Tomi Lämsä – Lukon päävalmentaja 2023–2025

  • 233 653
  • 1 680

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Seuraavaksi Lebedehvi laituriksi?
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Laitoin saatana Jukka Kunnakselle sähköpostia, että kuka vittu tätä Lämsää haluaa siellä katsella. Kenellä on vastuu?
Just tässä Äijänsuolla itseäni tiedottomaan tilaan ryypätessäni mietin tälläistä, että pitäiskö tehdä ns. "sähköpostikamppis"?

Tyyliin:

Otsikko: "Kunnas ulos!"

Leipäteksti: "ULOS!!"

"Ystävällisin terveisin,

Oma nimi"

Vastaanottajaksi... Moderaattorit ovat poistaneet tästä sähköpostiosoitteet. Vaikka osoitteet ovat julkista tietoa, ei niitä ole tarpeen jakaa palstalla tässä tarkoituksessa.

Ei kai tuolla mitään käytännön merkitystä olisi, mutta olisihan se kiva jos tältäkin palstalta lähtisi se pari sataa viestiä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alex Petersin hurja joukko
@asyouwere aletaan olla kyllä sellaisessa alhossa, että vois kyllä porukalla alkaa pistää painetta toimistolle noitakin väyliä pitkin. Se että onko sillä mitään vaikutusta on toinen asia, mutta kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Laitoin saatana Jukka Kunnakselle sähköpostia, että kuka vittu tätä Lämsää haluaa siellä katsella. Kenellä on vastuu?
Mä voin laittaa vaikka linkkarin kautta. Saa samaa palautetta eri tuutista. Se, että ymmärtääkö sitä palautetta on eri asia. Tai osaako ottaa sitä oikein.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä voin laittaa vaikka linkkarin kautta. Saa samaa palautetta eri tuutista. Se, että ymmärtääkö sitä palautetta on eri asia. Tai osaako ottaa sitä oikein.
Niin tai välittääkö Kunnas edes mitään? Palautteesta, tai ylipäätään siitä miten Lukko pelaa? Jotenkin on alkanut tuntua siltä että miehelle on ihan se ja sama miten tässä käy. Leipäpappi jolle palkka juoksee ja se riittää. Toisille Lukko on intohimo ja toisille vain palkanmaksaja.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos tänään tulee tappio, niin onkohan nyt niin, että Lukon johto antaa Lämsälle verokortin kouraan ja käskyn olemaan loppukauden kotisohvalla. Jos SaiPa ottaa suoran 3p voiton, niin se menee niukasti Lukon edelle sarjataulukossa.

Itse luotan Lämsään niin paljon, että löin pitkävetoon kakkosen sen enempää ajattelematta.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos tänään tulee tappio, niin onkohan nyt niin, että Lukon johto antaa Lämsälle verokortin kouraan ja käskyn olemaan loppukauden kotisohvalla. Jos SaiPa ottaa suoran 3p voiton, niin se menee niukasti Lukon edelle sarjataulukossa.

Itse luotan Lämsään niin paljon, että löin pitkävetoon kakkosen sen enempää ajattelematta.
Onnittelut hyvästä kertoimesta.
 

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos tänään tulee tappio, niin onkohan nyt niin, että Lukon johto antaa Lämsälle verokortin kouraan ja käskyn olemaan loppukauden kotisohvalla. Jos SaiPa ottaa suoran 3p voiton, niin se menee niukasti Lukon edelle sarjataulukossa.

Itse luotan Lämsään niin paljon, että löin pitkävetoon kakkosen sen enempää ajattelematta.

Mä löin X ja 2 ja rahaa tulee varmasti...
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä löin X ja 2 ja rahaa tulee varmasti...
Sama. Olis pitänyt livevedossa pistää 1-3 tilanteessa Lukko voittamaan. Kerroin olis varmasti ollut kymmeniä. Eli muutamalla eurolla olis voitot voinut taata. No, en uskonut kyllä Petmanin maalin jälkeen tällaiseen loppuun. Ilman tuota vitosta olis varmaan menty jatkoille.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alex Petersin hurja joukko
Lämsän on kyllä pakko keksiä joku keino pysäyttää nuo negatiiviset kierteet pelien sisällä. Eilen olisi _omasta mielestä_ kannattanut ottaa viimeistään SaiPan toisen maalin jälkeen aikalisä, samoin Jukureita vastaan kun peli alkoi johdon menettämisen jälkeen levitä käsiin. Liikaa on tullut näitä, ettei pelistä saada enää kiinni sen karattua.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
SaiPa meni täyteen paniikkiin Jandricin tyhjästä tulleen kavennuksen jälkeen ja siihen päälle Lukko sai vielä 5min ylivoiman rikkeestä joka ei tapahtunut edes pelin ollessa käynnissä.
Näinkin voi pelin voittaa mutta ei varsinaisesti luonut uskoa tulevaan.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämän niininii kiekko
Paljon on työsarkaa Mälsällä. Joka pelissä homma leviää käsiin kuin ne kuuluisat Jokisen eväät. Ehjää 60min ei saada millään aikaiseksi. Maalin hinta omiin on aivan liian halpa. Eilisen kaltainen surffailu ei voi enää toistua.

Ilman SaiPan totaalista housuun paskomista ei olisi pistettäkään jäänyt näppeihin. Eilisen kaltaisella esityksellä kumpikin Kiekko-Espoo ja Ässät nylkee Lukon elävältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös