Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

  • 455 867
  • 10 174

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ja Kissa karkasi heti 10000 metrillä. Juokseekohan itseltään jalat alta tuossa kelissä.

Btw. Olikohan Tokion MM-kisoissa 1991 myöskin Ugandan juoksija, joka lähti heti paukusta karkuun. Silloin tuli noutaja.

Ei ollut, vaan oli Brasilian juoksija ja ei päässyt finaaliin (silloin juostiin vielä alkuerätkin)
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Toi Ugandan Kiplimo on mun suosikki. Askeleessa vähän sellaista bekelemaista rentoutta ja kepeyttä. Uskon ja toivon että voittaa.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Onneksi kaikista juoksijoista Kissa nimenomaisesti on se, joka painelee kärjessä. Saadaan hyvät läpät tässä puolen tunnin aikana heitettyä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ilman muuta pääsee. Täälläkin aktivoitui aina arvokisojen aikaan pari suomalaisen urheilun vihaajaa. Näin jo kirjoitukset, joissa todetaan että miksi lähtee jos ei pää kestä. Ja sitten nauretaan miksei pää kestä. Virtuaalirystyset sinersi jo valmiiksi.

Toisaalta nythän itse sanoi, että lanttu ei kestänyt, joten tavallaan antoi jatkumoa itse ”pää ei kestä” - kulttuurille. Olisihan sen toki voinut kuitata, että siinä päivän kunto ja tulos ja sen parempaa ei lähtenyt eikä olisi ottanut ”pää ei kestä” - korttia ollenkaan esille.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mitä vittua toi selostaja selittää evoluutioteoriasta?!? Pitäiskö käydä samalla läpi vaikka aurinkokunnan synty?
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Toisaalta nythän itse sanoi, että lanttu ei kestänyt, joten tavallaan antoi jatkumoa itse ”pää ei kestä” - kulttuurille. Olisihan sen toki voinut kuitata, että siinä päivän kunto ja tulos ja sen parempaa ei lähtenyt eikä olisi ottanut ”pää ei kestä” - korttia ollenkaan esille.
Toisaalta kelpaako se enää kortiksi jos se ei ole sinänsä todellisuus selityksen takana? Tässäpä pulma. Kelpuutan siis korkeintaan vajaaseen korttipakkaan. Sellaiseen mikä oli Reinikaisessa käytössä Komisario Hautamäen mökkijaksossa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tämä 10 000 metriä on ratamatkoista se kahjoin. Heti alkuun anaerobisen kynnyksen yläpuolella tuossa kelissä jatkuvasti kiristäen. Harva ymmärtää, että mitä kyytiä tuossa mennään. Vaikea uskoa, että tuota ei ilman dopingia jaksaisi tehdä.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Tämä Kissan karkaaminen on oivallinen esimerkki siitä, miksi arvokisakympit kuuluu näyttää täsmälleen kokonaan - ja miksi ne ovat aivan eri tavalla hienoja kisoja kuin timanttiliigojen tylsät kellojänisjuoksut.

Paul Kipkoech never forget.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös