To 9.9.2021 Kunlun Red Star - Jokerit

  • 17 112
  • 276

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Vittu että vituttaa olin 1min sit laittamassa livevetoon että KRS tekee ekan maalin ja siellä näkyi jo että peli on 1-0. Tulee prkl 1,5min jäljessä lähetys taas ja rahat meni.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Schroeder fiksu syöttö. Ei juma! Eka 4 minuuttia yhtä päätyä ja sit tuollainen johtomaali Kunlunille.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mahtaa olla mielenkiintoinen peli selostajalle. Yleensä, kun tulet peliin, niin varmaan tiedät jollakin tapaa pelaajalistan nimet. Nuutti (luultavasti) töihin saapuessaan ja Kunlunin listan nähdessään: ....eivvvvittt...
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tyhmä kysymys: Miksi Kunlun edelleen pelaa Moskovassa? Eikös Kiina ollut hoitanut tosi särmästi koronajutut eikä venäläisjengeissäkään kai enää ole ollut tartuntoja?
 

Dagoberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereihin on näemmä tuotu änäristä tuttu 2-3 ryhmitys, jossa sentteri on pakkien välissä hyökkäysalueella. En ainakaan muista itse että olisi viime kaudella käytetty. Ehkä auttaa tuohon viivapelaamisen ja a-luokan maalipaikoille pääsemisen tukkoisuuteen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kunlun yritti tarjoilla Hännikäiselle mut louhikkokosketus esti paikan. Ja sit Turunen ottaa fiksun jäähyn.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tää nyt ihan kauhean vahvasti ala. Pelillisesti ei tämän tason nippua vastaan haastetta, mutta kun itse luodaan kaverille paikat iskeä, niin vaikeaksi tehdään peli.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mörkööööö! Av:lla 1-1.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös