Yoswald kirjoitti:
Paita ei lähde vielä näillä näytöillä kattoon. Parin vuoden päästä takaisin meille, nimitys kapteeniksi ja parit mestaruudet ennen uran loppua. Noilla näytöillä areenan katossa roikkuu numero 11.
Jätkä pölli mun suunnitelman ;)
Joku aikaisemmin kirjoitti, että Tomekia ei koskaan päässyt haukkumaan asenteen johdosta. Tomek, Paka ja Kanki ovat juuri niitä pelaajia joita itse arvostan kaikkein eniten. Aina antavat kaikkensa joukkueen eteen, aina ei voi onnistua ja virheitäkin sattuu. Nämä on kaikki helppo antaa anteeksi kun tietää, että soturit antavat kaikkensa.
Menköön tähän ketjuun kiitokset myös Kangelle. Äijä pelasi finaalit hirveällä sykkeellä. Välillä Kanki oli kuin kiimainen uroshirvi vailla järkeä ja ensimmäisenä karvaamassa kiekkoa Kärppä-päädystä. Pari kertaa näistä tuli sitten yv-hyökkäys omiin, mutta kuka voisi edes ajatella syyttävän Kankea. Mies väänsi ja tappeli, virheitä tuli ja kokonaisuus tällä puheella 10+.
Nämä samat sanat pätee Pakaan. Olen aina halunnut esittää hänelle yhden kysymyksen, muistaako mies mitään vikoista vaihdoista 2002 mestaruudessa ? Mä olen varma, ettei se edes tiennyt minne päin hyökätään ja meni 10-15 sekuntia summerin jälkeen ennen kuin hymy nousi huulille, vittu me voitettiin. Kaveri veti puhtaalla tahdolla ne vikat tärkeät vaihdot ja aloitukset.