Ostoskassi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Hienosti pysyvät aiturit pystyssä kostealla radalla. Itse meinaan sateella kaatua välillä matkalla bussipysäkille.
Hienosti pysyvät aiturit pystyssä kostealla radalla. Itse meinaan sateella kaatua välillä matkalla bussipysäkille.
En käytä kaduilla liikkuessani piikkikenkiä.
Ja Mertaranta sanoisi että on kuin se kuuluisa entinen neito joka renkipoika vei lavatansseista mukanaan heinälatoon niin että helinä kuuluu Orimattilaan asti.Bupi sanoisi, että vettä sataa kuin saavista kaatamalla tai ei kukaan varsinaisesti sitä saavista kaada ja voiko sanoa että jos vettä sataa että joku kaataa sitä ja voiko joku edes kaatamalla kaataa sadevettä jos sitä sataa ja jos sataa niin voiko kaatamalla edes sataa
Joo ja kun koittivat kysyä miksei keskeytetä, niin sieltä tulee joku saatanan tilastomies tietokoneen kanssa, saatana vanhalle legendalle. Koittivat ojentaa kilpailuasua, että vaihdetaan. Urheilijat sinne esittämään tyhmiä kysymyksiä ja pieni kurttuinen japanialaisukko rinkiin kiekkoa vispaamaan.Järjestelmä antoi edun ja mä kysyn why?
Tiedätkö mitä se tekee doping-näytteille?Palsanmäki pullottaisi tuon veden ja myisi Hirvaskankaalla olympiavetenä?
Ai minun verorahoilla??!Onx mondo-pinnoite ja piikkarit? Kannattaisi olla. Piikkarit saat ostaa itse, mutta mondon hankkii kaupunki kun vihjaiset että sellainen puuttuu.
Norjan Amalie Iuel olisi voinut osallistua Jatkoajan Kesätyttö-kisaan.
Nyt ollaan asian ytimessä. Miksi Jatkoaikalaisia ei ole tuolla urheilemassa, tai ehkä onkin, mutta epäilen.
"Ei se ole sallitujen aineiden listalla"Mitähän Petra sanoi Muhammadille vielä tohon loppuun kun Muhammad loi aika pitkän katseen?
Se neutralisoi ne.Tiedätkö mitä se tekee doping-näytteille?
Ai minun verorahoilla??!