FutureHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS - Connorit Bedard & McDavid
Olen samaa mieltä monen muun kanssa, että Tomasin todellinen arvo tulee esille vasta kevään kovissa peleissä. Toki onhan herra ollut nyttenkin jo itselleni ainakin miellyttävä yllätys, mutta kun ketjun kokonaispeli ei toimi niin paha siinä on yhden palasen loistaa. Vahalahti sopii Plihalin rinnalle, mutta toiselle laidalle tarvittaisiin energiapelaaja tyyliin Tuomas Suominen tai Michal Birner jotta ketju varmasti toimisi. Vaan kun tuota hyvin toimivaa ketjua ei nyt ole varaa hajoittaa niin eipä tässä voi muuta kuin tuskastella tai asettaa sankarin viittaa Max Kolun harteille. *ehe ehe*
Sitä olen tässä hiljaa ihmetellyt, että mitä helvettiä Suikkanen on oikein syöttänyt Plihalille. Herra ehti pelata ennen Turkuun tuloansa lähes 500 ottelua joissa tilille kertyi peräti yksi tappelu (DYG mukaan), mutta liigassa on haastamassa riitaa jokaisen vihellyksen jälkeen ja pari kertaa onkin ollut valmis tiputtamaan hanskansa, mutta joko tuomarit ovat tulleet väliin tai vastustaja ei ole ollut halukas.
Sitä olen tässä hiljaa ihmetellyt, että mitä helvettiä Suikkanen on oikein syöttänyt Plihalille. Herra ehti pelata ennen Turkuun tuloansa lähes 500 ottelua joissa tilille kertyi peräti yksi tappelu (DYG mukaan), mutta liigassa on haastamassa riitaa jokaisen vihellyksen jälkeen ja pari kertaa onkin ollut valmis tiputtamaan hanskansa, mutta joko tuomarit ovat tulleet väliin tai vastustaja ei ole ollut halukas.