Kuka pani? Suskiako?Oli muuten pannut ratapyöräilyssä
Kuka pani? Suskiako?Oli muuten pannut ratapyöräilyssä
Tämä tuntuu tosiaan olevan ihan tietoinen valinta selostajalta, mitä tuota nyt olen muutaman päivän aikana toisella silmällä vilkuillut ratapyöräilyn lähetyksiä. Selostuksessa ei kuulu kuin kansalaisuuksia, joskus todella harvoin nimi seassa. Ei minulle noin muuten ole sellainen fiilis välittynyt, etteikö selostaja lajiaan tuntisi, joten ei tuo nyt täysin taustatöiden puutteeltakaan vaikuta.Eilen kiinnitin samaan huomiota, kun oli se ratapyöräilyn pisteajo tai joku.
Selostaja käytti 99% kansallisuuksia. Paitsi yhdestä italialaisesta, jonka nimen jo unohtanut. Oli kieltämättä koomisen kuuloista. Mutta ehkä oli heitetty selostamoon ilman mitään taustatyötä ja lappuja ja tunsi itse vain sen yhden kilpailijan?
Eivät kävele. Lunttasin ohjelmasta.Tyhmä kysymys... Käveleekö naiset näissä kisoissa myös 50 kilsaa?
On se niin väärin. Vaadin tasa-arvoa ja feministejä paikalle... ;-)Eivät kävele.
Jospa jatkossa 35km kävely tulee myös naisille?On se niin väärin. Vaadin tasa-arvoa ja feministejä paikalle... ;-)
No varmaan se et tuo kävely on juoksua missä kantapää ja kengänkärki koskettaa maata samanaikaisesti. Tekniikka erottaa lajit.Miksi kävelyssä saa rangaistuksen, jos juoksee, mutta juoksussa ei saa, jos kävelee?