Jokin asia ei muutu, sehän on tavallaan turvallista.0-3 meillä on tänäkin vuonna imuri maalilla. Samalla Jokerit kaventaa 1-3
Tapa se on tuokin saada jotain tyydytystä toisten näpäyttämisestä keskustelupalstalla. Mulle on henkilökohtaisesti aivan yks helvetin hailee miten Jokerit pelaa näitä liigaseuroja vastaan, koska mitään palkintoa näistä peleistä ei saa.Olen ihan tuiki tavallinen jätkä. Tässä kun on saanut lukea erittäin ylimielisiä ja hirmu vähätteleviä kommentteja Jokerien kannattajilta Liigaa ja sen seuroja kohtaan jo vuosien ajan, niin tietenkin nautin tilanteesta, jossa joku Liiga-seura antaa niin suurelle ja mahtavalle KHL-Jokereille selkäsaunan.
Tulkaahan takaisin liigaan. Miulla on ikävä!Tapa se on tuokin saada jotain tyydytystä toisten näpäyttämisestä keskustelupalstalla. Mulle on henkilökohtaisesti aivan yks helvetin hailee miten Jokerit pelaa näitä liigaseuroja vastaan, koska mitään palkintoa näistä peleistä ei saa.
Toisaalta ihan kiva jos saisitte jonkin palkinnon, koska sieltä Venäjältä ette tule ikinä mitään voittamaan.Tapa se on tuokin saada jotain tyydytystä toisten näpäyttämisestä keskustelupalstalla. Mulle on henkilökohtaisesti aivan yks helvetin hailee miten Jokerit pelaa näitä liigaseuroja vastaan, koska mitään palkintoa näistä peleistä ei saa.
Kävisikö sentteri? Meillä on vähän niistä pulaa.Toisaalta ihan kiva jos saisitte jonkin palkinnon, koska sieltä Venäjältä ette tule ikinä mitään voittamaan.