Joo. Jäi mainisematta, että kyseessä on 175-senttinen pakki.Vaikuttaa siis ihan lähes valmiilta pelaajalta liigatasolle, timantit syntyy paineessa.
Joo. Jäi mainisematta, että kyseessä on 175-senttinen pakki.Vaikuttaa siis ihan lähes valmiilta pelaajalta liigatasolle, timantit syntyy paineessa.
Tuli oikein kukkoslasse mieleen tuosta kyynärpään heiluttelusta.Olipahan ruma taklauksen vastaanotto Rissaselta.
Korjataan siis Keräseltä huono taklaus kun taklaa itseään Rissasen olkapäähän.Olipahan ruma taklauksen vastaanotto Rissaselta.
Mä tätä jäähyä jäin pohtimaan. Kiekko meni ulos vaihtoaition kohdalta, niin miksi tuli jäähy?Kiekko katsomoon ja Pelsujen yv.
Kiekko meni ulos vaihtoaition kohdalta, niin miksi tuli jäähy?
Aijjaa? Itse en kyllä Kukkoselta mitään kyynärpäätaklauksia muista, mutta ehkä kalevan palloilijat muistaa paremmin.Tuli oikein kukkoslasse mieleen tuosta kyynärpään heiluttelusta.
Mä tätä jäähyä jäin pohtimaan. Kiekko meni ulos vaihtoaition kohdalta, niin miksi tuli jäähy?
Mä tätä jäähyä jäin pohtimaan. Kiekko meni ulos vaihtoaition kohdalta, niin miksi tuli jäähy?