Ei minun verorahoilla.
Olisin tuhlannut sinun verorahat miesten keihään karsinnassa heittämällä 10 metriä.
Ei minun verorahoilla.
Täytyy sanoa, että kovin hyvä näkymä selostamosta ei voi olla kisapaikalle. Ei vain voi.
Teksti-tv auki ja odotellaan.Oma tulkintani on, että suomalaisselostajat on sijoitettu jonnekin stadionin kellariin ilman tv-yhteyttä kisapaikalle. Ainoat saatavilla olevat lähteet ovat vanhat tulosluettelot ja tilastot vuoden 1896 kisoista lähtien.
Huomasin saman aamulla kun Areenasta katsoin kuulokkeilla, niin se spoilasi vielä selvemmin. Muunmuassa Etelätalo oli sieltä poimittavissa ja viive taisi olla vielä isompi.Hauskaa tuokin, että taustalta kuuluva radioselostus spoilaa n. 5 sekunnin ennakollaan tv-selostuksen.
Vituttaakohan Maicel Uiboa kun muijansa juoksee 400 metriä kovempaa ku se ite?
Meidän rahoilla kilpailevat...Siellä YU:n suurmaa Viro näyttää piskuiselle Suomelle että kuningaslajiin (10-ottelu) on mahdollista saada useampia edustajia Olympialaisiin
1972 MünchenMilloin viimeksi suomalainen juossut aussin 400 m ajan alle?
Joko Marja-Liisaa itketettiin maalialueella? Kaikkien niiden äitiysvuosien jälkeen podiumille."Lyki, Marjo lyki!" Ohoh.. väärät kisat. Mulla on vissiin vähän pitempi viive kuin tuo mainittu 5 sekuntia.