Mielenkiintoista kuunneltavaa, taisi Tamin addrenaliinitaso olla pelin jälkeen vielä kohtuullisen korkealla.
Tiedän, että olen monissa nettiasioissa melko käpälä, mutta tarvitsisin hieman ohjeita, tuon linkin takaa en saanut mitään kuuluvaa esille.
Mielenkiintoista kuunneltavaa, taisi Tamin addrenaliinitaso olla pelin jälkeen vielä kohtuullisen korkealla.
Tiedän, että olen monissa nettiasioissa melko käpälä, mutta tarvitsisin hieman ohjeita, tuon linkin takaa en saanut mitään kuuluvaa esille.
No, yksi voittaja sarjasta on jo löytynyt ja se on sarja itse. On tämä parasta mahdollista urheiludraamaa.
Ei toimi Firefoxin selaimella. Kokeile Internet Exploreria ni pitäs toimii.
Sitten jäämme odottamaan YouTubea, Operalla ei toiminut ja Ubuntuni ei (Luojan kiitos) tiedä mitään Internet Maailmanmatkailijoista.
Miten Vaasalaiset, onko yhtä iso ryntäys tiedossa kuin ensimmäisessä Porin pelissä? Sekaan vaan, kyllä sinne mahtuu!
Kun tuota Tamin "haastattelua" kuunteli, niin ei voi olla kuin tyytyväinen kuulemaansa. Että näinä perusjaarituksien aikoina joku on noin täynnä tunnetta ja intohimoa lajia kohtaan. Okei, hipoo välillä ylärajaa mutta silti. Innostuneena odotan huomista peliä telkkarista!!
Kiitos. Voimia todellakin tarvitaan tuon jälkeen, niin lähellä se oli! Kotka kuitenkin nousee taas ja laittaa huomenna viimeiset rippeet askiin.Pelistä. Voimia vaan Vaasaan. Se oli kirjaimellisesti parin sentin päässä. Taitaa muitakin kuin Tamia kyrsiä....
Seitsemmännen ottelun ketjussa sivusinkin jo tätä asiaa. En ole Tammisesta koskaan hirveästi pitänyt, mutta näyttäisi että hengenluojana esimerkiksi tälläisissa tilanteissa hän on mies paikallaan. On juurikin h*lvetin hyvä ja hieno homma, että Tamminen ei edes ajattele tuota mitä JOS Ässät voittaa...-vaihtoehtoa. Luo uskoa ja näkee mahdollisuudet. Pienin askelin ja seuraavaan aina 100%:sti keskittyen. Tietynlainen uho on jees, vaikka naurajia jälkeenpäin mahdollisesti riittääkin."Tamminen rakastaa tätä" ,sanoo Tamminen. Kuningas on palannut, mutta Ässät voitti.
Mutta mitä jos Ässät voittaa lauantaina??
Tässä Vanha Len kertookin paremmin samasta asiasta, jota myös itse ajoin viestilläni takaa. Juurikin näin.Ollaan Tamista sitten mitä mieltä tahansa niin mä ainakin nautin näistä löpinöistä. Välillä menee överiksi mutta vie 100-0 jonkin perusjargonin, jota moni valmentaja viljelee. Kyllä tuollainen tunne välittyy myös pelaajiin. Tämän huomasi vaikkapa Tepsistä kun HMV Virta vaihtui tunteikkaampaan Suikkaseen. Epävarma valmentaja tartuttaa epävarmuuden pelaajiin jne.
Jaa-a no kaippa se sitten noin oli, kun taisi Ässät saada ensimmäistä kertaa Sporttia enemmän jäähyjä. Ja olivathan patalaiset suurimman osan pelistä esim. liikkeessä jäljessä, niin yleensä tällöin jäähyt ikään kuin ansaitaan. Mitään päivänselvää ulosajoa ei ollut. Näin tuon laitataklaus tilanteen (jos sitä tarkoitat) aitiopaikalta ja ei todellakaan ollut mikään kova töötti edes. Ässä-pelaaja veti tässä tilanteessa lentämisensä kyllä nätisti korostaen. En mä tuosta tilanteesta jaksa sen enempää vääntää, kun tullaan taas näihin värilasi ym. juttuihin. Sama taklaus toisinpäin niin aivan varmasti olisit itkenyt jos kakkonenkin olisi tullut. Tilanteen näin "vierestä" ja tuossa minun mielipiteeni.No nyt oli Tamili-sissin mielestä ainakin tasapuoliset tuomarit, kun jättivät Sportilta lähes kaiken puhaltamatta. Sieltä jäi päivänselvä ulosajo ja 5 minuutin huitominen päällimmäisinä mieleen. Miten Suomen puhtain pelitapa voi tuottaa tällaisia tilanteita?
