Toivoa aina saa, mutta ei tule tapahtumaan, että Lukko maksaisi palkkaa kolmelle päävalmentajalle.Joulupukille toive, että Lukon peräsimessä on joku muu mahdollisimman pian.
Lukko vois vaikka palkata Virran Pekain tuohon ”apuvalmentajaksi”. Kauvosaari ja Hämäläinen siitä sitten vaikka johonkin kivoihin hommiin.Toivoa aina saa, mutta ei tule tapahtumaan, että Lukko maksaisi palkkaa kolmelle päävalmentajalle.
Marja vetää tripla-palkan.Mulla tuli sellainen mieleen, että voitaisiin Kärppien kanssa vaihtaa Marjamäki-Lämsä päittäin. Molemmat niin uskomattoman surkeita. Vähän sellainen "ei oo mitään menetettävää"-ratkaisu.
Juu tottakai voisi kun olisi käytössä loputon kassa, mutta kun ei ole. Lämsällä mennään ainakin seuraava kausi.Lukko vois vaikka palkata Virran Pekain tuohon ”apuvalmentajaksi”. Kauvosaari ja Hämäläinen siitä sitten vaikka johonkin kivoihin hommiin.
Marja vetää tripla-palkan.
Eikä taida Rauman yöelämä riittää hänelle.
Tuskin Tomi on yhtä vilkas Kupittelija mitä Late.Miten se sitten Lämsälle riittää :D
Tuskin Tomi on yhtä vilkas Kupittelija mitä Late.
Herra Hakkaraisen kanssa nielleet?Toista kertovat.
Ei tuollaista peliä kyllä selvin päin peluuta.Tuskin Tomi on yhtä vilkas Kupittelija mitä Late.
Herra Hakkaraisen kanssa nielleet?
Tuota ihan itse olen todistanut Tomin kupittelua. Ja on melko kovaa settiä se.Tuskin Tomi on yhtä vilkas Kupittelija mitä Late.
Hyvältä näyttää sitten senkin suhteen.Tuota ihan itse olen todistanut Tomin kupittelua. Ja on melko kovaa settiä se.
Saa. Ja pitää, jos peli näyttää tuolta.Pakko nyt kysyä kun täällä kauhistellaan, että eikö Liigassa valmentajana oleva henkilö saa juoda alkoholia?
Mitä minä sanoin. Vettähän siinä vain oli.Saa. Ja pitää, jos peli näyttää tuolta.
Pakko nyt kysyä kun täällä kauhistellaan, että eikö Liigassa valmentajana oleva henkilö saa juoda alkoholia?
Kumpi nieli?
Katotaan nyt toi CHL loppuun saakka.Ei tästä tule Tomin kanssa yhtään mitään.