Eikä silloinkaan olla edes lähelläMuuten hyvä yritys mut pitäis varmaan rajata yleisurheiluun. Tanska on ratapyöräilyn suurvalta mikä taistelee aina voitosta kun ovat mukana.
Kolmesta virheestä penalty, neljännestä suihkuun.Eikö kävelyssä nykyisin hylätä enää ketään vaan laitetaan 2min rankku?
Joo ei ole suomella Warholmia tai Ingebritseneitä.Eikä silloinkaan olla edes lähellä
Tai Stahlia ja Duplantista.Joo ei ole suomella Warholmia tai Ingebritseneitä.
Ståhl on melkeen oma poika, tsekin Mäki kans omia tyttöjä.Tai Stahlia ja Duplantista.
Ståhl on se veli, josta isä kertoo humalassa mökkireissulla. "Se oli yks pitkä ilta ruotsin laivalla"Ståhl on melkeen oma poika, tsekin Mäki kans omia tyttöjä.
Kuka pani? Suskiako?Oli muuten pannut ratapyöräilyssä
Tämä tuntuu tosiaan olevan ihan tietoinen valinta selostajalta, mitä tuota nyt olen muutaman päivän aikana toisella silmällä vilkuillut ratapyöräilyn lähetyksiä. Selostuksessa ei kuulu kuin kansalaisuuksia, joskus todella harvoin nimi seassa. Ei minulle noin muuten ole sellainen fiilis välittynyt, etteikö selostaja lajiaan tuntisi, joten ei tuo nyt täysin taustatöiden puutteeltakaan vaikuta.Eilen kiinnitin samaan huomiota, kun oli se ratapyöräilyn pisteajo tai joku.
Selostaja käytti 99% kansallisuuksia. Paitsi yhdestä italialaisesta, jonka nimen jo unohtanut. Oli kieltämättä koomisen kuuloista. Mutta ehkä oli heitetty selostamoon ilman mitään taustatyötä ja lappuja ja tunsi itse vain sen yhden kilpailijan?