Tämä on ollut juuri siitä mahtava sarja, että tuomaristo on kuitenkin huikeasta paineesta huolimatta selvinnyt ihan positiivisesti.
Hieno kirjoitus kerta kaikkiaan. Ja nimenomaan koko kirjoitus. Tämän lainaamani osan allekirjoitan myös täysin!Pakko silti sanoa, että todennäköisesti tulen vielä joskus myöhemmin iloitsemaan siitä että olin juuri tuossa pelissä paikalla. Kyseessä oli kiekkohistoriani tunnepitoisin, merkittävin ja katkerin paikan päällä nähty ottelu.
Kyllä tuosta olisi tosiaan voinut vielä vähän enemmänkin maksaa, puhumattakaan jos Sport olisi sen jatkoaikamaalin tehnyt!Kylläpä oli viihdettä koko rahan edestä eilen. Uskomaton sarja.
Eräs kuuluisa Vaasalainen yrittäjä vertasi eilisiä joukkueita huvittavsti ahveniin ja haukiin joista Ässät siis hauet jotka eivät hirveästi töitä tehneet mutta kun paikka oli niin iskettiin maaliin.
Kohti lauantaita, huikea trilleri tulossa joka onneksi vielä saadaan telkkariin. Kävi tässä sarjassa kuinka tahansa niin voittajan nimi on Suomen jääkiekko sekä urheilu.
Täysin samat tuntemukset. Olisikin vain kiekkoa, mutta tässä on ainakin itselle intohimoisena lätkäfanina ja Sportin kannattajana kyse niin paljon suuremmasta. Ja kerta kaikkiaan ei vain jaksaisi enää taas katsella LeKe:jä ja HeKe:jä, vaikka olemmekin osoittaneet että Mestis ei ole mikään vitsi. Ei tuota jännitystä kyllä enää yhtään kauempaa jaksaisikaan, eli hyvä että vihdoin viimein päättyy! Niin paljon eilenkin jatkoajalla jännitti...Eilinen kyllä vituttaa vieläkin, kun tietää miten lähellä koko roskan katkaisu oli.. ja sellanen räkäisy! No, kiakkoa tää vaan on ja noinhan nämä ratkeaa niinkun jo miljoona kertaa todettu. Huomenna taas hiertää sydäntä ja henkitoreissa koitetaan selvitä jännityksestä.
kerta kaikkiaan ei vain jaksaisi enää taas katsella LeKe:jä ja HeKe:jä, vaikka olemmekin osoittaneet että Mestis ei ole mikään vitsi.
...Seitsemmännen ottelun ketjussa sivusinkin jo tätä asiaa. En ole Tammisesta koskaan hirveästi pitänyt, mutta näyttäisi että hengenluojana esimerkiksi tälläisissa tilanteissa hän on mies paikallaan. On juurikin h*lvetin hyvä ja hieno homma, että Tamminen ei edes ajattele tuota mitä JOS Ässät voittaa...-vaihtoehtoa. Luo uskoa ja näkee mahdollisuudet. Pienin askelin ja seuraavaan aina 100%:sti keskittyen. Tietynlainen uho on jees, vaikka naurajia jälkeenpäin mahdollisesti riittääkin.
Tässä Vanha Len kertookin paremmin samasta asiasta, jota myös itse ajoin viestilläni takaa. Juurikin näin...
Niin tosiaan lähtee vähän sivuraiteille tämäkin keskustelu, vaikea aina pidättäytyä juuri kyseisen ketjun aiheen sisällä.Tämä nyt menee hiukan väärään ketjuun, mutta tässä on asiaa. Mestis on nyt osoittanut olevansa hyvä sarja, ainakin kärkipään osalta. Mutta siinä se ongelma onkin, Mestiksen tyven ja kärjen ero ainakin olosuhteissa on liian suuri, kun siellä on näitä kaikenmaailman Leke:jä ja HeKe:jä. Olen tässä pikkuhiljaa taipunut sille kannalla, että voisi sekä liigasta että Mestiksestä vähentää joukkueita, niin saataisiin kaksi oikeasti kovaa sarjaa joissa ei olisi yhtään turhaa joukkuetta, tai ainakin mahdollisimman vähän niitä. Näin ollen molemmat sarjatkin olisivat kiinnostavia, vähän kuin Ruotsissa on Allsvenskan ja Elitserien. Ja joka kausi saataisiin varmasti todistaa huikeita karsintapelejä, kun sarjojen tasoero olisi todellakin mitätön.
Itse olen myös samaa mieltä.T
Ja siinä olen Tammisen kanssa samaa mieltä, että liian usein Suomessa media ja muutkin jääkiekon ympärillä toimivat lähtevät negatiivisen kautta ja etsivät virheitä.
Tämä talojen myynti Turusta on samanlainen uhoaminen kuin Kärpissä ennen ratkaisevaa Tuto matsia. Tuolloin Tami sanoi kävelevänsä Oulusta Turkuun, takaperin, jos Kärpät putoaa Tutolle. Tästä on jopa paperi Seppo Arposen hallussa.
[OT]Olen samaa mieltä kaikesta paitsi tuosta viimeisestä lauseesta. Allsvenskanissa pelaa todella monta pikkukaupungin HMV-porukkaa: Almtuna, Bofors, Borås, Oskarshamn, Nybro ja Mariestad esimerkkeinä. Suomen mittakaavoissa vastaa Pietarsaarta, Iisalmea, Kajaania, Raahea jne.Näin ollen molemmat sarjatkin olisivat kiinnostavia, vähän kuin Ruotsissa on Allsvenskan ja Elitserien. Ja joka kausi saataisiin varmasti todistaa huikeita karsintapelejä, kun sarjojen tasoero olisi todellakin mitätön.
Tämä talojen myynti Turusa on samanlainen uhoaminen kuin Kärpissä ennen ratkaisevaa Tuto matsia. Tuolloin Tami sanoi kävelevänsä Oulusta Turkuun, takaperin, jos Kärpät putoaa Tutolle. Tästä on jopa paperi Seppo Arposen hallussa.
...Oli muuten Tamin esitys taas omaa luokkaansa suomalaisessa jääkiekkokeskustelussa. Tuollaisen esitelmän pitäjän on oltava henkisesti erittäin skarppina, koska tärkeitä asioita tuli paljon lyhyeen aikaan käsiteltyä ilman sen suurempia valmisteluja.
Lillbackan rahoihin en luota ennenkuin ne nähdään. Kuka on muuten tuo Grabbe? Rikas tuttu vai?Liigalisenssin todellisista maksajista hän kertoi esimerkkejä pohjalaisista miljonääreistä kuten Lillbacka ja Grabbe Grönblom.
...vaikka olemmekin osoittaneet että Mestis ei ole mikään vitsi
Sama täälä, eipä tuohon tule niin aktiivisesti osallistuttua, pääosin menen sen tuulipuku yleisön mukana. Oli kyllä erittäin hieno fiilis tuossa alussakin, kun aikamoinen mekkala oli standing ovationeiden kera, tuossa olikin vaihteeksi tuollaista jenkkityylistä kannustusta =)...yleisön raju kannustus pelin aikana ja standing ovation, kun Sport luisteli jäälle. Noi kyllä syöpyvät syvälle sieluun tappiosta huolimatta.
Itse olen fanitoiminnan diggailija, vaikka en ihan aktiivisesti enää meininkiin osallistukaan. Mun huippuhetkiä eilisessä pelissä olivat myös ehdottomasti ekan ja tokan erän vaasalaiset versiot horto magicosta, kun kolme katsomon osaa (Ahvensaaren pääty ja istumakatsomot) osallistuivat settiin. Fantastinen kokemus!
Siis eihän noita nyt kukaan kirjaimellisesti tosisaan ole varmasti ottanutkaan :)! Tamimaiseen tyyliin hän yrittää näillä keinoin saada lisää näitä potentiaalisia maksajia taakseen, jos paikka avautuu. Ja muutenkin selventää sitä, että rahasta ei pitäisi nousun jäädä kiinni.Ja miten Tami ehtii parissa viikossa hoitaa tuon tason asuntokaupat? Täysin jonninjoutavaa paskaa, ellei siihen kuulu taas joku juoni kaapata koko seura itselleen. Sitä en teille vaasalaisille toivo missään tapauksessa.
Ainakaan täällä Porissa puheet eivät missään nimessä vastanneet tekoja, joten ystävällinen neuvo näin Tami-epidemiasta toipuneena on, että älkää nyt missään nimessä kaikkea paskaa uskoko, mitä se teille selittää! Käy näissä peleissä miten käy. Parempi voittakoon!