Repolainen kirjoitti:
Toivola tietää takuulla miten ainakin yleisö saadaan mukaan ja joukkueeseen on myös mies nimeltään Jan Platil tähän tehtävään hankittu. Nyt Platilista ei saada mitään hyötyä ja olen itsekin jo vaihtamassa miestä jos häntä ei roolissaan käytetä. Hämäläinen ei pidä tappeluista ja jos Toivola ei tätä asetta käytä alan epäilemään jo Toivolaakin. Joku on kovat taklaukset ja tappelut kieltänyt ja onko toive tullut kapteenistolta tai seuranjohdolta on minulle yhdentekevää.
Platil on koko ajan painottanut, ettei hän ole täällä tappelemassa vaan kehittämässä kiekollista peliään ja luisteluaan. Mutta mitä tulee taklaamiseen, väkisin tulee mieleen, että Platilia on kielletty taklaamasta jäähyjen pelossa. Jokainen avajaisturnauksen Lukko-Ässät-ottelun nähnyt tietää, millaisia pommeja Platil pystyy jakamaan, mutta ainakaan kotiotteluissa ei ole vielä nähty kuin yksi jonkunlainen niitti. Tuosta Niemisen taklaamisestahan tulikin sitten luonnollisesti jäähy.
Itse ketjun aiheeseen, eikös Eepi tullut eilen Martikaisen ylivoimapariksi 5-3-tilanteisiin, mutta muuten ykkösen takana ylivoimalla pelasi Heikkinen. Eepin laukauksen jälkeen syntyi toisen erän ainut Lukon maalipaikka, juuri 5-3-yv:llä, kun Nikkilä sylki Eepin kudin viereensä, mutta Yli-Junnila ei tyhjään etunurkkaan limppua saanut.
Myös Hunkes ja Platil pelasivat ylivoimaa parina. Välillä kyllä tuntui, että Pikkarainen veteli jollain arpamyllyllä erikoistilanteiden pakkiparit...
Aika erikoinen ketju kyllä minun mielestäni...
Johto kirjoitti:
Tämä sama ongelma on ainakin Jatkoajasta luettujen kirjoitusten perusteella ollut havaittavissa muidenkin joukkueiden otteissa, eli kovat taklaukset ovat alkukaudesta loistaneet poissaolollaan. Yhtään tappeluakaan ei liigassa olla muistaakseni tällä kaudella nähty.
No tätä samaa on näkynyt ainakin Porissa. Lukko-ottelussa sentään Patrik Forsbacka taklasi, mutta Pelicans-pelissä ei enää hänkään. Syynä taisi tosin olla tuo jo Lukkoa vastaan loukkaantunut olkapää, nythän Valkoinen Intiaani ei hetkeen pommejaan jakelekaan.
Pasi Nielikäinen on kahdesti ainakin hakenut myllyä. Ensin hän kävi Tomek Valtosen kimppuun, ja Tapparan Burke Henry olisi ollut halukaskin tappelemaan, mutta tuolloin tuomarit tulivat väliin.
Platilin kaveri B.J. Crombeen ei ainakaan tappeluihin näytä lähtevän. Ei halunnut tapella Toporowskin kanssa harjoitusottelussa ja otti kiltisti vastaan Heleniuksen nyrkiniskut Isomäen liigastartissa.