Tomáš Záborský Ässiin

• 530 678
  • 1 556

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jaahas Ässät olisivat lehtitietojen mukaan siis valmiita noin 300 000e soppariin mutta Zaborsky itse haluaisi 400 000e. Tämä cäppi on kyllä niin iso, että Ässät eivät varmasti veny tuosta tarjotusta enää yhtään. Näin ollen, jos Zabo haluaa SM-liigassa jatkaa niin joutuu tinkimään palkkapyynnöstään tai lähtemään pk-seudulle, josta löytyy tuollekin summalle muutama maksaja.

Nähtäväksi jää miten käy, ensin on kuitenkin edessä se leikkaus ja siitä toipuminen.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen ymmärtänyt että tämä nyt syntynyt vamma ei liittyisi siihen "vanhaan vammaan" mitenkään ja nyt tullut murtuma syntyi juuri tuossa tilanteessa tuomarin alla.

Niin en tiedä sitten, virallinen vammahan on nyt julkistettu ja se on ortopedi Heliön mukaan:

"– Kyseessä on olkanivelen nivelkuopan takareunan murtuma. Takareunaan kiinnittyvät nivelsiteet ovat irronneet, Heliö kertoo"

Lisää aiheesta kertoo SK24.fi

"– Minä haluan sen mestaruuskullan. Olen osa joukkuetta. Vaikka en voi mennä jäälle, voin olla kannustamassa." - Tomas Zaborsky

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Arvostan aika paljon asennetta tulla pienen kotimaan huilin jälkeen takaisin Poriin (tosin varmaan riippuu siitä, kaukanko Ässien pelit jatkuvat). Kyllä tuo jannu on tainnut oikeasti olla osa tätä joukkuetta, vaikka toki muuta väitetään muualla.

Arvostan ja kunnioitan.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"– Minä haluan sen mestaruuskullan. Olen osa joukkuetta. Vaikka en voi mennä jäälle, voin olla kannustamassa." - Tomas Zaborsky

Tämä on jotain erittäin hienoa. Eiköhän kasata kolehti ja hommata yrityksiä mukaan niin saadaan tuo ekstrahuntti zabolle ja äijä pidettyä porissa.

Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Ihan liigan kannalta toivon että Zabo jatkaa Ässissä vaikken siihen uskokaan. Huikea pelaaja, aivan huikea liigan mittapuulla.

Kolikon kääntöpuoli on sitten se että kyllähän nuo KHL:n mottipäiset summat (copyright the Pena) ovat sitä luokkaa (olettaen että tuo ~800K on jopa alakanttiin) että valitettavasti niihin kannattaa jatkossa tarttua. No, jälkiviisaus on turhaa ja toisaalta ainakin itse nostan Ässille hattua että pitivät Zabosta kiinni. Muutenkin näyttää siltä että Ässissä tehdään asioita tällä hetkellä hyvin mikä lupaa hyvää tuleville kausille.

TOisaalta, jos kerran Zabo on viihtynyt Porissa ja pikkubroidikin on tulossa projektipelaajaksi, niin ainahan voidaan sorvailla sopimuksia a la Vehanen. Eli että tehdään pitkä sopimus Ässiin, mutta joka sisältää mahdollisuuden siirtyä KHL:aan vaikkapa ensimmäisen kauden jälkeen. Ja jos sitten KHL-kortti ei vedäkään pidemmälle, niin on kuitenkin pelipaikka Ässissä. Kaikki kun eivät suinkaan viihdy Venäjällä vaikka palkkashekki olisikin mottipäinen.

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hienoa, että Ässät yrittää tosissaan pitää Zabon Porissa. En jaksa uskoa, että vaihtaisi joukkuetta Suomessa, mutta ulkomaille todennäköisesti tie vie, jos tarjottu palkka on liian pieni. Hyvä pelimies on palkkansa ansainnut eikä pelaajat mitään hyväntekeväisyyttä tee, mahdollisimman suuren tilin he haluavat niinkuin me muutkin. Ilmeisesti Zabolla on itsellään halukkuutta jatkaa Porissa, joten nyt rahaa keräämään.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Jaahas Ässät olisivat lehtitietojen mukaan siis valmiita noin 300 000e soppariin mutta Zaborsky itse haluaisi 400 000e. Tämä cäppi on kyllä niin iso, että Ässät eivät varmasti veny tuosta tarjotusta enää yhtään. Näin ollen, jos Zabo haluaa SM-liigassa jatkaa niin joutuu tinkimään palkkapyynnöstään tai lähtemään pk-seudulle, josta löytyy tuollekin summalle muutama maksaja.

Nähtäväksi jää miten käy, ensin on kuitenkin edessä se leikkaus ja siitä toipuminen.

Nyt voitais tehda veljien yhteistyota ja pitaa Zabo Satakunnassa. Kun ei pikkuveli pysty venymaan tuohon 400k niin isoveli vois ostaa Zabon raumalle ja porilaiset voi sitten tulla sita katsomaan. Ja lukemaan siita paikallisessa lehdessa.

Kaikki voittaa!

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kun ei pikkuveli pysty venymaan tuohon 400k niin isoveli vois ostaa Zabon raumalle ja porilaiset voi sitten tulla sita katsomaan.

Ei taida ketuissakaan koskaan olla yhteen ukkoon 400 000e olla lyöty kiinni. Kovia puheita kyllä on, että rahaa on kuin roskaa ja sitten hankinnat ovat luokkaa huhtanen tai pesonen.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Zabon agentti valittelee nyt linjureita tuosta loukkaantumisesta, tai mitä nyt tuo maikkarin tekstitv:n juttu nyt onkaan. Eiköhän tilanne tosiaan ollut se, että olkapää saattoi mennä sököksi hetkellä millä tahansa. Jälkiviisastelu on aiha helppoa, mutta tavallaan urheilulehden ES oli oikeassa. Operaatio olisi siis pitänyt toteuttaa jo syksyllä. Sitähään siinä käsiteltiin.
Ps tsemiä Ässä-kannattajille ja varsinkin Zeta03:lle. Toivottavasti sanonta "sota ei yhtä miestä kaipaa" pitää paikkansa tällä kertaa porilaisten kannalta.

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Nyt voitais tehda veljien yhteistyota ja pitaa Zabo Satakunnassa. Kun ei pikkuveli pysty venymaan tuohon 400k niin isoveli vois ostaa Zabon raumalle ja porilaiset voi sitten tulla sita katsomaan. Ja lukemaan siita paikallisessa lehdessa.

Kaikki voittaa!
Ihan kaikki eivät kuitenkaan tuossa kuviossa voita, ei ainakaan Zabo itse.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kusettamisen makua

Zabon agentti valittelee nyt linjureita tuosta loukkaantumisesta, tai mitä nyt tuo maikkarin tekstitv:n juttu nyt onkaan.

Itse olen kuullut hyvinkin toisenlaista tarinaa tämän iltapäivän aikana Z:n vammoista.

Täysin toisenlaista, kuin mitä nämä tämän ketjun viimeisen parin sivun Z:n "ylistyslaulut" antavat ymmärtää.

Olkapää on ilmeisesti suunnilleen samassa kunnossa, kuin mitä on sieltä syksystä alkaen ollut. Zabo voisi näin ollen yhä pelata ihan yhtä tehokkaasti, kuin mitä viimeiset kuukaudet on vetänyt.

Sen sijaan Kazanin porukat ovat ilmeisesti vaatineet leikkauksen nyt heti, jotta ensi kausi alkaa sitten mahdollsimman nopeasti ja hyvässä kunnossa.

Jos tämä pitää paikkansa, niin rahaa tässä kuitenkin lopulta kumarrettiin. Ja jos tosiaan pitää paikkansa, niin olen erityisen pettynyt Z:n syksyiseen ilmoitukseen seuralle, että haluaa pelata kauden loppuun Ässissä. Tässä tapauksessa seuran kannalta olisi siis ollut parempi hankkia sitä korvaajaa jo silloin. Eri asia toki on, että olisiko korvaajaa löytynyt. Tuskinpa vaan.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sen sijaan Kazanin porukat ovat ilmeisesti vaatineet leikkauksen nyt heti, jotta ensi kausi alkaa sitten mahdollsimman nopeasti ja hyvässä kunnossa.

Kävitkö ihan Jyppi-puolella asti lukemassa tämän kauniin "totuuden"? Tähän aikaan vuodesta liikkuu kaikenlaista juttua, on siis tilausta hyville suodattimille.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan sama enää tässä vaiheessa mikä on tilanne. Zabo ei pelaa ja thats it.

Toivotaan että jätkät nostavat tasoaan yhdessä ja paikkaavat joukkueena tämän vajauksen.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
IOlkapää on ilmeisesti suunnilleen samassa kunnossa, kuin mitä on sieltä syksystä alkaen ollut. Zabo voisi näin ollen yhä pelata ihan yhtä tehokkaasti, kuin mitä viimeiset kuukaudet on vetänyt.

Ortopedi ei valehtele medialle. Sitä pitäisin lähtökohtana. Mikäli olkapäässä on siteitä irti ja murtuma, niin ei sillä kyllä perkele voi pelata edes teräsmies. En usko.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ortopedi ei valehtele medialle.

Äläs nyt, siellä on ne Kazanin miehet käyneet kylvämässä miljuunia joka suuntaan, jotta saisivat Zabon ensi kaudeksi sinne. Voitelurahaa riittää ortopedeillekin **tuplahymiö**

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Tämä johtuu siitä, että monikaan pelimies ei ole tarpeeksi hullu/tyhmä muuttaakseen raumalle.
Samanlaisia p***läpiä Rauma ja Pori ovat. Eipähän tuo Zaborskykaan mikään huippupelaaja ollut Poriin tullessaan. Eikä ollut esim. Petruzalek, kun Raumalle tuli. Homma menee niin, etteivät nämä Länsirannikon seurat ole mitään kovin vetovoimaisia. Joskus joku sattumalta nousee tähteyteen, mikä on tietenkin hieno asia.

