To 8.12.2022 JYP - Kärpät

  • 15 009
  • 463

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Käy mulle!

Ja kiri alkaa nyt kolmannessa erässä. Hyvä grindailu ja posin kautta tuleviin otteluihin.

Syyttäkää posipojaksi, antakaa sakkoa, saatana. Mä pyöritän tänään monen kirjaimen juttua ja te vaan nauratte.

Ja vakavammin: tämä ottelu ansaitsee imo JYPille pari maalia ja kunnon taistelu loppuun saakka. Puolin ja toisin.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja kiri alkaa nyt kolmannessa erässä. Hyvä grindailu ja posin kautta tuleviin otteluihin.

Syyttäkää posipojaksi, antakaa sakkoa, saatana. Mä pyöritän tänään monen kirjaimen juttua ja te vaan nauratte.

Ja vakavammin: tämä ottelu ansaitsee imo JYPille pari maalia ja kunnon taistelu loppuun saakka. Puolin ja toisin.
Juon kaljaa kuin @Hieroja ja saunon kuin @Tepi#45 , mutta nämä ei taida mun kohdalla toimia... Kaikkeni teen, mutta sivistyksen parista korpeen ei nyt pääse.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
JYP on täynnä nahjuksia.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Platzer on kunnon tilastourheilija ja näennäinen sellainen.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
No siinä otti taas tuomaristo roolia. Ei riittänyt että Turunen repi Turkulaista, linjuri jatkoi samaa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Alkamassa pelimiesten kymppi. Eli kuka JYPin pelaaja on ottelun jälkeen kysytyin iltakaljojen äärellä.

Saa toki naulata nyt maalinkin.
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiiä tosta ihmepojasta enkä viittis haukkua, mutta.. vaikuttaa aivan helvetin ylimieliseltä ja vetelältä, myöskään fysiikka ei ole näyttänyt menevän yhtään eteenpäin. Kaukana on poika änäristä, ilman laukausta on liigakin vähän turhan kova sarja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös