Kiitos paljon!
No perhana, näin se olikin. Mulla oli itse asiassa joku etiäinen tuosta "Lewis 887" tuloksesta mutta tarkistin vaan Wikipediasta nuo kisan tulokset.Tuo Lewisin 891 cm oli tuulitulos. Minä vanhus muistan, kun kisan televisiosta katsoin suorana lähetyksenä. 887 cm hyppäsi sitten laillisissa tuuliolosuhteissa.
Olen sen verran epäileväinen, että hieman epäilyttää onko tuolla Tokiossa mitattu metrit radalla oikein vai onko alusta jotenkin uutta tekniikkaa. Ihan älytöntä ennätystehtailua, tulee mieleen ne Rooman kelluntapuku-uinnit.
miettinyt myös tuota hyvää tulostasoa ja että voisiko syynä olla tuo että kun ei ole stadion täynnä mylvivää yleisöä niin on vähemmän häiriötekijöitä ja helpompi keskittyä tekemiseen ?
Olen sen verran epäileväinen, että hieman epäilyttää onko tuolla Tokiossa mitattu metrit radalla oikein vai onko alusta jotenkin uutta tekniikkaa. Ihan älytöntä ennätystehtailua, tulee mieleen ne Rooman kelluntapuku-uinnit.
En tiedä, kun en kykene saavuttamaan tuollaista etenemisnopeutta ilman apuvälineitä.
Elämä on ihmisen parasta aikaa.Katsoin herättyäni Areenasta jälkikäteen aamun urheilut. Oli kyllä aikamoinen urheiluaamu. Naisten pituudessa todella kova kilpailu ja sitten miesten nelosen aidat. Veti kyllä hiljaiseksi, en tiedä mitä sanoa. Onpa hienoa aikaa olla elossa.
Taivaskanavalla. Sky Channel.Millä kanavalla Ilmo Lounasheimo on selostajana?
Ei sentään TV7.Taivaskanavalla. Sky Channel.
Ehkä sekin hyväksytään.Ei sentään TV7.