että meitä on tässä koeteltu. Olemme pelanneet hyviä jääkiekkopelejä, mutta silti tulosten tekemisen kanssa on ollut heikkoa. Olemme itse tuhrineet otteluita, Lämsä arvioi.

-Tänään joukkueen piti olla tosi valmis ja nöyrä pelaamaan, mutta silti peli oli meiltä vähän sellaista kahden kerroksen suorittamista. Ei tässä sarjassa näin hyviä vastuksia vastaan voi vedellä puolella teholla. Silloin se tulos on tällainen kuin tänään oli, valmentaja jatkoi.

Siinä Lämsän kootut selitykset eiliseltä. Noh kukin tyylillään.

Eilistä peliä en nähnyt, mutta muut pelit on ollut juuri noin, kuin Lämsä sanoo. Itse on sössitty pisteitä jäähyihin, huonoon maalivahtipelin, henkilöhohtaisiin virheisiin ja huonoon alivoimapeliin. Se, että toteaa faktat, jotka aika moni on omin silmin todentanut, ääneen ei mielestäni ole selittelyä.
 

JukeX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei vielä paniikkia täälläkään. Varsinkin kun pelikään ei ihan huonolta näytä. Toisaalta sehän ei auta vaikka xG:t voitettasiinkin, jollei näitä maaliodottamia saada muutettua paremmalla prosentilla maaleiksi. Pisteistä tässä eletään, ja niitä on nyt pikkuhiljaa alettavat taululle enemmän saamaan. Ainekset siihen on.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
-Sillä tavalla harmittaa, että meitä on tässä koeteltu. Olemme pelanneet hyviä jääkiekkopelejä, mutta silti tulosten tekemisen kanssa on ollut heikkoa. Olemme itse tuhrineet otteluita, Lämsä arvioi.

-Tänään joukkueen piti olla tosi valmis ja nöyrä pelaamaan, mutta silti peli oli meiltä vähän sellaista kahden kerroksen suorittamista. Ei tässä sarjassa näin hyviä vastuksia vastaan voi vedellä puolella teholla. Silloin se tulos on tällainen kuin tänään oli, valmentaja jatkoi.

Siinä Lämsän kootut selitykset eiliseltä. Noh kukin tyylillään.
Vähän huolissani olen tuosta "kahden kerroksen väkeä" kommentista. Ja paikkansahan se pitää, kuten peliesitykset eilen näyttivät.

Miksi joukkueessa sitten on kahden kerroksen väkeä? Mikä ajaa siihen, ettei pelaaja pysty pelaamaan kuin puolilla tehoilla? Tämä asia on mielestäni valmennuksen ongelma. Hieman skeptiseksi kyllä vetää tässä kohtaa. Kaudella 2016 - 2017 oli vähän saman suuntaista ongelmaa.

edit. Ja ongelmaa oli myös Virran aikana, mutta paska kyllä katkaistiinkin sitten ja lopputulos oli paras mahdollinen.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ei nyt isosti yllättäisi, jos lähiaikoina tulisi muutama uusi pelaaja rosteriin.
Syytä olisi, jotta tuonne pystyttäisiin järjestämään aitoa kilpailua pelipaikoista ja kovankin nimen voisi heittää poppareille huoletta ja tilalle saisi ainakin alkuun pelaajan, jonka oikea taso ei ole lähtökohtaisesti Mestiksessä.
 

Boomshaka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oilers
Olen itse positiivisesti yllättynyt Lämsän joukkueesta. Tulos on odotetunlainen mutta peli-ilme kaikkea muuta.
Paremmalla maalivahtipelillä sekä Ilves että Hifk olisi kaadettuna ja täälläkin puheet olisivat hieman erilaisia.

Huolestuttavin osa-alue pelillisesti on alivoima, joka pitäisi saada kuntoon mahdollisimman nopeasti.

En näe montakaan mahdollisuutta Lämsän pystyvän vaikuttamaan siihen että ainakin kahdessa ratkaisumaalissa Lebe on ollut puolimetriä väärässä paikassa.

Annetaan aikaa ja toivotaan Vuorion hoitavan oman tonttinsa tunnetuin seurauksin.
 

Praha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sarjan hännillä tällä hetkellä muutamalla pisteellä mutta silti jotenkin olen luottavainen. Virtasen kiekosta en ikinä pitänyt ja oli jotenkin sellainen olo ettei pelejä jaksanut seurailla täydellä sydämellä vaikka voittojakin tuli jossain kohtaa liukuhihnalta. Pelissä on tällä hetkellä paljon hyvää (paljon virheitäkin) mutta uusi projekti käynnissä niin ei ne yleensä heti siitä lähde liikkeelle. Toki voittoja on pakko alkaa tulemaan lähitulevaisuudessa tai sitten alkaa paine olemaan liian kova.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Sarjan hännillä tällä hetkellä muutamalla pisteellä mutta silti jotenkin olen luottavainen. Virtasen kiekosta en ikinä pitänyt ja oli jotenkin sellainen olo ettei pelejä jaksanut seurailla täydellä sydämellä vaikka voittojakin tuli jossain kohtaa liukuhihnalta. Pelissä on tällä hetkellä paljon hyvää (paljon virheitäkin) mutta uusi projekti käynnissä niin ei ne yleensä heti siitä lähde liikkeelle. Toki voittoja on pakko alkaa tulemaan lähitulevaisuudessa tai sitten alkaa paine olemaan liian kova.
Samaa mieltä. Ja uskon itse ainakin, että kyllä niitä voittoja alkaa väkisinkin pian tulemaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko siinä nyt kolme porukkaa kolmessa pisteessä, Lukko yhtenä ja maalierolla jumbona. Seuraava rykelmä joukkueita on viidessä pisteessä. Ei tämä kausi menetetty vielä ole mutta niin Lämsälle kuin kaikille muillekin olisi kivempaa työmaalla jos voittoja alkaisi tulemaan heti eikä viidestoista päivä.
 

Juubailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tää nyt ei oikeassa elämässä mene ihan niinkuin pleikkaripelissä että tosta vaan otetaan joku tilalle.

Otanta on edelleen todella pieni ja Lukko on pelannut paremmin mitä tulostaululle on realisoitunut.

Niinhän se alku Virrankin kanssa oli todella vaikea ja palstan nopeimmat oli silloinkin vaihtamassa Virtaa milloin kehenkin.
Haluaisin muistuttaa että "lukon identiteetti" on Virran luoma, luulis sen osaavan pyörittää tätä paremmin kuin lämsä.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Haluaisin muistuttaa että "lukon identiteetti" on Virran luoma, luulis sen osaavan pyörittää tätä paremmin kuin lämsä.

Ja mitä sen jälkeen tehtäisiin kun Virta lopettaisi tai haluaisi jonnekin muualle?

Ei hänestä mitään Alex Fergusonia saa, joka pysyy täällä vuosikymmeniä. Jonkun muunkin pitää tätä laivaa joskus ohjata.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se voipi olla että viime kauden lopun mahalasku ja aiheuttama pettymys vaikuttaa, mutta kyllähän Lämsän peluuttama peli näyttää paljon mukavammalta kuin Veltsun tyyli. Pieni otanta tietysti vasta, mutta vaikka tässä tappioita on tullutkin niin kauden ensimmäistä peliä lukuunottamatta homma on koko ajan näyttänyt suht hyvältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös