Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Olihan toi Potkonen nyt vitusti parempi, en ihan ymmärrä miksi ei olisi voittanut.
Jep, täysin ansaittu voitto ja toista mitalia pukkaa Suomelle. Valtaisaa ryöpytystä.
Olihan toi Potkonen nyt vitusti parempi, en ihan ymmärrä miksi ei olisi voittanut.
Kisat on jo lähes pelastettu nyt. Torjuntavoitto ainakin.Enää kaksi mitalia niin ollaan mitalitavoitteessa.
kaksissa peräkkäisissä kisoissa mitaleille. Hienoa Potkonen. Ja vielä kypsässä iässä.
Ihan sama ku Potkonen hakkaa nekin.Varmaan maireat hymyt kun miesten seiväs kilpaillaan ja naisten jalkapallon loppuottelu pelataan.
MIRA VOITTAA KYLLÄ! MINUN VERORAHOILLA!!!!!!
Tuskin Ristolainen tulee paikalle, valmistautuu kauteen.Daniel Ståhl hymyilee ja pelaa mumminsa kanssa kimbleä käyttäen Rasmus Ristolaista noppana.
Ei näitä sääntökirjan mukaan tuomita.Ai nyt se venäläinen antoi vikan Potkoselle :D
Mikähän hupiveikko tuo venäläinen tuomari mahtaa olla?
Oletin koko ajan että hän olisi ylipäänsä ensimmäinen suomalainen nainen joka on mitaleilla kaksissa kesäolympialaisissa. Kuka häntä ennen on ollut?Ensimmäinen Suomalaisnainen joka ottaa peräkkäisissä kesäkisoissa mitalin yksilölajissa.
Älä pilaa hyviä tarinoita faktoilla.Ei vaan enemmäkin veikkausvoittovaroilla. Oletko syytänyt rahaa Veikkaukselle? Itse en ole, joten en voi ottaa voitosta mitään itselleni.
Sama katse seuraavaan matsiin vaan niin vastustajan selkäranka on syöty jo heti siihen kärkeen!Potkosen katse on ennen matsia ja matsin aikana sitä luokkaa, että heikommilla alkaa pelkästään siitä syystä kypärä tärisemään. Hieno urheilija! Toivottavasti jätti taas SilvennoisSantuille löpinät väliin ja lähti suoraan keskittymään seuraavaan myllyyn.
Venäläinen tuomari laittoi tosiaan 2 ensimmäistä erää turkkilaiselle ja viimeisen Potkoselle, jos oikein katsoin. Meniköhän hänellä kulmat sekaisin?
Suomihan on aika ylhäällä mitalitaulukossa kun periaatteessa Kreikan ja Italian mitalit on maksettu esim. minun verorahoista.
Mikä on mitalli?Niistä en tiedö, mutta Venäjän lentopallon tuleva mitalli kylläkin.