Hyvä Ässät! Kerho tuli hienosti toiseksi tänään.
08.12.2022 klo 20.54 #101 V vastaantulija Jäsen Suosikkijoukkue Määrätietoisesti HPK Hyvä Ässät! Kerho tuli hienosti toiseksi tänään.
08.12.2022 klo 20.55 #102 P Purkan Jauhaja Jäsen Suosikkijoukkue Ei merkittävän kaupungin pallokerho vastaantulija kirjoitti: Hyvä Ässät! Kerho tuli hienosti toiseksi tänään. Laajenna klikkaamalla Määrätietoisesti.
vastaantulija kirjoitti: Hyvä Ässät! Kerho tuli hienosti toiseksi tänään. Laajenna klikkaamalla Määrätietoisesti.
08.12.2022 klo 20.59 #103 J Jyyd Jäsen Suosikkijoukkue ♠️, Flyers Noh, Ässillä oli kaks tolppaa tänään ja maaliodottamakin parempi. Toki, Kerhon ois pitänyt tehdä YV:llä edes yks.
Noh, Ässillä oli kaks tolppaa tänään ja maaliodottamakin parempi. Toki, Kerhon ois pitänyt tehdä YV:llä edes yks.
08.12.2022 klo 21.00 #104 P Purkan Jauhaja Jäsen Suosikkijoukkue Ei merkittävän kaupungin pallokerho Jyyd kirjoitti: Toki, Kerhon ois pitänyt tehdä YV:llä edes yks. Laajenna klikkaamalla Olen kuullut tämän ennenkin.
Jyyd kirjoitti: Toki, Kerhon ois pitänyt tehdä YV:llä edes yks. Laajenna klikkaamalla Olen kuullut tämän ennenkin.
08.12.2022 klo 21.03 #105 J Jyyd Jäsen Suosikkijoukkue ♠️, Flyers Purkan Jauhaja kirjoitti: Olen kuullut tämän ennenkin. Laajenna klikkaamalla Tää sairaus on myös Porissakin vieraillut, ja monessa muussakin kaupungissa. Klassinen vieraspeli, ei varsinaista hallintaa pelissä mutta omista sisään ja tärkeät 3p. AV kesti hyvin ja Rubin.
Purkan Jauhaja kirjoitti: Olen kuullut tämän ennenkin. Laajenna klikkaamalla Tää sairaus on myös Porissakin vieraillut, ja monessa muussakin kaupungissa. Klassinen vieraspeli, ei varsinaista hallintaa pelissä mutta omista sisään ja tärkeät 3p. AV kesti hyvin ja Rubin.
08.12.2022 klo 21.12 #106 M madeOFspade Jäsen Suosikkijoukkue Ässät Olipa hienosti katseella puolustettu Kemppaiselta tuossa Jypin voittomaalissa.
08.12.2022 klo 21.14 #107 H HokiJone Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät, Luleå HF, valmentajapolku madeOFspade kirjoitti: Olipa hienosti katseella puolustettu Kemppaiselta tuossa Jypin voittomaalissa. Laajenna klikkaamalla Sentään joku seuraa peliä katseellaan. Seeprat ei niinkään. Helvetti soikoon.
madeOFspade kirjoitti: Olipa hienosti katseella puolustettu Kemppaiselta tuossa Jypin voittomaalissa. Laajenna klikkaamalla Sentään joku seuraa peliä katseellaan. Seeprat ei niinkään. Helvetti soikoon.