Subbanisti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Habs
Itse vaihdan nyt taekwondohon. Sitä on mun mielestä ihan mielenkiintoista katsella.Vaihdoin nyrkkeilyyn. Ei enää nuo viimeiset 1500m uinnit oikein nappaa ja nyrkkeilyssä on mitaleita jaossa.
Itse vaihdan nyt taekwondohon. Sitä on mun mielestä ihan mielenkiintoista katsella.Vaihdoin nyrkkeilyyn. Ei enää nuo viimeiset 1500m uinnit oikein nappaa ja nyrkkeilyssä on mitaleita jaossa.
Onpa vuodesta toiseen melkoisia rimpuloita nuo miesvoimistelijat. My god.
Onpa vuodesta toiseen melkoisia rimpuloita nuo miesvoimistelijat. My god.
Ah, joku muukin katsoo tätä. En jaksaisi millään katsoa miesten telinevoimistelua, sen sijaan naisten kisat katson mielelläni. Tässä ei ole mitään seksuaalista takana, nämä miesvoimistelijat eivät vaan ole lainkaan sympaattisia, eikä kiinnosta pätkääkään kuka voittaa. Katson tätä kuitenkin väkisin, jotta en vaikuta pervolta.
Telinevoimistelusta atleettisempaa urheilua en tiedä. Okei, miesten 10-ottelu jakaa ykkössijan. Aivan sanattomaksi vetää nuo jättiläiset ja se helppous.
Ihmettelin, miksi täällä puhutaan pyöräilystä taas, mutta sitten tuli ahaa-elämys. Yle siis näyttää taas vanhoja kilpailuja telkkarissa, vaikka miljoona juttua käynnissä livenäkin.
Katsoin mä vähän aikaa mutta Espanja meni menojaan. Toki koriksessa sattuu ja tapahtuu nopeasti.En usko ettette katso Espanja-Japania. Ette vaan uskalla kirjoittaa mitään.
Olen valmis laittamaan kivitalon + aidan panokseksi että kyllä näin on.Taitaa Korea viedä jousiammuntafinaalin.
Olen valmis laittamaan kivitalon + aidan panokseksi että kyllä näin on.
Perseestä. Lopettelin lomia tänään, mistä johtuen sekä olympialaisten seuranta että työpanos jäivät vajavaisiksi. Hmm, vaihtoehdot? Ehkä olympialaisten peruminen.
Yleltä tulee myös kunhan tuo jousiammunta on näytetty loppuun.Illan viimeinen uusi tapahtuma, Messit vastaan Neymarit lentopallossa seuraavaksi. Suomeksi Eurosport 1 ja englanniksi Discovery+ app.
Japani johtaa Kiinaa 3-2 pöytätenniksen sekanelinpelissä, olisi suuri yllätys mikäli yksikin pöytätenniksen kulta menisi Kiinan ulkopuolelle. Paras seitsemästä mennään.
Niin ja tuo lähetys oli siis uusinta päivältä :)Tietty Korealle suo ton ihan vaan noiden kahden vanhemman kaverin takia. On pikkuisen mahaa ja rauhallisuutta ja sitten nuori kaveri huutaa onnessaan vieressä.
Yleltä tulee myös kunhan tuo jousiammunta on näytetty loppuun.