Tämä purjehdusselostaja puhuu koko ajan tämän kommentaattorina olevan naisen päälle. Pistää korvaan jo sen verran paljon, että rupeaa hieman häiritsemään.
Semmoinen fiilis rupesi tulemaan vähän, että siinä äijä rakastaa omaa ääntään pikkaisen turhan paljon.Tämä on vituttanut jo pitkään, perkeleen setämies ei anna toisen puhua lausetta loppuun, vaikka hän tosiaan hieman rauhallisemmin artikuloikin.
Itse olen samaa mieltä tuosta potkupallosta. Ei millään muotoa oikeaa urheilua, kuten vaikkapa kouluratsastus. Kai tuo potkupallon trendi kohta menee ohi ja oikeat lajit nousevat taas huipulle.Varmaan hauska hikiliikuntalaji, kaikki liikuntahan on hyväksi ihmiselle.Mutta onhan lasikopissa kukkupalloilu ihan muuta kuin olympialaji.Olen siis kokeillut muutaman kerran mutta en syty. Ja toki tuo trendilajius naurattaa. Kaikillahan meillä saa olla mielipiteensä. Veikkaan kuitenkinpadelinsuosion olevan hetkellistä.
Tenkanen voi nyt nauttia apurahasta seuraavan olympiadin verran
Eivät taida hänen perheessään ihan keskeisin ongelma olla ne rahat muutenkaan.
Tuon mukaan Tanskan Rindom selvisi vikan lähdön sähläilyistään ilman lisärankkua, joten johtaa edelleen regattaa ennen mitalilähtöä. Tämän myötä Tenkasella sauma käytännössä vain pronssiin ja sekin on erittäin ohut vaatien melkeinpä lähtövoittoa ja heikompia tuloksia nyt sijoilla 3-6 majaileville.
Tapperin 10. lähtö is go! Mitalilähdön kiilto silmissä. Mitalin ei niinkään.
Mun C64 grafiikka kertoo, että livetilanteessa Tapper on sijalla 22. Finaalilähtö voi olla hikisen työn takana.