Viestin lähetti KingNothing
Oishan se hienoa ku luussi ois tsadin ykkönen vaikkei joidenki mielestä tsadia ookkaan./B]
Kamoon uskonveli. Blues on "syntynyt" Kiekko-Espoosta ja se tällä hetkellä ja tulevaisuudessa edustaa espoolaista kiekkoa. Nimenmuutos on pikku juttu - pintahaava. Blues mukaan kärkikahinoihin, me voitetaan siinä kaikki.Viestin lähetti Jokerit Forever
Kiekko-Espoolla oli aikanaan vahva omaan erinomaiseen juniorityöhön nojaavan ja urheilullisen joukkueen leima, sille olisi menestystä suonut. Sinisille ei.
Viestin lähetti bozik
Kamoon uskonveli. Blues on "syntynyt" Kiekko-Espoosta ja se tällä hetkellä ja tulevaisuudessa edustaa espoolaista kiekkoa. Nimenmuutos on pikku juttu - pintahaava. Blues mukaan kärkikahinoihin, me voitetaan siinä kaikki.
Lainaan vaan sen, mistä olen erilaista mielipuolta, muutoin jaan ajatuksesi.Viestin lähetti Jokerit Forever
Pointtini oli ettei joukkueella ole mitään identiteettiä
Viestin lähetti bozik
Eikös Bluesilla juuri ole identiteetti, mun näkemyksen mukaan Blues on nyt juuri se tarkkiksen paha/hyljeksitty poika, jota kaikki potkii kun sen/Bluesin himassa menee huonommin kuin muualla, sitten muistutetaan että sun mummon aikana kaikki oli paremmin. Homma kruunataan sanomalla, ettei sulla ole mitään mahdollisuutta meidän kanssa samalle tasolle 10-20 vuoteen.
Minä näen tuossa lähtökohdassa potentiaalia.
Viestin lähetti goldenawe
Muuten Bluesin riveistä ei jaksa arvostaa kuin Petro Koivusta, Tero Lehterää ja Martti Merraa.