To 8.10.2009 Ässät-Pelicans

  • 21 087
  • 129

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Peli on varmaan läpi käyty, sanon vaan, että jos 7 tekee ja kolmea pistettä ei tule, niin on se nyt melko uskomatonta. Oma pää vuotaa kuin seula, enkä nyt syyllistä maalivahteja, vaikka pari otettavissa olikin.

Toinen käsittämätön asia on, että Piros, Salminen ja Savinainen jäivät kiikaritehoille. 7 maalin illassa... Yleisömäärä oli sentään yli 3000, enempää itseäni ja muita syyllistämättä, persnettoa tulee niin että raikuu, eikä sattuman säälipelitkään taida sitä juna kääntää, ainakaan jos niitä ei voita.

Tavaran heittelyä en ymmärrä, mutta enhän muutenkaan ole likimainkaan riittävän kiihkeä patasydän. Tapahtuuko sitä muualla kuin hitsarien luvatussa maassa? Kaikki väittävät, että ihan normaalia, mutta esimerkkejä, ovatko muut niin harkintakyvyttömiä, että viskovat aitioon ja jäälle mitä sattuu. Kolikot, joita SaiPa-pelissä ainakin satoi jäälle, voivat aiheuttaa pysyviä vammoja, kun niistä lähtee vauhdista lentoon.

Sihvosesta kirjoitin jo omaan ketjuunsa.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllähän sinne jotain isoa ja mustaa lensi, mutta ei kyllä näyttänyt renkaalta.

Veli-Pekka Ketola?

Kyllähän täältä Lahdestakin näitä kolikoita viskeleviä urpoja löytyy, mutta renkaita ei sentään ole vielä kentälle (saati vastustajan aitioon) lentänyt. Täytyy kyllä vähän ihmetellä, miten siellä edes voi olla tuollaista kamaa vapaasti "käytössä", vai onko hitsarit saaneet toisen ammattiryhmän seurakseen katsomoon? Puraiseeko lama myös trukkikuskeja?
 
Noita renkaita käytetään kiertoharjoituksissa ja niitä on valmiina vaihtoaitiossa.
Seisomakatsomosta lensi todistetusti kolikoita Pelicans-aitioon, mutta lentävää rengasta ei kukaan kertonut nähneensä. Erään silminnäkijän mukaan lahtelaisten vaihtoaition vieressä lojunut piskuinen rengas oli vain pudotettu aition päädystä sisäpuolella.

Yleisön kanssa keskustelleen Nurmisen takaraivo heilui kuitenkin kaukana illan puhutuimmasta kapistuksesta.



Lähde SK 9.10.


Mahtoiko Nurminen vain haluta siirtää huomion pois oman pelaajansa sikailusta?
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
trukinrengas

Oliko sisä- vai ulkokumi? Vai oliko koko pyörä vanteen kera. Valitettavan epätarkkoja nämä peliraportit nykypäivänä.

Ja tämä siis yleisesti, ei nimenomaan Major Jullille, jonka viesti vain sattui olemaan sopivasti lainattavana tuossa.

Ottaa oikeastaan ihan helvetisti päähän, että en päässyt peliä näkemään. Tuollaisen taisteluvoiton jälkeen fiilis on hallista poistuessa korkeimmillaan.
 

Stranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Varmasti hyvä matsi paikan päällä katsottuna. Jos tuollaisella pelillä ei tule lisää katsojia katsomoon, niin ihme on. Draamaa&Rytinää ja lisäksi helvetisti maaleja.

ps. Pelicansin kultakuuppa seuraavassa matsissa on paljon parjattu S. Suhonen..
 

R0kMies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, HIFK, Newcastle
Trukinrengas oli sisäkumi. Oli alunperin vaihtoaitiossa. Sitä miten se joutui seisomokatsomoon, voi vain arvailla.
 

Dogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pakko kai selventää vielä kun tuli sen verran vihaista kommenttia heti perään tuolla aiemmin.

En yrittänyt sanoa, että Sihvonen teki millään tapaa oikein, tai taklaus oli oikeutettu, koska Iliakis ei tehnyt niinkuin pakki normaalitilanteessa olisi tehnyt. Kyllä jokainen pelaaja on vastuussa tekemisistään kaukalossa, vaikka vastustaja tekisi mitä, sen olen todennut tuolla muuallakin näissä taklaustapauksissa. Sihvoselle kuuluukin laittaa pelikielto tuosta, koska taklaus tuli suoraan selkään ja laidasta irti olevaan pelaajaan.

Tarkoitin aiemmassa viestissäni sitä, että oli Sihvoselta vielä ihan hyvää yritystä saada kiekko pois hyökkäyspäässä, kun aikaakin vielä oli kellossa. Iliakis olisi taasen voinut olla vähän varovaisempi laidassa, jolloin tätä vahinkoa ei olisi sattunut. En siis kuitenkaan yritä sanoa, että hyvä Sihvonen, hyvin tehty.

