Hypodermic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Jumalauta miten hyvä ylivoima JYPiltä! Uskomatonta. Ja palkinnoksi maali. Tuota ennen oli jo Pihlmanilla todella hyvä tontti parhaalta sektorilta mutta Länkinen torjui hyvin.
Mikä tuomio ollut väärä? Vai onko jotain JYPin kolttosia jäänyt mielestäsi viheltämättä?Vittu miten vieraskoreat IFK ja tuomarit tänään.
Mitähän Synergialla on oikeen harjoiteltu kauden ja kesän aikana kun yv menee suomeksi sanottuna pelistä toiseen päin vittua?
Uskotteko kotona? 0-2
Tuomiot ollut ok mutta viheltämättä jätetty pari aika selkeää paikkaa. Ei mitään ratkaisevaa. Lähinnä ottaa päähän.Mikä tuomio ollut väärä? Vai onko jotain JYPin kolttosia jäänyt mielestäsi viheltämättä?
Vittu miten vieraskoreat IFK ja tuomarit tänään.
Valtteri Vaara olisi kyllä oikein JYP-niminen pelaaja.
Mun mielestä äsken ylivoimalla olisi voinut viheltää toisen JYP rangaistuksen, mutta muuten aika hyvin vihelletty.Tuomiot ollut ok mutta viheltämättä jätetty pari aika selkeää paikkaa. Ei mitään ratkaisevaa. Lähinnä ottaa päähän.
Pari jäähyä jäänyt ehkä tosiaan viheltämättä JYPille. Toisaalta viimeinen koukkaamisjäähy tuli kevyesti.Mikä tuomio ollut väärä? Vai onko jotain JYPin kolttosia jäänyt mielestäsi viheltämättä?
Jumalauta olen kännissä keskellä duuniviikkoa. Olen nimittäin nähnyt sellaisia harhoja, että Ramstedt on ajanut KAKSI kertaa jo maalille.
Milloin viimeksi? Keväällä?
Miksei Masurille annetta kakkosta pelin viivyttämisestä?