Ostoskassi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Helander katselee, että mihin Kuusela meni sen polvituen kanssa. Hotellilla sovittiin, että saa lainata sitä.
Eikös se Etelätalo lähtenyt "kääntämään unirytmiä"Räty lähtisi nyt aamubisselle asiallisesti suoritetun karsinnan jälkeen
Eikös se Etelätalo lähtenyt "kääntämään unirytmiä"
Pitäisi nukkua välillä. Isyyslomalla, niin menkööt nyt sitten.Älä mene! Siellä on vielä mm. miesten pika-aitojen semifinaalit ja naisten pitkien aitojen finaali tiedossa aamupäivän huipennuksesksi! Naisten 400m aidoissa on jälleen ME vaarassa.
Helanderi ei ole uskaltanu nakata ainuttakaan harjoitusheittoa. Kantakaa nyt helvetti se jätkä lentokoneeseen sieltä.
Helanderi ei ole uskaltanu nakata ainuttakaan harjoitusheittoa. Kantakaa nyt helvetti se jätkä lentokoneeseen sieltä.
Chao-Tsun 73 vielä heikompi.Yego 75m kauden paras, taitaa olla porukan huonoin?
Kisan alkuun 15 minuuttia ja Sporde jo pohtii, että "Nytkö se Helander heittää!?"Pikku-Sporde kohtuullisen kuutamolla
Ei Duplantiskaan tarvinut eilen kun olisko ollut 3 tai 4 hyppyä?Eikös Australian hyppääjä voittanut kahdella hypyllä seipäässä mm-kultaa joitakin vuosia sitten?
Ei Duplantiskaan tarvinut eilen kun olisko ollut 3 tai 4 hyppyä?
Olisi voittanut yhdellä jos olisi halunnut.
Puhu vaan omasta puolestasi, ainakin minä ja @Pavlikovsky ollaan salskeita uroksia.Vaan olishan se hienoa kun Helander kiskaisisi 84m ja hiljentäis meidät vitun keskikaljaa kittaavat läskimahat jotka aina netissä vinkumassa ilman minkäänlaisia omia urheilusaavutuksia.
Blind Channelin tahtiin.Piilottelee kuntoaan. Ekalla karsintarajan yli ja keskarit pystyssä hotellille.
On mullakin frisbeegolfissa Varkauden viikkokisojen ratingsarjan ylivoimainen voitto. Ja kerran olin 5. koulun hiihtokisoissa eli pistesijoille.Puhu vaan omasta puolestasi, ainakin minä ja @Pavlikovsky ollaan salskeita uroksia.