Tomi Lämsä – Lukon päävalmentaja 2023–2025

  • 221 689
  • 1 569

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis vieläkin toi hehkuttaa vahvaa 60 minuuttista eiliseltä. En mä käsitä. Onko joku tällä palstalla oikeesti sitä mieltä, että eilen oli 60 minuuttia vahvaa tekemistä?
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Siis vieläkin toi hehkuttaa vahvaa 60 minuuttista eiliseltä. En mä käsitä. Onko joku tällä palstalla oikeesti sitä mieltä, että eilen oli 60 minuuttia vahvaa tekemistä?
Jaja tota nini vahva 60 minuuttinen jaja tota saatiin niitä asioita mitä ollaan haettu nini tota jaja.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Siis vieläkin toi hehkuttaa vahvaa 60 minuuttista eiliseltä. En mä käsitä. Onko joku tällä palstalla oikeesti sitä mieltä, että eilen oli 60 minuuttia vahvaa tekemistä?

Haastattelun nähneenä näytti 4-5 Jallu shottia olleen takana ;) Ei ollut vahvaa tekemistä, mutta yksilöt pelastivat. Tosin Lukon 5 vs. 5 peli on ollut ihan hyvää.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kyllä Lukko pelasi eilen hyvän pelin. En nyt tuohon 60 minuuttiin ota kantaa mutta päätöserä varsinkin oli varsin erinomainen.
Vastustaja oli myös täysi mätisäkki kolmannessa erässä, kun peli karkasi 0-3. Ja silti oli läpiajoa ja tyhjää maalia tarjolla. Ei se Lukon esitys numeroiden takana mikään häikäisevä ollut.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vastustaja oli myös täysi mätisäkki kolmannessa erässä, kun peli karkasi 0-3. Ja silti oli läpiajoa ja tyhjää maalia tarjolla. Ei se Lukon esitys numeroiden takana mikään häikäisevä ollut.
No joo, mutta pitää myös sanoa että Lukko pelasi tarpeeksi tylysti eikä juurikaan antanut saumaa Pelicansille. Saa toisen näyttämään haluttomalta paskalta kun hoitaa tylysti hommansa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo, kyllä se on annettava myös porkkanaa, ainaisen kepin sijaan.

Lämä pisti Yllin ja Mäntymaan molemmat syvälle povariin. Eikä pelkästään yksilöiden hyvyyttä ollut, vaan kyllä siellä koko joukkue on ollut hyvin valmistautunut viikonlopun peleihin.

Nyt oli hienoa olla Lukon kannattaja.

Hyvä Lämä!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En ole niin kova jätkä että uskaltaisin nostaa potkuketjua, mutta lainaus sieltä:
Jatkoajan potkuketju on kyllä enemmän sääntö kuin poikkeus toista kauttaan valmentavalle. Jos ei perse ja psyyke sitä kestä niin ei se kestä sitten kyllä paljon mitään muutakaan.
Ei tarvinnut kuin vähän antaa Tomille painetta, niin heti alkoi homma toimia. Hyvä!

Muistutan kuitenkin, että olen edelleen vaatteitten alla valmiiksi alasti, jos perseily palaa.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siellä oli ilahduttavasti useampi kerta, kun kiekkoa ei roiskittu, vaan otettiin uusiksi. Se yhdistettynä Lukon kykyyn pelata nopeasti, niin voitosta voi pelata.
Toki edelleen myös aivan idioottimaisia paineettomia päätyroiskeita, joista Kärpät pääsi pahimmillaan hyökkäämään suoraan.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Siellä oli ilahduttavasti useampi kerta, kun kiekkoa ei roiskittu, vaan otettiin uusiksi. Se yhdistettynä Lukon kykyyn pelata nopeasti, niin voitosta voi pelata.
Toki edelleen myös aivan idioottimaisia paineettomia päätyroiskeita, joista Kärpät pääsi pahimmillaan hyökkäämään suoraan.
Jos tuolla joukkueella joutuu roiskimaan päätykiekkoja, niin valmennus on epäonnistunut totaalisesti.

Käytössä kaikissa kotimatseissa pitäisi kiekonhallinta olla yli50%, ja vierasmatseissakin ei tuolla sakilla saa tyytyä katselijan rooliin. Työkalut on hankittu, saa suorittaa.
 

Magz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Paljon on herra saanut paskaa niskaan ja varmaan saa sitä jatkossakin kun pari tappiota tulee. Paine on aika iso joka suunnasta.
Eilen ja tänään oli hyvä päivä. Mä uskon, että tästä vielä hyvä tulee jatkossakin.
Hieno kausi edessä toverit. Ei muuta kuin hallille!
 

Hava61

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miten toi eilinen sitten?Peliä en nähnyt mutta pikkupedoilta taisivat kuitenkin leikata kynnet…. Mulla on sellainen kutina että hyvä tästä tulee…
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Miten toi eilinen sitten?Peliä en nähnyt mutta pikkupedoilta taisivat kuitenkin leikata kynnet…. Mulla on sellainen kutina että hyvä tästä tulee…
Eilinen oli hyvä peli Lukolta. Samalla ilmeellä joka peliin, niin saattaa tullakin hyvä. Vielä, kun tuosta Saarela, Morand, Khodotenko ja Repo alkaa tekemään myös tulosta, niin alkaa näyttämään timanttiselta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös