Jaja tota nini vahva 60 minuuttinen jaja tota saatiin niitä asioita mitä ollaan haettu nini tota jaja.Siis vieläkin toi hehkuttaa vahvaa 60 minuuttista eiliseltä. En mä käsitä. Onko joku tällä palstalla oikeesti sitä mieltä, että eilen oli 60 minuuttia vahvaa tekemistä?
Kyllä Lukko pelasi eilen hyvän pelin. En nyt tuohon 60 minuuttiin ota kantaa mutta päätöserä varsinkin oli varsin erinomainen.Siis vieläkin toi hehkuttaa vahvaa 60 minuuttista eiliseltä. En mä käsitä. Onko joku tällä palstalla oikeesti sitä mieltä, että eilen oli 60 minuuttia vahvaa tekemistä?
Siis vieläkin toi hehkuttaa vahvaa 60 minuuttista eiliseltä. En mä käsitä. Onko joku tällä palstalla oikeesti sitä mieltä, että eilen oli 60 minuuttia vahvaa tekemistä?
Vastustaja oli myös täysi mätisäkki kolmannessa erässä, kun peli karkasi 0-3. Ja silti oli läpiajoa ja tyhjää maalia tarjolla. Ei se Lukon esitys numeroiden takana mikään häikäisevä ollut.Kyllä Lukko pelasi eilen hyvän pelin. En nyt tuohon 60 minuuttiin ota kantaa mutta päätöserä varsinkin oli varsin erinomainen.
No joo, mutta pitää myös sanoa että Lukko pelasi tarpeeksi tylysti eikä juurikaan antanut saumaa Pelicansille. Saa toisen näyttämään haluttomalta paskalta kun hoitaa tylysti hommansa.Vastustaja oli myös täysi mätisäkki kolmannessa erässä, kun peli karkasi 0-3. Ja silti oli läpiajoa ja tyhjää maalia tarjolla. Ei se Lukon esitys numeroiden takana mikään häikäisevä ollut.
Ei tarvinnut kuin vähän antaa Tomille painetta, niin heti alkoi homma toimia. Hyvä!Jatkoajan potkuketju on kyllä enemmän sääntö kuin poikkeus toista kauttaan valmentavalle. Jos ei perse ja psyyke sitä kestä niin ei se kestä sitten kyllä paljon mitään muutakaan.
Jos tuolla joukkueella joutuu roiskimaan päätykiekkoja, niin valmennus on epäonnistunut totaalisesti.Siellä oli ilahduttavasti useampi kerta, kun kiekkoa ei roiskittu, vaan otettiin uusiksi. Se yhdistettynä Lukon kykyyn pelata nopeasti, niin voitosta voi pelata.
Toki edelleen myös aivan idioottimaisia paineettomia päätyroiskeita, joista Kärpät pääsi pahimmillaan hyökkäämään suoraan.
Eilinen oli hyvä peli Lukolta. Samalla ilmeellä joka peliin, niin saattaa tullakin hyvä. Vielä, kun tuosta Saarela, Morand, Khodotenko ja Repo alkaa tekemään myös tulosta, niin alkaa näyttämään timanttiselta.Miten toi eilinen sitten?Peliä en nähnyt mutta pikkupedoilta taisivat kuitenkin leikata kynnet…. Mulla on sellainen kutina että hyvä tästä tulee…
Sille Lämsä ei tosiaan voi mitään jos pelaaja ei osaa syöttää tai kiekko kimpoilee jonkun lavasta. Mutta onhan tämä jopa hieman humoristista lukea jälleen kerran, että virheet johtuu Tomista ja kolmannen erän takaa-ajo vain hyvien yksilöiden takia. Syvälle on mennyt viha.Joo, ei Lämsän vika, jos pakki antaa oman maalin takaa vastustajalle kiekon.
Enemmän se toisen erän päätön sekoilu ja syötöt minne sattuu.
Kolmannessa sitten taas taistelulla/yksilötaifolla tasoihin.
Pelitavattomuus on Lämsän pahin perisynti, seuraava reagoimattomuus pelien aikana.