pikkuvaimo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Kiinan Song tuli kuviin, ni tytär 10v kysy et "Onks toi muka nainen"
Juoksulajien ylipriorisointi TV-lähetyksissä on näköjään asia, josta ei tulla pääsemään ikinä eroon. Ihanko oikeasti on tarpeen noin intensiivisesti näyttää 5000 metrin alkuerien osallistujia?
Vasta eilen Iltapäivälehden otsikossa Salminen oli Suomen suurin mitalitoivo.Naiskolmiloikkaajat kisojen suurin suomalaispettymys noilla tuloksilla.
Rädyn kouluun ja jalkapäivät Rädyn ohjelmalla saatana
Samaa kysyi kaveri kuvan kera tuosta Saundersista.Kiinan Song tuli kuviin, ni tytär 10v kysy et "Onks toi muka nainen"
Kai sanoit ettei saa tuomita ja jokainen saa päättää mitä/mikä on?Kiinan Song tuli kuviin, ni tytär 10v kysy et "Onks toi muka nainen"
Tiukkaa tekee finaaliin pääsy.Naiskolmiloikkaajat kisojen suurin suomalaispettymys noilla tuloksilla.
Aamuöisestä pannullisesta lienee kupillinen vielä jäljellä..?Mä otankin Raitasen alkueräkahveeta. 9. kuppi
En nyt mene asioiden edelle, mutta eivät pystyneet kovassa paikassa pääsemään parhaille tasoilleen.Vasta eilen Iltapäivälehden otsikossa Salminen oli Suomen suurin mitalitoivo.
Huvittanu nämä kanssa. Raitasestakin leivotaan jo mitalistia siellä ja täällä.Vasta eilen Iltapäivälehden otsikossa Salminen oli Suomen suurin mitalitoivo.
Mä otankin Raitasen alkueräkahveeta. 9. kuppi
Mäkelä ihan tasollaan. Salminen vähän jäi tasostaan. Karsinnan taso taitaa kyllä olla myös aika hurja.
Samaa kysyi kaveri kuvan kera tuosta Saundersista.
Koronaoireita?
Miksi minun pitäisi sijoittaa?Jussi Jokinen heitti 12 000 € Wilma Murrolle. Paljonko itse sijoitit? En kehtaa omaa pottia sanoa kun kuulin Jussin summan.
Pitäisikö hakea nitroja.Salminen raju pettymys ja perustason alakanttiin. Mäkelä perustasolleen. Nyt saa jännittää loppuun asti.