Kai tuosta pari peliä vähintään tulee pelikieltoa ihan oikeutetusti.

edit. Väärään ketjuun onnistuin pistämään. Olisiko siirto mahdollinen.
 
Viimeksi muokattu:

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Seisoin ihan siinä aitiopaikalla ja osallistuin myös vahvasti "Nurminen on juoppo" kannustukseen. Joku esiteinipariskunta heitti sen hameen sinne, mutta en tiedä mistä vitusta BB-Esa tuon renkaan kaivoi??? Jyrsijältä aika ala-arvoista toimintaa kyllä. Tietenkään MITÄÄN ei saa heittää sinne vaihtoaitioon, mutta pitäisi kyllä koutsien pysyä asialinjalla. Nyt haetaan Ässille sakkoa valehtelulla. Jeesustellaan vielä, että miten olisi voinut käydä, kun samaan aikaan roudataan vastustajaa niskatuen kera kentältä, oman pelaajan järjettömän ylilyönnin seurauksena. Toivola ja Nurminenkin episodin aikana, vain naureskelivat koko jutulle ja Nupekin löi vain tahtia lisää seisomakatsomolle. Yksi Pelsu-pelaaja repesi ihan totaalisesti.

Onkohan Toivola alkanut pureskella jotain miestä väkevämpää, koska sekaisin tuntuu olevan kuin seinäkello?

Jos se rengas on oikesti sinne heitetty, niin aikamoisia Houdineita on Isomäen raakileista kasvamassa. Perseestä kyllä tuo minkä vaan tavaran heittely, kunnon vittuilu voittaa 100-0, vai mitä Pasi Nurminen?...:)
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Seisoin ihan siinä aitiopaikalla ja osallistuin myös vahvasti "Nurminen on juoppo" kannustukseen.

Kyllä te Porilaiset ootte omaperäistä väkeä...

Mun mielestäni kannattaisi keskittyä oman joukkueen kannustamiseen eikä toisten harrastuksiin :)
 

Menace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Heki, sympatiat Tapparalle
Seisoin ihan siinä aitiopaikalla ja osallistuin myös vahvasti "Nurminen on juoppo" kannustukseen...

Etelä-Suomen Sanomissa oli muuten kuva jossa näkyi katsomo siinä vaihtoaition kohdalla ja teinejähän siinä Nupen kohdalla näyttää seisovan. Kyllä Suomen nuorisolla menee vahvasti.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kyllä te Porilaiset ootte omaperäistä väkeä...

Mun mielestäni kannattaisi keskittyä oman joukkueen kannustamiseen eikä toisten harrastuksiin :)

No älä nyt loukkaannu, se oli oikeasti ihan hauskaa läppää, kysy vaikka Nurmiselta, kyllä silläkin pokka petti. Enkä minä usko, että Nupe tuosta itseensä otti. Hyvä jätkä se on, Toivolasta en ole enää ihan niin varma. Kuka Toivolan lisäksi näki, että tämä rengas osui Nurmista takaraivoon???
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Etelä-Suomen Sanomissa oli muuten kuva jossa näkyi katsomo siinä vaihtoaition kohdalla ja teinejähän siinä Nupen kohdalla näyttää seisovan. Kyllä Suomen nuorisolla menee vahvasti.

Heh heh, no nyt löytyi näköjään aito Turenkilainen Hollolan lähiöistä, mahtavaa!

Tarkoitin, että itse olin ylempänä, missä nuo teinit parveilivat ja hyvästä paikasta pääsi seuraamaan sitä episodia. Ei tainnut seisomakatsomosta montaa hitsaria löytyä, ketä ei olisi Nupe-Oodiin lähtenyt mukaan...

En tiennytkään, että Lahen kovikset onkin näin herkkänahkaisia. No, onneks Nurminen on kyllä huumorimiehiä. Ottaisin koska vaan meille valmentamaan.
 

Menace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Heki, sympatiat Tapparalle
Heh heh, no nyt löytyi näköjään aito Turenkilainen Hollolan lähiöistä, mahtavaa!

Tarkoitin, että itse olin ylempänä, missä nuo teinit parveilivat ja hyvästä paikasta pääsi seuraamaan sitä episodia. Ei tainnut seisomakatsomosta montaa hitsaria löytyä, ketä ei olisi Nupe-Oodiin lähtenyt mukaan...

En tiennytkään, että Lahen kovikset onkin näin herkkänahkaisia. No, onneks Nurminen on kyllä huumorimiehiä. Ottaisin koska vaan meille valmentamaan.

