To 9.1.2020 Otteluseuranta (Liiga)

• 11 402
  • 265

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Ekassa erässä saatiin 58 sentillä euro. Saataisiinko Terolle pari vuotta lisää nykyiseen sopimukseen?
Äläs nyt. Tänään saadaan eurolla 1,25€.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Hitto kun on jännittävä erätaukoshow. Uskallanko käydä laittamassa ruokaa vai missaanko jotain?
Kyllä tuo ainakin ensimmäisen erän perusteella voittaa kiinnostavuudessaan tämän illan ottelun.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Harmi kun HIFK sotkee peliä kaiken maailman kuvioilla ja taklauksilla, eilen oli kivempi katsella kun oli perinteistä pipolätkää tarjolla.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yksi ennakossani esiin nostamani, jännitettävä asiahan oli, että saako SaiPa laukaustakaan ennen kun peli ehtii puoleen väliin. Itse olen sen verran umpihullu optimisti, että veikkaan saavan!

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Yksi ennakossani esiin nostamani, jännitettävä asiahan oli, että saako SaiPa laukaustakaan ennen kun peli ehtii puoleen väliin. Itse olen sen verran umpihullu optimisti, että veikkaan saavan!
Vai saisko Fränä kuitenkin torjunnan oman pakin syötöstä?

(1)
  • Tykkää

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vai saisko Fränä kuitenkin torjunnan oman pakin syötöstä?

Vois olla taktisesti ihan hyvä jos Hifk aina hyökkäykseen lähdössä vähän vetelis Tuohimaallekin jotta se pysyis hereillä, ku ei sitä tiedä mitä jääkiekossa tapahtuu, se voi ihan hyvin olla oikeesti mahdollista että SaiPakin saa tänään vielä jossain vaiheessa kiekon lähetettyä vastustajan maalia päin, ja tiedä mitä siinä sit käy jos Tuohimaa on siellä ihan kylmissään seisoskelemassa!

(1)
  • Tykkää

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Mitä vittua täällä tapahtuu?

(1)
  • Tykkää

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Eka erä otettiin taktisesti turpaan että Fränä jäätyy!

(1)
  • Tykkää
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy