Yksi paikka, yksi maali. Pisteessä roikutaan.
En mä vittuillakseni sitä sanonut. Tässä pelissä ei tuomareilla ole ollut vielä roolin ottamisen meininkiä, vaan Jokerit on saanut jäähyjä ihan ansaitusti.Ei niin vaan "estämisestä". Ei tarvitse sääntöjä minulle opettaa. Ne vaan ei ole samat molemmille.
Tuuria että ollaan tasoissa, mutta nyt pitäisi olla Jokerien vahvin erä.
Omark on taantunut melkoisesti Jokeriajoista.
Omark on taantunut melkoisesti Jokeriajoista.
Siellä on kyllä muitakin pelaajia, jotka ovat tarjoilleet jopa enemmän maalipaikkoja.On. Ei ole tarjoillut vasta kun 3-4 maalipaikkaa ja ollut kerran läpiajossa. Lähes täysin anonyymi esitys häneltä.
Edit. Tuo lukumäärä on suunnilleen sama kun Jokereiden yhteispaikat noin 90 viimeisen peliminuutin aikana :)
Tulee mieleen kun liigassa viimeisellä kaudella kaksi kynäniskaa oli naureskelemassa kaikille epäonnistumisille ja kannusti omiaan huutelemalla "vittu te ootte perseestä". Kai sitä voi silläkin tavalla kannattaa. En tuomitse väärinkannattamiseksi.
No näetkö sinä tästä pelistä Jokereiden näkökulmasta jotain sellaista, mikä ei ansaitsisi dissaamista osakseen? Minusta Jokereiden pelipaitaa pitää kantaa ylpeydellä, oli tilanne mikä hyvänsä. Tällä hetkellä Heleniusta lukuunottamatta mikään ei toimi. Minä en varsinaisesti mistään mitään tiedä, mutta voiko Jalosen pelifilosofia saada tuon pelin noin sekaisin kuin se on nyt? Yksilötaidolla tässä mennään ja kun kavereilta sitä taitoa sekä yksilö että joukkuetasolla on niin paljon enemmän niin peli näyttää tuolta.Ei tämä peli ole hyvää Jokereilta ollut eikä varmasti edes parasta mihin pystyvät. Silti välillä naurattaa jatkuva dissaaminen.