Maailmalla aikaansa viettäneet pelaajat näkevät Suomen muutenkin takapajulana ja minkä tahansa seuran on vaikea hankkia tänne kovia pelaajia, jotka olisivat parhaassa iässä ja vedossa. Vaikka Ässilläkin nyt kirstun pohjalla muutakin kuin nukkaa, niin ei Zabosta kannata maksaa 400.000. Ja jos tarjoaa, niin veli venäläinen kertoo summan kolmella samantien.

Se on totta, että Lukon hankinnat ovat olleet taloudesta huolimatta kyseenalaisia. Parannettavaa on.

Zaborsky kuntoon ja sitten valloittamaan maailmaa. On aika jättää tuppukylät taakse.

Ainapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä yritetään varmasti case Juhamatti Aaltosta Ässien toimesta.
Yritetään tehdä Zaborskyn kanssa monivuotista sopimusta ilman KHL- pykälää. En usko että kukaan lyö miljoonia pöytään mistään päin maailmaa, koska olkapää on noin rikki. Eli Ässät ottaa harkitun riskin ja sijoittaa Zabon palkkaan sen 300000 euroa jota on uumoiltu ja antaa hänen siihen rahaan mahdollisuuden kuntouttaa olkapäätä, treenata ja pelata Ässissä siihen asti kunnes homma taas toimii ja käsi kestää. Ilman sopimusta rahantulo loppuu huhtikuun lopussa. Kuntoutusajalta ei tule pennin hyrrää mistään eikä huippusopimus keskenkuntoiselle olkapäävammaiselle pelaajalle ole saletti hyvistä näytöistä huolimatta. Sitten kun verkko alkaa toivottavasti taas soimaan niin Ässät kääräsee rahat KHL:ta ja kaikki ovat taas tyytyväisiä, paitsi fanit.
Ässät voittaa myös siinä että ensi kautta voidaan myydä Zabon nimellä vaikka koko ajan tiedetään että mies häipyy saman tien kun olkapää on kunnossa.
Uusitalon kohdalla ollaan toimittu varmasti samalla tavalla, homma meni vaan ketuiksi kun paljastui ettei mies olekkaan niin hyvä kuin viime kaudella näytti.

Stern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se, että Zaborsky pelasi koko kauden täällä tuli kuitenkin maksamaan Ässille sellaiset 500 000 euroa, jotka olisi saatu, jos mies olisi myyty KHL:n.

Siis puoli miljoonaa menetettiin, kun Ässät otti riskin. En ole varma, kannattaako ottaa vielä toinen melkein yhtä suuri riski saman miehen ja saman vamman kohdalla.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se, että Zaborsky pelasi koko kauden täällä tuli kuitenkin maksamaan Ässille sellaiset 500 000 euroa, jotka olisi saatu, jos mies olisi myyty KHL:n.

756 039 kerran: mites myyt miehen KHL:ään jos ei itse halua lähteä vaan halusi pelata kauden loppuun SM-liigassa? Näytä mulle Zabon haastattelu jossa mies kertoo "KHL is my dream"?

Helppoa huudella täällä palstalla miksei myyty, miksei myyty...

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Kuten täällä on muutamaankin otteeseen todettu, tuskin olisi kaupaksi mennyt, kun KHL:ssäkin on joukkueilla lääkärit.

Stern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
756 039 kerran: mites myyt miehen KHL:ään jos ei itse halua lähteä vaan halusi pelata kauden loppuun SM-liigassa?
En minä halunnut myydä, hyvä että jäi, totesinpa vaan, että olisi hyvät rahat saanut. Kyllä minä oletan, että Zaborskykin sen verran palkkasoturi on, että jonkinlaiseen sopimukseen olisi päästy. Eri asia sitten, miten huonossa kunnossa käsi oli jo talvella, totta.

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Nyt oikeesti hei jätkät herätkää tähän elämään. Ässät ei myynyt Zaborskya vaan otti sen riskin että tällä kaudella mennään tappiin asti tinkimättä mistään. Väitän että 9/10 olisi haukkunut Ässät, Hirsimäen, Oravan, Föönin, Aholan, Tamin jne. maanrakoon jos Zaborsky oltaisiin myyty. Vaan ei myyty, ei. Itse olen helvetin iloinen siitä että Ässät on runkosarjassa kuuden parhaan joukossa, ilman Zaborskyä ei oltais tässä vaan satavarmasti taisteltaisiin Lukon kanssa samoista sijoituksista.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eri asia sitten, miten huonossa kunnossa käsi oli jo talvella, totta.

Kyllä Zaborsky oman olkapään parhaiten tuntee, joten ehkä kaveri laski että on parempi pelata tällä kaudella Suomessa kuin lähteä jonnekin Siperiaan puolikuntoisena. Siellä joukkueen lääkärit syöttävät kipuihin vähän erilaista mömmöä kuin täällä kotosuomessa.

Rahaa Zaborsky 24v ehtii tahkota vielä ihan tarpeeksi jatkossakin, jos putki kulkee samalla tavalla kuin tällä kaudella ja miksipä ei kulkisi?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy