Zabo muuten hivuttautui eilen pistepörssin jaetulle kärkipaikalle (okei, häviää tehdyt maalit -tiebreakerin). Ei ihan huonosti "alkukauden pettymykseltä".
Mä ihmettelen että mistä tuo "alkukauden pettymys" tulee
Nimenomaan. Kaikilla "asiantuntijoilla" tuntui olevan odotukset ihan jossain käsittämättömissä sfääreissä. Tyyliin ekaan kymmeneen peliin olisi pitänyt hakata 15 maalia, jotta et ole floppi.Siitä, että monet "asiantuntijat" katsovat Zabon tapauksessa vain maalisaraketta, koska hän teki Porissa 35 maalia.
Mä ihmettelen että mistä tuo "alkukauden pettymys" tulee, viimeksi eilen JP Jalo viljeli sitä TV-lähetyksessä. Katsoin että syyskuussa 8 pelissä 1+6 tehot. Lokakussa 10 pelissä 3+5 tehot.
En tiedä millaisia odotuksia sitten "suurella yleisöllä" oli tuolle alkukaudelle jos nuo on pettymyksiä.
JP Jalo taas kertonut asioita, just just. Jos toimittajat olisivat vaivautuneet ottamaan asioista selvää...
Ihan uutinen. Bokserit menee vaihtoon, mutta menkööt. Hetken joutu kyllä miettimään, että miksi taululla lukee Tomas Zaborsky 2+15-2016 ja jengi taputtaa. Sitten mä tajusin ja liikutuin.