Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

• 477 535
  • 10 160

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ai että mä odotan Kinnusta maaliin. Suomalaisen sisun moderneja ilmentymiä.

Yleisurheilun arvokisat eivät ole yleisurheilun arvokisat ilman, että tämän tuskan ja toisaalta voimaantumisen jokainen penkkiurheilija käy läpi kotisohvallaan kukin tahollaan vapaavalintaisin elkein.

Suurin oodi Kinnuselle olisi itse kävellä olohuoneen pöytää ympäri 3,5 tuntia 50 km aikana ja lopettaa, kun Kinnunen tulee maaliin. Eiköhän Jarkkokin haluaisi meidän näin toimivan noina heikkoina hetkinä

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Jarkko on kyllä ihan oma suosikki näistä olympiaurheilijoista, aivan loistava persoona!

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kinnunen maaliin kaikkensa antaneena. Aina se tuppaa jäämään noin 25 sijaa Urheilulehden ennakkoarviota taaemmaksi, mutta sinnikkyydestä se ei ole jäänyt kiinni. Hattua päästä ja sisupuukkoa kouraan.

Pöljää päivää olen odottanut Berliinistä 2009 asti, kun luin kisaennakon, jolloin Suomen piti huutaa. Ehkä Suomi huutikin, mutta eri syistä

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy