Tuomareita ei olla onneksi epäilty hetkeäkään. Vihkoon, kuten aina ennenkin.
Tästä ollut konsensus aika hyvin täällä. Molempien osalta.
Tuomareita ei olla onneksi epäilty hetkeäkään. Vihkoon, kuten aina ennenkin.
Tänään itseasiassa aika heikko peli Jerryltä ja silti ollut hyvä, mutta useampi huono syöttö ja outo menetys.On kyllä Jerry "Kannu" Turkulainen ihan huikea pelaaja, vaikkei olekaan tehoja tullut tänään. Mä tykkään.
Lopeta nyt iso mies. Kyllä on tänään ollut niin paska tuomarilinja molempiin suuntiin. Nauti pelistä ja jätä nämä kommentit pois.Eniten vituttaa kun Lauri poika on tuomareista jauhanut sen seitsemän vuotta miten hänen joukkuettaan aina sorsitaan voi tänään taas värittää lisää.
Eniten vituttaa kun Lauri poika on tuomareista jauhanut sen seitsemän vuotta miten hänen joukkuettaan aina sorsitaan voi tänään taas värittää lisää.
Optiot vain käyttöönEi siitä kauaa ole, kun Seveä huhuiltiin ja toivottiinkin pihalle joukkueesta.
Nyt vois laittaa jatkopahvia kouraan. Heti.
Olet oikeassa.Mua vituttaa eniten tällaiset kommentit
Oli nöyrä tuuletuskin vieläAi että, noita on pakko arvostaa kun oli vielä täysin tarkoituksella tehty.
Nimenomaan. Onhan nuo aina hienoja jopa ne vahingot, mutta silloin tuota huolella haetaan niin puhdasta taidetta.Ai että, noita on pakko arvostaa kun oli vielä täysin tarkoituksella tehty.
Älä jaksa takertua, kun tässä 40 vuotta hävitty pelejä ja kerrankin päästiin edes tasoihin ja varmaan ekaa kertaa mun elinaikana vietiin Kärppiä tuomareiden osalta selvästi.Lopeta nyt iso mies. Kyllä on tänään ollut niin paska tuomarilinja molempiin suuntiin. Nauti pelistä ja jätä nämä kommentit pois.
HävytönHYI JUMALAUTA MIKÄ VOITTOMAALI!!!!