No itse totesit, että olit aitiopaikalla joten oletin että pääsit kuvaan. Turenki ei muuten ole kovin lähellä Lahtea vaan Hämeenlinnaa ja Lahti on Hollolan kylä eikä Hollolassa oikein lähiöitä sanan varsinaisessa merkityksessä ole.
 

passenger

Jäsen
Heh heh, no nyt löytyi näköjään aito Turenkilainen Hollolan lähiöistä, mahtavaa!

Tarkoitin, että itse olin ylempänä, missä nuo teinit parveilivat ja hyvästä paikasta pääsi seuraamaan sitä episodia. Ei tainnut seisomakatsomosta montaa hitsaria löytyä, ketä ei olisi Nupe-Oodiin lähtenyt mukaan...

Kyllä itselleni tuo "Nupe-oodi" aiheutti vahvoja myötähäpeän tunteita. Enkä usko että Nurminenkaan sille naureskeli että "olipas hauska läppä". Ja hävettää myös helvetisti sen puolesta että joku tosiaan heitti renkaan aitioon, ja lensi sinne paljon muutakin, joukossa tyhmyys tiivistyy ja sen sellasta..
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
No itse totesit, että olit aitiopaikalla joten oletin että pääsit kuvaan. Turenki ei muuten ole kovin lähellä Lahtea ja Lahti on Hollolan kylä.

Ei sieltä maantasalta näe muuta kuin Toronton mailarivi, joten se on mielestäsi aitiopaikka, so be it.

Kuuntelin tuon Nurmisen jutun, niin ei sinne nyt perkele lentänyt muuta kuin se hame ja jokunen kolikko. Ei ihan poikien tarina nyt pysy kasassa. Eilen rengas lävähti suoraan Nurmisen takaraivoon ja nyt se tulikin selkään. Toinen on vissiin juonut liikaa Carilloa tai toinen on syönyt liikaa suolapähkinöitä...:?
 

Menace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Heki, sympatiat Tapparalle
Ei sieltä maantasalta näe muuta kuin Toronton mailarivi, joten se on mielestäsi aitiopaikka, so be it.

Kuuntelin tuon Nurmisen jutun, niin ei sinne nyt perkele lentänyt muuta kuin se hame ja jokunen kolikko. Ei ihan poikien tarina nyt pysy kasassa. Eilen rengas lävähti suoraan Nurmisen takaraivoon ja nyt se tulikin selkään. Toinen on vissiin juonut liikaa Carilloa tai toinen on syönyt liikaa suolapähkinöitä...:?

No sittenhän voit ilmoittautua silminnäkijäksi ja osallistua jupakan selvitykseen. Toinen vaihtoehto on ettet häpäise itseäsi enää tyhmillä kirjoituksilla.
 
Aika erikoinen matsi Porissa. Mielellään olisi tälläisen matsin ollut todistamassa paikan päällä. Parin hyvän pelin jälkeen verkot pöllysivät taas Hovisen takana, mutta ei nyt suoranaisesti hooveroinut koosteen perusteella. Seitsemän maalia omiin on kyllä heikko suoritus koko joukkueelta ei siitä pääse mihinkään. Dekkari Sniderille onnittelut jutun ratkaisusta, joka Matlock-tyyliin haistoi puheissa heti palaneen käryä.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
No sittenhän voit ilmoittautua silminnäkijäksi ja osallistua jupakan selvitykseen. Toinen vaihtoehto on ettet häpäise itseäsi enää tyhmillä kirjoituksilla.

No, nimimerkkisi kyllä enteili jotain, mutta kyllähän sieltä kunnon Kummelihahmo löytyi:) Juu, olet oikeassa. Mää olen nöyryyttäny itteni....

No, vaikka nyt jotkut immeiset ovat nyt hyvin närkästyneitä illan tapahtumista, niin aika helvetin värikäs matsi oli eilen kaikin puolin. Draamaa ja rytinää...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Seisoin ihan siinä aitiopaikalla ja osallistuin myös vahvasti "Nurminen on juoppo" kannustukseen. Joku esiteinipariskunta heitti sen hameen sinne, mutta en tiedä mistä vitusta BB-Esa tuon renkaan kaivoi??? ...:)

Ja olet vielä ylpeä tästä suorituksesta?? Itse en ymmärrä tämän tyylistä "kannusta", en Levosen, Nurmisen, Karalahden tai kenenkään muunkaan kohdalla.

Juttelin pelin jälkeen Toivolan kanssa muutaman sanan ja hän kertoi renkaan todella tulleen katsomosta aitioon, enkä näe mitään syytä, miksi hän olisi valehdellut siitä minulle. Erikoista, että joka kausi täytyy tapahtua jotain tämän tyylistä, ennen kuin vastustajan vaihtoaition vierellä olevat järkkärit huomaavat etteivät ole vain katselemassa peliä ilmaiseksi.

btv. Kyseessä ei ole trukinrengas vaan mikroauton vanhoja renkaita, jotka halliin on lahjoittanut Alamäen Matti.
 

