The Hockey Handbook
Jäsen
Taiwanin pelaaja kantaa osan mailoista itse... Ei tarvitse naiscaddien kaikkia mailoja kantaa :-D
Herään ja mitä näen. Minun EKP-lainoillani käydään turistimatkalla Tokiossa. Mitkä olivat aamun selitykset? Kamerat, liian liukas rinki vai turhan kiihkeä hieroja?
Herään ja mitä näen. Minun EKP-lainoillani käydään turistimatkalla Tokiossa. Mitkä olivat aamun selitykset? Kamerat, liian liukas rinki vai turhan kiihkeä hieroja?
Noniin hyvä Yle siellä kaksi verorahojen tuhlaaja pelleä ruutuun... Kai sieltä jotain urheiluakin tulisi?
Mihin lajiin pääsisi helposti mukaan?Liitytkö mun ja @Virveliä kainaloon seuraan tuhlaamaan suomalaisten verorahoja Pariisin olympialaisiin?:)
Lähdetäänkö @Virveliä kainaloon yhdessä turistimatkalle seuraaviin olympialaisiin?:)
Mihin lajiin pääsisi helposti mukaan?
Lähdetään vaan. Pääsisikö esimerkiksi skeetissä johonkin keräilyeriin?
3vs3 korikseen voitaisiin lähteä turistimatkalle.
Toisaalta se olis hyvä olla joku kisojen loppupään laji, jotta voi maksimoida matka-ajan olympiakylässä.
Toisaalta se olis hyvä olla joku kisojen loppupään laji, jotta voi maksimoida matka-ajan olympiakylässä.
Varsinkin Multala alisuoritti Olympialaisissa aina.Olisihan se ollut hienoa päättää ura olympiamitaliin, mutta siellä oli tällä kertaa muutama parempi edellä. Tulos olisi voinut olla toinen, jos toissapäivänä olisi ollut ns. normaali purjehduskeli. Toisaalta nyt ainakin mitattiin purjehtijoiden monipuolista osaamista. Hieno regatta kuitenkin Tenkaselta ja purjehti omalla hyvällä tasollaan. Sekä Tenkaselle että Sari Multalalle jäi olympialaista parhaaksi sijoituksiksi kaksi viidettä sijaa.
Ala-Huikku kyllä kiihtymisessään mainio. ÄLÄ NYT NUAN PÄIN MENE