Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kiinan Gong jatkoajan kesätyttö.
Suoraan finaaliin
Kiinan Gong jatkoajan kesätyttö.
Juoksulajien ylipriorisointi TV-lähetyksissä on näköjään asia, josta ei tulla pääsemään ikinä eroon. Ihanko oikeasti on tarpeen noin intensiivisesti näyttää 5000 metrin alkuerien osallistujia?
Väsyneen näköistä molemmilta, ei mitään kimmoisuutta noissa loikissa.
Tuskin tässä muusta on kyse kun kuntoa ei olla voitu ajoittaa tarpeeksi hyvin, ja finaalin kova taso yllättänyt ja tytöt miettivät nyt liikaa.Mäkelän hyppy lähtee yli 20cm lankun takaa. Tuuleton stadion, joten kyllä nyt jos koskaan sen askelmerkin pitäisi vain olla kohdillaan. Ei hirveästi nimittäin muuttujia ole, jotka siihen voisivat nyt vaikuttaa.
Minun verorahoillani siellä pompitaan.
Minun verorahoillani siellä pompitaan.
\o <--- tres11Voisin olla vapaaehtosena naisten kolmiloikassa vartalohiekanputsaajana.
Nämä juoksun suosiset käy tosinaankin usein hermoille eniten ärsyttää aina se, että ennen jokaista alkuerääkin pitää näyttää jokainen urheilija aluksi erikseen, sitten maalintulon jälkitunnelmia ja lopuksi maaliintulo hidastettuna vähintään kolmesta eri näkökulmassa.
Kyllä se on kaikin sinivalkoisin silminkin mitä itse käytän niin aikalailla venytetty tavoite. Kyllä finaalipaikka on ihan lottovoitto tuossa ja tätä mieltä olin jo aiemmin.Hieman ne "mahdollinen jopa mitali"-puheet täälläkin nyt kontekstoituvat. Vaikka onhan se edelleen mahdollinen.
Toki tämä karsinnan kovatasoisuus on voinut "yllättää", kun Mäkeläkin oikein ennen kisaa uhkui, että "kyllä se 14,20m riittää finaaliin, kun on riittänyt aina ennenkin!" ja nyt kun vahvasti näyttää, että ei riitäkään, niin muuntaja menee niin sanotusti jumiin? Siellä on takana vielä sen verran kovia leidejä, että ihme on, jos tämä 14,20m riittää.Tuskin tässä muusta on kyse kun kuntoa ei olla voitu ajoittaa tarpeeksi hyvin, ja finaalin kova taso yllättänyt ja tytöt miettivät nyt liikaa.
Yleensähän joku/jotkut venyy hyvään tulokseen, vielä viimeiselläänkin.Onko siellä nyt takana todellista uhkaa, joka voisi suomalaisia tiputtaa alaspäin? Luulisi 14.21 riittävän finaaliin.
Ibarguen, Kimberly Williams, Tori Franklin, Paraskevi Papachristou, Neele Eckhardt, Gabriela Petrova mm. suomalaisten takana. Voi tämä 14,20m toki riittää, mutta sitten on kyllä moni em. listasta flopannut ja pahasti.Hyvinkin voi 14,20 riittää finaaliin. Ibarguen nyt vaarallinen, mutta ei paljoa muita.
Tällä hetkellähän ovat vielä menossa finaaliin. Hieman saisi tulla kuitenkin parannusta viimeisillä hypyillä molemmilla, että ei jäisi sattuman varaan.Tuskin tässä muusta on kyse kun kuntoa ei olla voitu ajoittaa tarpeeksi hyvin, ja finaalin kova taso yllättänyt ja tytöt miettivät nyt liikaa.