He70150Ro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kalimaaros, Kalikka
En tiedä mitä on Porissa vaihtoaitioon lentänyt, mutta mielestäni sinne ei kyllä kuulu lennellä yhtään mitään. En ole kyllä missään SM-liiga pelissä päässyt vastaavaa todistamaan ja on noita kyllä tullut jokunen käytyä seuraamassa. Niiralan montussa on joskus kolikoita lentänyt jäälle, jonkun idiootin toimesta tuomareiden sekoilun jälkeen. Vierasjoukkueen vaihtoaition pommittaminen on kyllä täysin idioottimaista. Tosin Toivola on varmaan ollut vain tyytyväinen tähän valmentaessaan Porissa, joten nyt on turha itkeä.
 

R0kMies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, HIFK, Newcastle
Vaikka Nurminen olisikin hieman viinaan menevää sorttia tai lihonnut hieman, on hän silti Ylen jääkiekkotiimin ylivoimainen johtaja tällä hetkellä. Tamikin jää paitsioon.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Ja olet vielä ylpeä tästä suorituksesta?? Itse en ymmärrä tämän tyylistä "kannusta", en Levosen, Nurmisen, Karalahden tai kenenkään muunkaan kohdalla.

Juttelin pelin jälkeen Toivolan kanssa muutaman sanan ja hän kertoi renkaan todella tulleen katsomosta aitioon, enkä näe mitään syytä, miksi hän olisi valehdellut siitä minulle. Erikoista, että joka kausi täytyy tapahtua jotain tämän tyylistä, ennen kuin vastustajan vaihtoaition vierellä olevat järkkärit huomaavat etteivät ole vain katselemassa peliä ilmaiseksi.

btv. Kyseessä ei ole trukinrengas vaan mikroauton vanhoja renkaita, jotka halliin on lahjoittanut Alamäen Matti.

Joo, olen ylpeä suorituksesta. Kyllä minä sen voin ihan sanoa, että osallistuin tuohon ja hauskaa oli, mitä sitten? Itse tuomitsen kaikenlaisen irtaimiston viskelemisen ja jos se rengas sinne nyt heitettiin, niin sitten pitää tulla sanktiota. Mutta itse en tuota rengasta havainnut, hameen ja muuta paskaa kyllä.

27 vuotta on tullut seisomakatsomossa pällisteltyä ja aina siellä on jos jonkinlaista oodia esitetty. Jos tällainen huutelu tulee sinulle nyt täytenä shokkiyllätyksenä, niin kehoitan skaffaamaan joku toinen setti. Isomäessä lätkämatsit ovat edelleen lätkämatseja, kaikkine rahvaanomaisuksineen. Kyllä herraskansalle arvoistaan viihdykettä varmasti löytyy.

Toivolalla kun menee kuppi nurin, mies puhuu enemmän kuin ajattelee. Minä en ihan noin vain kaikkia Oravan paskapuheita tuosta vaan osta. Kysykää vaikka raumalaisilta, ei ne kaikki jutut ihan aina kurssissa ole. Ja muista nyt, että eilen rengas kolahti Nurmisen takaraivoon ja tänään selkään. Ei se nyt taas ihan täsmää. Tälllä saatiin nyt vaan kohdistinta pois Sihvosen taklauksesta. Pelimiesten liike, ei siinä mitään. Jos pidät Toivolaa Laupiaana Samarialaisena ja vapahtajana, jonka sana on aina totuus, niin siittä vaan.

Kai siitä muutama tonni sakkoja tulee ja ihan oikeinhan se on. Lensi sinne rengas tai ei. Kun muuta kamaa kumminkin lensi. Samaa mieltä olen järkkärien toiminnasta, ala-arvoista.
 

R0kMies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, HIFK, Newcastle
ess.fi kertoo, että SM-liiga tutkii renkaanheiton Pelicansin vaihtoaitioon. Kenelläkään porilaisella, saati muillakaan ei varmaan tämän jälkeen ole enää asiaa selitellä, että joku olisi tämän päästään vetänyt.

SM-liiga tutkii renkaanheiton - ess.fi

Joo joo, mutta ei tämä tähän jää. Porilaisilla on tapana uusia tekonsa. On täällä vielä kasa työttömiä hitsareita, joilla on aikaa kaivella vanhoja.

Kaikki alkoi siitä kun jäälle heiteltiin vain pennejä, sitten markkoja, euroja, hameita, pulloja....ja nyt rengas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös