Kertokaapa hallilla olleet mihin meidän YV-peli on kadonnut?
Rajamäen loukkaantumiseen se on kadonnut. Tänään oivalsin miten iso pelaaja (sanan jokaisessa merkityksessä) Eki on meille. Blues pommitti tänään viivalta varmaan jotain 30 kertaa (puolet Clarken lavasta) ja Kilpeläinen taisi nähdä jokaisen vedon, ohjureita ei tullut ja ripareihin ei päästy. Ekin kanssa noista olisi taatusti tehty räkämaali tai kaksi. Tänään maskipelaaminen ja peli maalin edustalla oli surkeaa.Kertokaapa hallilla olleet mihin meidän YV-peli on kadonnut?
Ilo olla näin väärässä. Ei sota näköjään kahta (tai kolmea) kaipaa.Ei mahda mitään. Rampautunut Ässät saa tänään tukkaansa niin että turpa soi. Rumat lukemat tulossa. Blues vie 7-1.
Pelattu viidesosa kaudesta ja pelit menneet täysin yläkanttiin niin johan paukutellaan henkseleitä, no paukutelkaa..
Tää on hassua kun ässäfanit provoilevat itse itselleen. Pelattu viidesosa kaudesta ja pelit menneet täysin yläkanttiin niin johan paukutellaan henkseleitä, no paukutelkaa.
Tää on hassua kun ässäfanit provoilevat itse itselleen. Pelattu viidesosa kaudesta ja pelit menneet täysin yläkanttiin niin johan paukutellaan henkseleitä, no paukutelkaa.
Palstalta löytyy kirjoittajia, jotka olivat sitä mieltä, että Ässien joukkue on liigahistorian huonoin. Näin ei ole, se on todistettu jo nyt. Kertoo kaiken toki näiden tyyppien asiantuntemuksesta. IS-Veikkaaja kommentoi Ässien viime kauden voittojen määrää (10), että tähän kauteen lähdettäessähän se näyttää ihan hyvältä. Sellainen tunne, että tuo määrä kyllä ylitetään.Tää on hassua kun ässäfanit provoilevat itse itselleen. Pelattu viidesosa kaudesta ja pelit menneet täysin yläkanttiin niin johan paukutellaan henkseleitä, no paukutelkaa..
Mä tartun tähän kun kerta herroja hypetin avausviestissä. Määttä ei ollut sama Määttä joka pelasi Espoossa. Ei valitettavasti tehnyt mitään hirveitä mokia, joihin oli totuttu. Salminen oli kyllä niin näkymätön pelaaja että vaikea on ymmärtää mistä dominointi-läpät on alunperin lähtenyt liikkeelle. Mutta Ässien Kuparinen oli kyllä hyvä ja tietenkin myös Kilpeläinen.Olisi kiva kuulla raporttia, miten tämä voitto irtosi ja kuka Ässistä esiintyi edukseen? Mitä mieltä Espoolaiset olivat Määtästä ja Salmisesta?
No siis mitä vittua!? Ei tätä tappiota voida Eavesin poissaololla selittää. Meillä on liiga paras veskari ja ihan kelpo hyökkäyskin. Lauotaan 50 kertaa ja vain säälittävät kaksi maalia! Jollekkin ässille. Ei hyvältä näytä.