<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Quote:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
<BR>2001-02-02 13:36, Sokos kirjoitti:
<BR>
<BR>Pointtia vai ei ?
<BR>
<BR>Hei kuules nyt numero 96. Jos haluat todellakin vetää Bluesin keskusteluun mukaan niin show must go on !
<BR>
<BR>Bluesin takana on suuri M-5 eli The Makkara man. Sinäänsä en näe siinä mitään pahaa, mutta itse joukkueessa sitäkin enemmän.
<BR>Olen käynyt katsomassa pari Bluesin-jööti peliä ja yleensä jäänyt paskafiilis.
<BR>Missä voi todellakin mättää ?? Luulisi seurajohdolla olevan aivot. Hallikin on hyvä ja sen sijainti, mutta kuka haluaa kannustaa häviävää joukkuetta ? Ei varmasti kukaan, jos touhusta pitää vielä maksaa.
<BR>
<BR>
<BR>Eihän Blues sen enempää häviä kun muutkaan joukkueet samoilla sijoilla...? Tajuaisin pointtisi jos Blues olisi jumbona muutamalla voitolla, mutta miten perustelisit Bluesin olevan häviävä joukkue? Ja toisekseen, harvemmin (onneksi) näkee sellaista kiekkokulttuuria, jossa kannustetaan sitä kuka sattuu pärjäämään. Onneksi, sillä muutenhan koko Suomi olisi pari vuotta huutanut TPS:n nimeen. Miettisit vähän millaisia ankkoja tännekin naputtelet...
<BR>
<BR>Onhan se totta, että Blues on pelannut epätasaisesti, turha sitä on kiistää...
<BR>
<BR>
<BR>
<BR>
<BR>Eli onkkelmanydin on holtiton rahankäyttö.
<BR>Jos vertaillaan esim. Budjetteja niin melkein naurattaa koko Bluesin-touhu.
<BR>Nimikin on feikattu Jenkeistä, joten hankkikaa elämä ja lopettakaa palstoille kirjoittelu. Minä kiitän ja kumarran, jos tämän todellakin teette ! Suosittelisin siirtymistä esim. Kiekkopesään ??
<BR></BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
<BR>
<BR>Joo, tottahan Bluesin ja sen fanien olemassaolo pitäisi kieltää, koska niillä on sellainen nimi kun on... Ei hyvä Luoja sentään, mistä tällaisia persoonia löytyy?!