Olen seurannut Sportia hyvin pitkään. Tämä keskustelu käytiin legendaarisessa Tami-viestiketjussa. Sportin pelaajatuntemukseni selvinnee seuraavasta listauksesta: Veijo Lintala, Jukka Alkula, Raimo Brax, Simo Hytönen, Rolf Westerback, Bengt Österholm, Jorma Suokko, Esko Nokelainen, Olli saarinen, Håkan Hjerpe, Tuomo Jormakka, Kari Ylimäenpää, Kent Westerlund, Jari Kiviniemi, Robert Salo, Jukka Seppo, Jonas Hemming, Kari Teräväinen, Mika Mäenpää, Jani Nikko, Mikko Manner, Patrick Westerlund, Markus Jämsä, Mikael Hallbäck, A-P Pajuluoma ja Vesa Myllyaho. Kaudesta 2008-2009 alkaen olen taas erityisen tarkasti seurannut Sportin pelejä. Minulle Sport on ilmentynyt taitojääkiekon seurana aina. On siellä ollut erittäin kovaotteisia pelaajia, kuten Veijo Lintala ja Esko Nokelainen. Milloin Sport on ollut kovaa pelaava ja vittumainen? Hankala vastustaja se oli aikoinaan Joensuulle ja Kouvolalle 80- ja 90-luvuilla, mutta ei minusta mitenkään erityisen kovaotteinen koskaan.
Tomekin Sport nähdään syksyllä. Minulle se on modernia Meidän Peliä pelaava joukkue niin kauan kuin näen sen pelaavan jollain muulla pelikirjalla. Peli näyttää aina kaiken, valmentajien ja fanien puheet voivat olla mitä tahansa. Mielenkiintoinen pelikirjakausi on Vaasaan tulossa. Mestismestaruudet Vaasaan on hankittu Tamin ja Törmäsen nopealla, pystysyynnan jääkiekolla ja Räsäsen Meidän Pelillä.