Mutta tällähän periaatteella päästettyjä maaleja ei voi laittaa Marjan piikkiin, vaan puolustajien henk koht virheidenMiksi tästä annetaan Marjamäelle posia? Mä antaisin posia maalintekijälle ja tilanteen rakentajille.
Mutta tällähän periaatteella päästettyjä maaleja ei voi laittaa Marjan piikkiin, vaan puolustajien henk koht virheidenMiksi tästä annetaan Marjamäelle posia? Mä antaisin posia maalintekijälle ja tilanteen rakentajille.
Itse ainakin hahmotan tämän reilun kolmen kauden otannalla Marjan tavaksi peluuttaa Jokereita. Esim. Leskisen nousut jne. Siis hyökkäävä pelitapa, joka tuottaa paljon maaleja ja jossa pakit pelaa erittäin aktiivisesti ylöspäin.Miksi tästä annetaan Marjamäelle posia? Mä antaisin posia maalintekijälle ja tilanteen rakentajille.
Mutta tällähän periaatteella päästettyjä maaleja ei voi laittaa Marjan piikkiin, vaan puolustajien henk koht virheiden
Kannattaa muistaa, että kunlun on huono mittari. Mahtuisko noista kukaan narrien kokoonpanoon?
Yhtä paljon saa pisteitä tai jää saamatta riippumatta runkosarjan vaiheesta. Tuppaa unohtumaan moinen joskus.Niin ja toisaalta eihän syksyn peleillä ole muutenkaan merkitystä.
...paitsi tietysti jos hävitään.