Tähän tuore tilastopoiminta. Kovin paljon ei tarvitse parantaa, että Lukko kuuden sakissa olisi:
46 Ottelun kuntopuntarissa ollaan sääleissä. Vähän isompi otanta kuin 10 viimeistä.
Tähän tuore tilastopoiminta. Kovin paljon ei tarvitse parantaa, että Lukko kuuden sakissa olisi:
Ymmärsin Tomin jutuista, että hänen pelikirjaansa kuuluu vahvasti pelaajien (etenkin ns. kärkimiehen) itseohjautuvuus sekä opetus tunnistamaan tilanne ns. oikein.Kuuntelin tuon Äijiensuo podcastin jossa Lämsä oli. Lämsästä tulee jotenkin mieleen pehmeä ja hyväsydämminen nallekarhu joka ei halua kellekkään pahaa. Tietääkö pelaajat itse mikä on oikein ja mikä väärin? Onko vääriä ratkaisuja ylipäätään? Jos pelaaja numero 1 saa itse päätää karvaako ylhäältä vaiko ei. Jos et karvaa, teet oikein, jos karvaat teet oikein. Onko sama puolustuspäässä? Lyöt vipin lasin kautta ulos, teet oikein. Sama toistapäin. Jos pelisysteemi muuttuu joka pelaajan kohdalla niin ovatko koskaan samalla sivulla? Minusta tuo peli näyttää sillisalaatilta. Tuntuu että se punainen lanka puuttuu!
No ensiksi. Hänhän itse podcastissa antaa sen kuvan itsestään että on mukava yms. Toiseksi. Runkosarja pian pelattu ja ei ole kyllä toivottua tulosta tuottanut tämä hänen pelisysteeminsä missä jokainen saa valita mitä tekee ja toiset sitten reagoivat sen mukaan. Kolmanneksi. Entiedä mistä norsunvitusta puhut mutta omasta mielestäni helvetisti mukavampi Lämsää on penkin takana katsella kuin Veltsua.Ymmärsin Tomin jutuista, että hänen pelikirjaansa kuuluu vahvasti pelaajien (etenkin ns. kärkimiehen) itseohjautuvuus sekä opetus tunnistamaan tilanne ns. oikein.
Muut pelaajat siinä tekee oikein seuratessaan, kun ykkönen lähtee prässäämään liian pitkältä matkalta. Jos ykkönen päättää, se on sen ykkösen vastuulla tunnistaa tilanne ja valita korkea / keskikorkea / matala karvaus. ja uskoisin & toivoisin että palautetta tulee jos menee väärin koko ajan. Varmasti ukkelit katselee videolta ja opettelee tunnistamaan tilanteet oikein. Jännä tämä palstatotuus, että Tomi on kiva-Tomi koko ajan. Tätähän me ei voida tietää ulospäin.
Pitäisikö olla ennemmin naama norsunvitulla koko ajan kuten Markolla?
Tämä on muuten ihan jäätävä kontrasti. Virtasen silmät vetistelivät vitutuksesta. Kun peli kulki, niin ilme ei siltikään värähtänyt. Mattila toimi simultaanitulkkina, joka sekin kuulosti oudolta järjestelyltä.Pitäisikö olla ennemmin naama norsunvitulla koko ajan kuten Markolla?
Miten sait Virralle noin surkean lukeman? Kaksi viimeistä Virran kautta Lukko pelasi keskimäärin 2p/ott. Itse laskin Virran runkosarjaottelut seuraavasti: 239 otteluun 426 pistettä = 1,78.Lämsä: 1.54
Virtanen: 1.64
Virta: 1.36
Taaemmas en nyt jaksanut mennä, mutta tuossa nyt nykykantilta merkittävimmät.
En kyllä ymmärrä millä matematiikalla Virran kohdalla voi päästä tuollaisiin lukemiin. Luulisi että hälytyskellot jo soi jos viimeiseenkin kauteen vedetään 127 pinnaa.Lämsä: 1.54
Virtanen: 1.64
Virta: 1.36
Taaemmas en nyt jaksanut mennä, mutta tuossa nyt nykykantilta merkittävimmät.
Tämä olisi ollut parempi kuitti jos olisit itse huomannut tuon virheen etkä tullut @LukkoUkko79 jälkiliukkaille.En kyllä ymmärrä millä matematiikalla Virran kohdalla voi päästä tuollaisiin lukemiin. Luulisi että hälytyskellot jo soi jos viimeiseenkin kauteen vedetään 127 pinnaa.
Onko suomalainen koulutusjärjestelmä epäonnistunut katastrofaalisesti ellei jopa apokalyptisesti?
Virran ka. 1.66 nopeasti tarkastettuna.Eli Rautakorpi ja Virta varmaankin aika tasoissa, pitäisi kaivella Ikan potkupäivä ja laskea käsin liigan sivuilta.
Millä kaavalla sait tuon tuloksen? Omani on tuossa hieman yläpuolella?Virran ka. 1.66 nopeasti tarkastettuna.
Hetkinen nyt.Virran ka. 1.66 nopeasti tarkastettuna.
Ihan vaan Liigadatasta kausien väliltä, kun pistää oikeat kaudet hakuun.Millä kaavalla sait tuon tuloksen? Omani on tuossa hieman yläpuolella?
Eikä missään tapauksessa voi myöntää olleensa väärässä. On se hienoa, että tässä maailmassa on niin täydellisiä ihmisiä.Odottaa varmaan, että Lukko sukeltaisi ja voisi taas röyhistää rintaansa olleensa oikeassa.
Kyllä se niin on että näistä bottom5-otteluista on Lämsälle annettava aivan julmetun pitkä miinus. Ei voi pistekeskiarvo olla 1,1 -jotain vai mitä se tulee olemaan mikäli nyt tulee nolla pistettä. Aivan kestämätön tilasto.
Tätä oon kanssa ihmetellyt. Helvetin monelta pelaajalta melkoista hiihtelyä suurin osa kauden peleistä?? Kyllä täytyy ihmetellä miten ei innosta pelaaminen.Itse ihmettelen onko valmentajasta kiinni että miksi 3 miljoonan ammattilaiset ei syty itsestään pelaamaan, vai kuinka paljon pitää maksaa että illasta toiseen pelaavat tasollaan.... jotain vastuuta pitäis olla kallispalkkasilla pelaajillakin.
Ja puoli joukkuetta paikallisessa yökerhossa lauantaina SaiPa-matsin jälkeen taas kerran pilkkuun asti ei varmasti vaikuttanut tälläkään kertaa mitään.
Täh? Mihin vittuun meidän urheilullisuus on kadonnut? Joo ihan sama. Tuntuu tällä hetkellä siltä, että en haluaisi uhrata tälle kaudelle mitään. Jos jatkuvasti jengi on vapailla mukilla, niin kyllä joukkueen kasaus ja kuri on epäonnistuneet pahasti.