Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

  • 455 785
  • 10 174

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
14 pinnaa jo eroa, nyt näyttää vähän heikolta Espanjan kannalta vaikka koripallossa tilanteet muuttuvatkin nopeasti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuo Lewisin 891 cm oli tuulitulos. Minä vanhus muistan, kun kisan televisiosta katsoin suorana lähetyksenä. 887 cm hyppäsi sitten laillisissa tuuliolosuhteissa.
No perhana, näin se olikin. Mulla oli itse asiassa joku etiäinen tuosta "Lewis 887" tuloksesta mutta tarkistin vaan Wikipediasta nuo kisan tulokset.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olen sen verran epäileväinen, että hieman epäilyttää onko tuolla Tokiossa mitattu metrit radalla oikein vai onko alusta jotenkin uutta tekniikkaa. Ihan älytöntä ennätystehtailua, tulee mieleen ne Rooman kelluntapuku-uinnit.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Arvi Savolaisella on muuten yllättävän hento ääni tuohon muuhun habitukseen ja ulkomuotoon nähden, nyt kun olen haastatteluita kuunnellut niin jäänyt mieleen. Olin ihan varma että on sellainen kumiseva basso, ennen kuin avasi suunsa.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Olen sen verran epäileväinen, että hieman epäilyttää onko tuolla Tokiossa mitattu metrit radalla oikein vai onko alusta jotenkin uutta tekniikkaa. Ihan älytöntä ennätystehtailua, tulee mieleen ne Rooman kelluntapuku-uinnit.

miettinyt myös tuota hyvää tulostasoa ja että voisiko syynä olla tuo että kun ei ole stadion täynnä mylvivää yleisöä niin on vähemmän häiriötekijöitä ja helpompi keskittyä tekemiseen ?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
miettinyt myös tuota hyvää tulostasoa ja että voisiko syynä olla tuo että kun ei ole stadion täynnä mylvivää yleisöä niin on vähemmän häiriötekijöitä ja helpompi keskittyä tekemiseen ?

Aitajuoksussa sillä voisi tietysti olla noissa nopeuksissa vaikutusta tasapainoon ja rytmiin. Ehkä sillä sileälläkin on merkitystä. En tiedä, kun en kykene saavuttamaan tuollaista etenemisnopeutta ilman apuvälineitä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen sen verran epäileväinen, että hieman epäilyttää onko tuolla Tokiossa mitattu metrit radalla oikein vai onko alusta jotenkin uutta tekniikkaa. Ihan älytöntä ennätystehtailua, tulee mieleen ne Rooman kelluntapuku-uinnit.

Olympialaiset ovat yleisurhelijoille uran kohokohta ja tärkein kisa, sinne treenataan koviten ja käytetään kaikki harmaan alueen konstit hyväksi.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Katsoin herättyäni Areenasta jälkikäteen aamun urheilut. Oli kyllä aikamoinen urheiluaamu. Naisten pituudessa todella kova kilpailu ja sitten miesten nelosen aidat. Veti kyllä hiljaiseksi, en tiedä mitä sanoa. Onpa hienoa aikaa olla elossa.
 
Draamaa ratapyöräilyssä miesten joukkuetakaa-ajossa. Tanska menossa selvästi finaaliin, mutta Tanskan joukkueen keulassa ajanut ei katsonut eteensä ja kolaroi brittien kolmosmiehen kanssa. Tuomarien ratkaisua odotellaan.

Italia teki omassa erässään uuden maailmanennätyksen.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Brasilialainen ryöpyttää uzbekistanilaista kehässä. Tulee sinisen kulmaan pitkä ottelu, jos ei pääse otteluun mukaan uzbeekki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös